Przejrzyj nasz sklep. Jest w nim 50.000 gadżetów. Jeśli Ci się coś spodoba, to po prostu DODAJ DO WYCENY i nam wyślij. Każde zapytanie jest przez nas potwierdzane i akceptowane zaraz po otrzymaniu.
Oto kilka wskazówek na dobry początek:
A. "TAK, mam już od Was wycenę i teraz CHCĘ zamówić gadżety firmowe"
No to już z górki. Pozostało tylko przekazanie nam kilku informacji:
- Poinformuj o tym Account Managera - to osoba, która sporządziła wycenę. Napisz lub zadzwoń do niej.
- Prześlij jej od razu mailem dane do faktury VAT oraz adres dostawy i dojazdu (jeśli inny niż dane do faktury)
- Prześlij też mailowo swoje logo i grafikę w wersji wektorowej (CO TO JEST?) według której sporządzimy wizualizację nadruku, którą zaakceptujesz zanim przystąpimy do realizacji.
- Gdy tylko otrzymamy od Ciebie wszystkie powyższe informacje, prześlemy Ci do podpisu nasz formularz zamówienia ZK (Zamówienie Klienta) potwierdzający ustalone warunki realizacji. Jeśli wszystko się zgadza, to poprosimy Cię o podpisanie i odesłanie go do nas faxem lub e-mailem. To faktyczny moment rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Wkrótce po tym prześlemy Ci mailowo projekty graficzne zamówionych gadżetów i poprosimy o ich akceptację. Wystarczy, że napiszesz e-maila, że akceptujesz projekt lub zgłaszasz poprawki. Nie zaczniemy druku gadżetów, dopóki nie zaakceptujesz ostatecznej wersji nadruku, więc nie martw się, że nadrukujemy coś, czego nie chcesz. Od tego momentu akceptacji, pozostaje Ci czekać na dostawę.
B. "TAK, mam już wycenę, ALE chcę wyjaśnić wątpliwości "
Przykładamy olbrzymią wagę do wyjaśniania wątpliwości klientów przed zamówieniem. Pozwala to uniknąć nieporozumień, sprecyzować ofertę i wypracować lepsze rozwiązanie dla Ciebie. Nie wahaj się - zadzwoń (91 421 36 77) lub napisz do osoby, która sporządzała ofertę. Wyjaśnijmy co jest niejasne.
- Zagadnienia techniczne dotyczące druku, nadruków i poligrafii znajdziesz TUTAJ - Szczegółowo tłumaczymy pojęcia takie jak Tampodruk, Sitodruk, Grawer, Haft i wiele innych fachowych pojęć.
- Termin dostawy, w tym możliwość jego skrócenia, koniecznie ustal ze swoim Account Managerem. Mamy w ofercie gadżety dostępne w parę dni, ale musimy wcześniej wiedzieć. Każda dostawa artykułów reklamowych z nadrukiem to operacja logistyczna, wymagająca skoordynowania importu, czasu nadruku, pakowania, kontroli jakości i wreszcie - transportu do Ciebie.
- Warunki płatności, to najczęściej kilka opcji przelewu bankowego na nasze konto, które podane jest w formularzu zamówienia. Jeśli nie mieliśmy okazji często współpracować ze sobą, poprosimy o przedpłatę lub płatność przy odbiorze. Możesz zapłacić u nas również gotówką, ale nie honorujemy kart płatniczych i kredytowych. Szczegółowych informacji udzieli Ci Account Manager, który przygotował Ci wycenę.
- Koszty dodatkowe, takie jak matryce, grafiki, koszty składu, koszty pakowania i montażu zawsze są wliczone w cenę i przedstawione w ofercie. Pojawiają się gdy zamawiane gadżety reklamowe wymagają nieco więcej pracy niż zwykle. Być może życzysz sobie wielokolorowego nadruku, albo szczególnie rozbudowanej grafiki lup specjalnego pakowania, co sprawi, że zaangażujemyć większe siły niż zwykle.
C. "Wybrałam/wybrałem już gadżety i chcę otrzymać wycenę"
- Fajnie! Potrzebujemy tylko symbole gadżetów, wersje kolorystyczne i nazwy. Skopiuj je do maila lub po prostu wrzuć do koszyka i kliknij DODAJ DO WYCENY. Po otrzymaniu informacji, skontaktujemy się z Tobą, ustalić wszystkie szczegóły.
- Chcesz uzyskać dobre ceny, a my z przyjemnością je zaproponujemy. Dogadamy się! Potrzebujemy znać planowane ilości gadżetów reklamowych z nadrukiem, które chcesz zamówić. Mogą być nawet warianty - przedziały liczbowe lub opcje. Pomoże nam to precyzyjnie sporządzić wycenę.
- Przy wycenie zawsze uwzględniamy cały scenariusz realizacji zamówienia, począwszy od jakości towaru, aktualnych stanów magazynowych, możliwości techniczne nadruków, jak i czas dostawy. Jeśli Ci się spieszy, proszę określ termin dostawy w zapytaniu. Gdy czasu jest mało, zaproponujemy te gadżety, które są dostępne szybciej oraz dobierzemy nadruk, który możemy szybko zaaranżować.
- Do wyceny przyda nam się również ilość miejsc nadruku na gadżetach oraz ilość kolorów nadruku w każdym z tych miejsc. Są to parametry, które wpływają na wycenę gadżetów. Jeśli nie masz pewności lub decyzja w tej sprawie nie została podjęta, prześlij nam do wyceny różne opcje nadruku. Później wybierzesz to, co Ci odpowiada,
D. "Chcę kupić artykuły reklamowe z nadrukiem, ale nie wiem co wybrać"
- Z przyjemnością przygotujemy Ci propozycje gadżetów, jednak najpierw chcielibyśmy Cię poznać. Przyślij nam swój BRIEF, w którym wskażesz swoją branżę, okazję podczas której chcesz wręczać gadżety, budżet jednostkowy na gadżet lub całościowy na kampanię, profil odbiorcy promocji, planowaną ilość oraz nieprzekraczalny termin dostawy. Skroimy ofertę dokładnie według Twoich wytycznych i prześlemy mailem wycenę ze zdjęciami.
- Jeśli masz nieco większy budżet, powiedzmy powyżej 10.000 zł, to możemy wyczarować prawdziwe cuda. Oryginalne gadżety reklamowe, które widzisz w sklepie to niespełna 50% naszej sprzedaży, a cała reszta należy do gadżetów projektowanych i produkowanych indywidualnie wg życzeń klientów. To szansa na zupełnie inną skuteczność promocji.
- Jeśli pracujesz w agencji reklamowej lub sam chcesz wybrać gadżety reklamowe z nadrukiem, zapraszamy Cię do blisko 150 kategorii asortymentowych w naszym promoshopie i samodzielnego wyboru gadżetów spośród 50.000 propozycji.
Czekamy na Twój telefon lub e-mail na każdym etapie wyboru lub realizacji zamówienia:
info@promoshop.pl tel. 91 421 36 77, fax 91 88 35 139