Zapytaj o gadżety reklamowe

Odpowiemy natychmiast w godzinach 8-16

Kontakt
Brief Reklamowy

Brief reklamowy

Brief na gadżety reklamowe to dokument, który pozwoli i Tobie, i nam zrozumieć wyobrażenia, zakładane cele kampanii promocyjnej wykorzystującej gadżety firmowe. Gdy masz wątpliwości lub brakuje Ci przekonania co do sensu wydawania budżetu na upominki reklamowe, chwila namysłu, wypełnienie ankiety i krótkie opracowanie podstawowych kwestii, rozwiąże dylematy i pozwoli na wybór optymalnego rozwiązania.

Brief jest podstawowym narzędziem wymiany informacji i porozumienia między agencją reklamową, a klientem, do którego warto zaglądać na każdym etapie realizacji dostawy, ilekroć pojawią się nowe pomysły lub niejasności podczas współpracy. Brief powinien zawierać ramową informację o marce i jej otoczeniu, opis i profil grupie docelowej, insighty, cel działań, ich budżet, harmonogram i zakładane konkretne efekty kampanii. Przykładowe wzory briefów możesz sprawdzić TUTAJ

1. Opisz krótko swoją firmę lub markę (max. 100 słów)

Czym się zajmuje? Jaka branża? Czy występuje sezonowość sprzedaży? W jakiej kondycji jest rynek? Jak wygląda konkurencja? Jak firma wypada na tle konkurencji? Jaki segment rynku jest domeną przedsiębiorstwa? Co wyróżnia jego produkty lub usługi? Jeśli obawiasz się o wykorzystanie tych informacji, zażądaj od agencji porozumienia dotyczącej klauzuli poufności. 

2. Przedstaw założenia kampanii reklamowej (max. 30 słów)

Dlaczego podejmowane są takie kroki? Jaka jest wizja? Z czego wynika i kto jest jej autorem? Skąd przekonanie, że pomysł na kampanię z wykorzystaniem gadżetów się sprawdzi? 

3. Określ swoją grupę docelową klientów (im mniej, tym lepiej)

Definicja grupy docelowej to zestaw informacji społecznych, demograficznych, geograficznych, psychograficznych i wszelkich innych, które uznasz za istotne. Spróbuj przewidzieć reakcję odbiorców, którym chcesz wręczyć gadżety reklamowe z nadrukiem: jakie mają zwyczaje? co lubią? czego unikają? W jakim wieku są klienci? ile zarabiają? Jak spędzają wolny czas? Jakie mają aspiracje, ambicje, wartości? Co uznają za atrakcyjne? Jakimi modami i trendami się kierują? Jakie mają potrzeby? Grupa docelowa to nigdy nie są "wszyscy" - jeśli wydaje Ci się zbyt rozległa, zawęż kryteria, lub dokonaj segmentacji klientów, czyli podziału na mniejsze, jednorodne i mniej liczne grupy. 

4. Insighty, czyli ukryte motywacje, pragnienia i potrzeby klientów (max. 100 słów)

Insight to przekonania klientów, które są nieuświadomione lub przemilczane. To prawdziwe potrzeby i motywy postępowania odbiorców, które mogą w istotny sposób wpłynąć na zaplanowanie kampanii gadżetowej.  

5. Cel kampanii reklamowej oraz KPI (max. 100 słów)

Jasno postawiony cel kampanii istotnie wpływa na dobór gadżetów. Czy celem kampanii gadżetowej jest budowanie, wzmacnianie lub naprawienie wizerunku? budowanie relacji? informowanie? edukacja? realizacja konkretnych zadań? A może celem jest promocja sprzedaży konkretnej grupy usług lub produktów? Integracja pracowników lub klientów? Czasem gadżety reklamowe służą jako nagrody w konkursach, a czasem są uzupełnieniem materiałów biurowych w firmach, albo podczas targów i konferencji. To wszystko trzeba opisać jako cele kampanii, czyli spodziewane efekty, które chcemy osiągnąć za pomocą podjętych działań. Warto pomyśleć o wyznaczeniu KPI (Key Performance Indicators), czyli podstawowych czynników efektywności działań, których spełnienie przełoży się na sukces kampanii. 

6. Budżet kampanii (konkretny, wyrażony w pieniądzu)

Nie wahaj się podać agencji reklamowy budżetu na gadżety reklamowe - nie ważne przy liczonego całościowo, czy w przeliczeniu na jednego odbiorcę. Nie dość, że skróci to czas przygotowania oferty, to również wskaże Ci, czy będzie wystarczający w odniesieniu do zaplanowanych w briefie celów. To etap dostosowywania pomysłów na ciekawe i oryginalne gadżety do realiów budżetowych. 

7. Oczekiwania względem agencji (max. 100 słów)

Nie trzeba dodawać, iż sprecyzowanie oczekiwań oraz przedstawienie standardów współpracy z dostawcami, w tym warunków sprzedaży, akceptacji projektów, podziału obowiązków osób zaangażowanych w realizację kampanii, czy wreszccie sposobu płatności pomoże w doprowadzeniu realizacji kampanii do szczęśliwego końca. 

8. Harmonogram (obowiązkowo)

Realny harmonogram działań, zakładający nieprzewidzianie wydarzenia, awarie i opóźnienia wieńczy dzieło - bez niego nasz brief będzie tylko pobożnym życzeniem. Konkretne ustalenia ram czasowych: dat, terminów, godzin realizowania zadań, a także nieprzekraczalne przedziały czasowe nie tylko zdyscyplinują osoby zaangażowane w realizację, ale sprawią, że wszystko będzie miało szansę się udać ! 

Promocje
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 6
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 6
15,00 zł 14,99 zł 12,20 zł 12,19 zł
szt.
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 2
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 2
15,00 zł 14,99 zł 12,20 zł 12,19 zł
szt.
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 3
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 3
15,00 zł 14,99 zł 12,20 zł 12,19 zł
szt.
Żel antybakteryjny z nadrukiem 7
Żel antybakteryjny z nadrukiem 7
16,00 zł 15,99 zł 13,01 zł 13,00 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem 23
Maseczki antywirusowe z nadrukiem 23
5,00 zł 4,99 zł 4,07 zł 4,06 zł
szt.
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 4
Płyn do dezynfekcji z nadrukiem 4
15,00 zł 14,99 zł 12,20 zł 12,19 zł
szt.
Żel antybakteryjny z nadrukiem 8
Żel antybakteryjny z nadrukiem 8
16,00 zł 15,99 zł 13,01 zł 13,00 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem 24
Maseczki antywirusowe z nadrukiem 24
5,00 zł 4,99 zł 4,07 zł 4,06 zł
szt.
Nowości
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 03bb
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 03bb
16,00 zł 12,35 zł 13,01 zł 10,04 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 05
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 05
13,00 zł 10,87 zł 10,57 zł 8,84 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 04
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 04
15,00 zł 13,05 zł 12,20 zł 10,61 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 03b
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 03b
14,00 zł 11,49 zł 11,38 zł 9,34 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 02bb
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 02bb
9,00 zł 7,44 zł 7,32 zł 6,05 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 02b
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 02b
8,00 zł 6,85 zł 6,50 zł 5,57 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem jednorazowe 01b
Maseczki antywirusowe z nadrukiem jednorazowe 01b
5,00 zł 4,35 zł 4,07 zł 3,54 zł
szt.
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 01
Maseczki antywirusowe z nadrukiem dla dzieci 01
15,00 zł 12,99 zł 12,20 zł 10,56 zł
szt.
Bestsellery
Długopisy reklamowe Cone  R04446
Długopisy reklamowe Cone R04446
0,49 zł 0,40 zł
szt.
Karteczki samoprzylepne reklamowe w zestawie IT3233
Karteczki samoprzylepne reklamowe w zestawie IT3233
5,05 zł 4,11 zł
szt.
Długopisy z papieru ekologicznego reklamowe z nadrukiem 91292.05
Długopisy z papieru ekologicznego reklamowe z nadrukiem 91292.05
0,78 zł 0,63 zł
szt.
Elastyczne ołówki reklamowe z nadrukiem Flexi niebieskie AP731504-06
Elastyczne ołówki reklamowe z nadrukiem Flexi niebieskie AP731504-06
1,23 zł 1,00 zł
szt.
Chusteczki higieniczne reklamowe z nadrukiem 6866906
Chusteczki higieniczne reklamowe z nadrukiem 6866906
1,14 zł 0,93 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne reklamowe z nadrukiem Retro – pełne  100501
Okulary przeciwsłoneczne reklamowe z nadrukiem Retro – pełne 100501
3,50 zł 2,85 zł
szt.
Okulary przeciwsłoneczne Retro 10034405
Okulary przeciwsłoneczne Retro 10034405
4,55 zł 3,70 zł
szt.
Otwieracze reklamowe do butelek 83020
Otwieracze reklamowe do butelek 83020
1,09 zł 0,89 zł
szt.

Infolinia od 8 do 16

 

91 421 36 77

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium