230,83 zł
187,67 zł
145,08 zł
117,95 zł
62,73 zł
51,00 zł
77,40 zł
62,93 zł
78,72 zł
64,00 zł
37,99 zł
30,89 zł
39,98 zł
32,50 zł
36,81 zł
29,93 zł
Największa dawka wiedzy o gadżetach w Polsce
Sięgnij po świeżą, ekspercką wiedzę, by świadomie podjąć decyzję o zakupach gadżetów reklamowych z nadrukiem do swojej firmy. Od 26 lat śledzimy trendy i zmiany rynkowe na rynku gadżetów firmowych i chętnie się nią podzielimy.
Sprawdź sam!Trendy 2024 - zimowe gadżety reklamowe
43,98 zł
Cena orientacyjna: 35,76 zł
67,65 zł
Cena orientacyjna: 55,00 zł
51,85 zł
Cena orientacyjna: 42,15 zł
43,14 zł
Cena orientacyjna: 35,07 zł
42,25 zł
Cena orientacyjna: 34,35 zł
11,78 zł
Cena orientacyjna: 9,58 zł
0,80 zł
Cena orientacyjna: 0,65 zł
67,52 zł
Cena orientacyjna: 54,89 zł
70,93 zł
Cena orientacyjna: 57,67 zł
4,11 zł
Cena orientacyjna: 3,34 zł
40,47 zł
Cena orientacyjna: 32,90 zł
12,12 zł
Cena orientacyjna: 9,85 zł
94,30 zł
Cena orientacyjna: 76,67 zł
4,55 zł
Cena orientacyjna: 3,70 zł
52,28 zł
Cena orientacyjna: 42,50 zł
60,61 zł
Cena orientacyjna: 49,28 zł
Gadżetowe Trendy 2024 - Outdoor
Poznaj jeden z megatrendów na rynku gadżetów reklamowych z nadrukiem
Zobacz więcejGadżetowe Trendy 2024 - Ekologia
Przyszłość promocji należy do gadżetów ekologicznych z nadrukiem.
SprawdźDlaczego to u nas warto zamawiać gadżety reklamowe?
Działamy na rynku gadżetów reklamowych z nadrukiem od 26 lat, dostarczając różnorodne upominki reklamowe dla firm, samorządów, instytucji, urzędów centralnych, szkół i uczelni z wielu branż. Służymy Państwu wieloletnim doświadczeniem oraz możemy poszczycić się zaufaniem tysięcy klientów.
Wykonujemy nadruki wieloma technikami zarówno na popularnych artykułach promocyjnych, jak również na gadżetach nietypowych i oryginalnych. Szeroka oferta sprawia, że każdy odkryje tu upominki odpowiednie dla siebie. Zamówisz u nas klasyczne gadżety do firmy, dostępne w różnych kształtach i kolorach, takie jak: długopisy, kubki, czapki z daszkiem, filiżanki, parasole, smycze, pamięci pendrive USB czy torby z nadrukiem oraz bardziej ekskluzywne gadżety, np. powerbanki i gadżety elektroniczne. W naszej ofercie odkryjesz także wiele propozycji tematycznych, które doskonale sprawdzą się w określonych sytuacjach, podczas wydarzeń i sezonowych. Należą do nich między innymi gadżety turystyczne i sportowe, czy świąteczne upominki na Boże Narodzenie. Znajdziesz tu też materiały reklamowe na różne okoliczności i te, które sprawdzą się bez specjalnej okazji.
W jaki sposób gadżety firmowe działają na klientów?
Wprawdzie gadżety z logiem to tylko nadrukowane drobiazgi codziennego użytku, ale to właśnie nadaje im marketingowej mocy. Używane często, spontanicznie i w różnych sytuacjach, są przecież nośnikiem logo, idei lub informacji komercyjnych. Czyni to z nich potężne, osobiste narzedzie marketingowe, efektywnie wspierające budowanie świadomości marki, kreowanie wizerunku firm, promowanie nowych produktów, wzmacnianie relacji z klientami oraz zwiększanie sprzedaży. W zależności od kontekstu i profilu odbiorcy, popularne gadżety są nie tylko miłymi upominkami, ale również praktycznymi, podręcznymi przedmiotami, które zawsze cieszą.
Jakie gadżety reklamowe z logo są modne w 2024 roku?
Zmiany rynkowe i sytuacja ekonomiczna ma wpływ na dobór i skalę stosowania gadżetów reklamowych dla firmy. Mimo rozwoju marketingu digital, skuteczność wykorzystywania gadżetów się nie zmieniła. Wprawdzie tradycja ich wręczania pozostaje, jednak mozna zauważyć nowe silne tendencje zakupowe:
- Gadżety elektroniczne, w tym wearables i audio (smartwatche, głośniki i słuchawki).
- Marki uznawane za premium w segmencie gadżetów reklamowych.
- Zamawianie mniejszych ilości, za to droższych upominków, wręczanych w przemyślany sposób.
- Gadżety sportowe i turystyczne - żyjemy w erze fitness, stąd popularne są bidony, kubki termiczne.
- Eko gadżety - ekologiczne prezenty świadczą o społecznej odpowiedzialności biznesu firmy.
Ponadto, dzięki mediom społecznościowym, blogom czy stronom internetowym, firmy mogą eksponują swoje produkty reklamowe, docierając do szerszego grona odbiorców i wzmacniając swój przekaz.
Skąd wzięła się popularność gadżetów reklamowych dla firm?
Upominki i prezenty wręczane są od zarania dziejów w tym samym celu: uhonorowania ważnych osób, wyrażenia wdzięczności, naprawienia lub zbudowania oczekiwanych relacji. Nie inaczej jest z gadżetami z logiem firmy, które otrzymujemy na każdym kroku - pomimo niewielkich kosztów, cieszą one odbiorców, dzięki czemu są oni skłonni do ustępstw w rozmowach handlowych.
Jakie cechy powinny mieć gadżety reklamowe z nadrukiem?
- Użyteczność: gadżety dla firmy powinny być przydatne i mieć praktyczne zastosowanie, aby reklama oddziaływała na odbiorcę przez dłuższy czas.
- Trwałość: dłuższe używanie gadżetu zwiększa jego efektywność promocyjną.
- Atrakcyjny wygląd: estetyka i design sprawiają częstsze sieganie po atrakcyjne i oryginalne gadżety reklamowe.
- Nadruk reklamowy: powinien być czytelny, precyzyjny i widoczny, rozpoznawalny i estetyczny.
- Kontekst marketingowy: łatwe skojarzenie z celem promocji, marką lub kampanią reklamową.
Gadżety z logo w liczbach i statystykach
Badania rynkowe i naukowe przeprowadzone na zlecenie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w 2014 roku wśród przedstawicieli firm i instytucji, wskazują, że aż 83% wykorzystuje gadżety z własnym nadrukiem do promocji i kreowania wizerunku, a ponad 70% z nich uważa, że są one wiodącym (obok internetu) narzędziem reklamowym. Warto podkreślić, że aż 85% badanych obdarowuje kontrahentów gadżetami w trakcie spotkań biznesowych, natomiast około 20% korzysta z nich przy każdej możliwej okazji. Badani klienci wskazali równeż na parametry decydujące o wyborze gadżetów: jakość (68%), design (65%) oraz cena (63%). Tradycyjnie najczęściej wybierane są długopisy reklamowe z nadrukiem (63%), kalendarze (60%), akcesoria biurowe (54%), torby z nadrukiem (49%) oraz słodycze reklamowe(41%). Tradycyjnie najbardziej popularnym okresem zakupów jest końcówka roku przed Świętami (aż 63% respondentów). Targi branżowe to kolejna popularna okazja - aż 54% przedsiębiorców rozdaje wówczas gadżety.
Kiedy warto wręczać gadżety promocyjne?
Znana psychologom i socjologom reguła wzajemności nie pozwala przyjąć podarunku, nie czując się choć trochę zobowiązanym do rewanżu. Wręczenie gadżetu z własnym nadrukiem, nieświadomie skłania odbiorców do zachowania zgodnego z interesem darczyńcy, np.: zakup lub korzystna decyzja. Każda interakcja z potencjalnym klientem to okazja do wręczenia upominku reklamowego, który wkrótce zaporcentuje jego przychylnością. Spotkania, szkolenia, konferencje, targi, festyny, zawody, jubileusze i święta... Istnieje mnóstwo okazji, podczas których warto zainwestować w przyszłą sprzedaż - rozdając gadżety z nadrukiem.
Jak tanio kupić artykuły reklamowe dla firmy?
Artykuły reklamowe nie muszą być drogie. Istnieje kilka sprawdzonych sposobów, które sprawiają, że cena gadżetów znacząco maleje i nie oznaca to konieczności kupowania tańszych gadżetów, a raczej zwrócenie uwagi na kwestie techniczne i finansowe. Planując inwestycję warto je wziąc pod uwagę:
- Kupuj od dużych dystrybutorów: mają wypracowane lepsze warunki handlowe, którymi z pewnością się podzielą z klientem.
- Kupuj większą ilość jednego asortymentu - otrzymasz rabat ilościowy.
- Przedpłać na konto i żądaj za to rabatu.
- Nie drukuj dużych powierzchni - duże nadruki kosztują czasem więcej, niz małe.
- Jeden rozmiar nadruku na kilku rodzajach gadżetów redukuje koszty matryc i przygotowania maszyn.
- Wybieraj sprawdzone katalogi - oferują dobry stosunek cena / jakość
- Planuj wcześniej - będzie czas na zebranie i porównanie ofert oraz negocjacje.
- Ogranicz ilość opakowań - pakowanie gadżetów w indwywidualne kartoniki kosztuje. Potrzebujesz tego?
- Wyprzedaże i promocje - zapytaj nas o ceny specjalne. Potrafimy zaskoczyć.
Co zrobić by gadżety z nadrukiem okazały się sukcesem?
Inwestycja w artykuły promocyjne może być zarówno efektywna, rentowna i skuteczna, jak i nietrafiona. Aby uzyskać zamierzony efekt promocyjny należy dokładnie przemyśleć cel promocji, zbadać preferencje grupy docelowej i oszacować budżet. Wartość dodana gadżetów polega na dobraniu gadżetów atrakcyjnych i pożądanych pzez grupę docelową, które nie będą kosztować fortuny i zrealizują przy okazji postaniowne cele marketingowe i sprzedażowe. Pomoże w tym przygotowny wcześniej Brief, ktrótkie opracowanie - ankieta, która wskazuje oczekiwania i zadania, jakie stawiamy przed gadżetami użytymi w promocji. Grupy odbiorcóe takie jak młodzież, seniorzy, pracownicy biurowi, prezesi, sportowcy, lekarze, informatycy, mają zupełenie inne preferencje i postrzeganie wartości upominku.
Jak wybrać gadżety dla firm na konkretną okazję?
W naszej ofercie istnieje ok. 200 grup asortymentowych, w których łacznie jest blisko 60.000 produktów. Jest więc z czego wybierać. Gadżety do firmy należy dobierać z myślą o problemu lub zadaniu, które chcemy rozwiązać.
- Drobne i tanie upominki reklamowe adresowane są do nieokreślonego odbiorcy i dystrybuowane podczas imprez masowych.
- Oryginalne gadżety reklamowe z kolei to domena brandów i marek pragnących się wyróżnić na tle konkurencji.
- Ekskluzywne prezenty, często w krótkich seriach, wręczane są VIP'om.
Prowadzimy aktualny ranking najpopularniejszych i najciekawszych gadżetów. Jeśli czują się Państwo zagubieni w gąszczu tysięcy gadżetów i metod: nadruków, haftów, grawerów i niezrozumiałej nomenklatury poligraficznej, z pomocą przychodzi nasz zespół doradców. Poradzimy jak zainwestować w najskuteczniejsze upominki reklamowe. Na nasz wybór gadżetów dla Państwa wpłynie również sytuacja u dostawców: dostępności magazynowe, wyprzedaże oraz logistyka.
Jaką efektywność mają gadżety z logo firmy?
W celu optymalizacji działań promocyjnych związanych z gadżetami reklamowymi, warto śledzić ich efektywność. Można to osiągnąć, analizując statystyki sprzedaży, badając zadowolenie klientów czy obserwując efekty promocji w mediach społecznościowych. Tego rodzaju analiza pozwala na dostosowanie strategii promocyjnej i wykorzystanie najbardziej efektywnych gadżetów reklamowych.
Jak optymalnie dobrać gadżety firmowe z logo pod względem wizerunku?
Gadżety firmowe zwykle nie mają na celu promowanie konkretnych produktów czy usług. Ich głównym celem jest kształtowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Dlatego istotne jest, aby gadżety reklamowe odzwierciedlały istotę przedsiębiorstwa i były związane z jego działalnością. Powinny nie tylko wywoływać przyjemne skojarzenia z marką, ale także z jej misją, filozofią i wartościami. Na przykład ekologiczne gadżety reklamowe są przeznaczone dla firm związanych z ochroną środowiska, bądź pragnących być postrzeganych jako nowoczesne i społecznie odpowiedzialne (CSR). Warto postawić na artykuły reklamowe, które są biodegradowalne, z recyklingu lub upcyklingu.
Jak umieszczać nadruki reklamowe na gadżetach dla klientów?
Generalną zasadą jest umieszczanie drobnych i dyskretnych nadruków (logo, emblemat, grafika) na wkskluzywnych gadżetach premium (portfele, zegarki) i dużych, kolorowych krzykliwych grafik na gadżetach tanich (torby, koszulki). Celem kampanii marketingowych nie jest tylko dotarcie do odbiorców, ale również sprawienie, by przekaz był zrozumiały i utkwił w pamięci, z zachowanium umiaru i taktu. Moc oddziaływania nadruków wynika z tego, jak postrzegamy i zapamiętujemy otrzymywane informacje. Im więcej zmysłów jest zaangażowanych w ten proces, tym silniejsze i dłuższe wrażenie w nas zostaje. W przypadku fizycznych materiałów z nadrukiem, których możemy dotknąć, angażujemy zmysły: węch, wzrok, jak i dotyk. Budzi to nasze konkretne skojarzenia.
Jakimi metodami wykonuje się nadruki na gadżetach biznesowych?
Podczas produkcji artykułów promocyjnych zwykle umieszcza się na nich logo lub grafikę. Istnieje szereg specjalistycznych technik nadruku, dzięki którym gadżety nabierają nowego wyglądu. Najpopularniejsze techniki to: tampodruk, sitodruk, grawer, haft, DTG, druk UV, termotransfer, sublimacja, hot print i hot stamping, naklejki epoksydowe. Najprostsza z nich to sitodruk, gdzie farba jest nakładana na powierzchnię przez siatkę z odpowiednim szablonem. Technika ta jest używana na dużych powierzchniach płaskich - tkaninach i papierze. Do druku na drobiazgach idealny jest jest tampodruk, stosowany w przypadku na twardych i gładkich powierzchniach. Gumowy tampon przenosi nadruk farbą z matrycy na przedmiot. Z kolei termotransfer polega na wgrzewaniu grafiki w materiał podłoża, zwykle tkaninę. Zaletą tej techniki jest bogata paleta kolorów, jednak jej wadą jest mniejsza trwałość nadruku. Podobna zasada dotyczy sublimacji - nadruk wykonany specjalną farbą, pod wpływem wysokiej temperatury i ciśnienia jest przenoszony na podłoże poliestrowe. Ta metoda zapewnia pełną gamę kolorów nadruku oraz jego wyjątkową trwałość.