Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Cześć 💖 Tu znajdziesz swoje gadżety reklamowe ➜
Katalog Gadżetów

TAK !!! 🏆 TO TUTAJ ZAMÓWISZ GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM LOGO ❤️

HIT NA MARZEC 2024🔥 TORBY REKLAMOWE Z NADRUKIEM 🛍️ 

ZAMÓW GADŻETY Z NADRUKIEM W 5 MINUT ⏰ - PRINT ON DEMAND ONLINE

FAQ - Najczęstsze Pytania

FAQ - Często Zadawane Pytania

1. Czy kolory i jakość nadruku dostarczonego gadżetu może odbiegać od zdjęć, wizualizacji i projektów prezentowanych przed realizacją?

Tak, ale nieznacznie. Przed realizacją zamówienia zwykle prezentujemy zdjęcia produktów zrobionych w różnych warunkach oświetleniowych i następnie wyświetlanych u Państwa na różnie skalibrowanych kolorystycznie monitorach i ekranach. Mogą pojawić się zatem nieznaczne odstępstwa w odcieniu kolorystyki przedmiotów. Jedynym skutecznym środkiem zaradczym jest zakup i sprowadzenie jednej sztuki wzoru gadżetu w celu akceptacji jego kolorystyki. Jeśli chodzi o nadruki - trzymamy się skali PMS Pantone i odwzorowanie kolorystyki w 99% realizacji jest wierne, co możemy zmierzyć spektrometrem na zlecenie Klienta.

Prosimy wziać pod uwagę, iż wiele technologii druku na materiałach gotowych (sitodruk, sublimacja, tampodruk) ma swoje ograniczenia technologiczne zarówno jesli chodzi o powierzchnię zadruku jak i jakość odwzorowania. Pomimo, iz "wyciskamy" z maszyn ile sie da, nadruki na nierównych powierzchniach (tkaniny, drewno, tektura i inne powierzchnie strukturalne) mogą sie różnić od jakości np.: druku cyfrowego lub offsetowego na papierze. 

Jeśli chcą uzyskać Państwo pewność aboslutną dotyczaca jakości gadżetu i nadruku, rekomendujemy zamówienie prototypu, wzoru lub, tzw. proofa, czyli jednego próbnego wydruku na docelowym gadżecie. Wówczas zyskują Państwo absolutną, 100% pewność dotyczącą standardu jakosciowego gadzetu i nadruku. Pomimo, iż nasze wieloletnie doświadczenie i dziesiątki tysięcy realizacji (od 1998r.) gwarantuje wysoką jakość usług, może się przecież zdarzyć nieporozumienie związane z oceną możliwości technologicznych i jakości gadżetów. Niestety, nie jesteśmy w stanie reklamować zaakaceptowanych projektów i gadżetów nadrukowanych w poprawny sposób, tj. wykorzystujących maksimum technologii nadruku. Usługa wykonania proofa jest płatna i waha się od kilkuset do tysiąca złotych. 

2. Czy można zmienić treść nadruku (np.: wersję logo, tekst) po zaakcpetowaniu przesłanych projektów? 

Niestety nie, choć zawsze sprawdzamy, czy to możliwe. Akceptacja projektu przez klienta uruchamia cały łańcuch logistyczny dostaw, nadruków, pakowania, sprawdzania oraz konfekcjonowania. Nie jesteśmy w stanie dowolnie ingerować w scenariusz realizacji zamówienia bez ponoszenia często dotkliwych kosztów. Prosimy o odpowiedzialne i uważne akceptowanie przesyłanych przez nas projektów. 

 3. Czekam na dostawę i mam problem z kurierem: nie trafił do nas / nie przyjechał / twierdzi, że nikogo nie było / przyjechał pod niewłaściwy adres. Co mam zrobić? 

Prosimy o współpracę i pomoc w lokalizowaniu paczki lub kuriera. Niestety, nie mamy żadnego wpływu na standardy pracy kurierów, którzy wiozą dla Państwa gadżety od nas. Na przestrzeni lat współpracowaliśmy z wszystkimi firmami kurierskimi na polskim rynku i każda z tych firm miewała spore potknięcia. Dzis pracujemy wyłącznie z największymi i renomowanymi, co nie znaczy, że nie zdarzają się opóźnienia i błędy po stronie firm kurierskich. Zdarzają się i będą zdarzać. Możemy tylko starać współpracować z Państwem, by ewentualne problemy logistyczne były szybko rozwiązane. 

 4. Nie zgadza się ilość gadżetów - brakuje kilku/kilkunastu sztuk.

Zanim zgłoszą nam Państwo braki towarowe, prosimy o sprawdzenie, czy dostarczone kartony są oryginalnie zaklejone i zabezpieczone na czas transportu oraz czy nikt ze współpracowników nie do nich nie zaglądał. Towar przed wysyłką do Państwa jest liczony trzykrotnie: raz po dostawie, przed drukiem, oraz przed spakowaniem do wysyłki. Istnieje zatem bardzo małe prawdopodobieństwo, iż czegoś brakuje. 

 5. Chcę nadrukować małe logo z wieloma drobnymi szczegółami, a Wy twierdzicie, że się nie da. 

W większości zamówień nadruki wykonujemy na gotowych, zmontowanych gadżetach, a nie ich częściach lub komponentach. Wiążą się z tym ograniczenia powierzchni nadruku na przedmiocie. W praktyce mamy ściśle określone pola zadruku na każdym gadżecie, do którego musimy dopasować planowaną grafikę. Zachowując proporcję grafiki możemy ją pomniejszać do granic czytelności, jaką osiągamy przy danej technologii nadruku (tampodruk, grawer, sitodruk, haft - mają różne granice czytelności szczegółów w logo). Gdy grafika ma mnóstwo drobnych detali, (np.: orzeł w godle Polski) to pomniejszając ją szybko tracimy czytelność wszystkich szczegółów, które zlewają się ze sobą i zakłócają jej poprawny odbiór. Wówczas zgłaszamy Klientom ten problem i prosimy albo o zmianę treści nadruku, albo o zaakceptowanie takiej wersji grafiki, która jest optymalna dla danej technologii nadruku. 

6. Dlaczego odmawiacie rozpoczęcia realizacji zamówienia złożonego za pomocą maila, telefonicznie lub na facebooku?

Współpracę z Państwem traktujemy bardzo poważnie i zależy nam bardzo, by zamówienie było kompletne: zawierało dane księgowe, teleadresowe oraz szczegółowo i jasno opisany sposób realizacji. Nasz standardowy formularz ZK (Zamówienia od Klienta), zawiera te informacje, w związku z tym ułatwia przebieg realizacji zamówienia i eliminuje nieporozumienia. Zatem, dla wspólnego komfortu współpracy, prosimy o akceptację, podpis i odesłanie przygotowanego przez nas dokumentu ZK. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość. 

7. Czy mogę zwrócić towar, który okazał się niepotrzebny? Czy mogę zwrócić towar sezonowy? 

Niestety, nie przyjmujemy żadnych zwrotów towarów, w tym sezonowych (świątecznych, stroiki, wianki, bombki, pierniki, itp.) z uwagi na krótkoterminowy i intensywny charakter sprzedaży oraz olbrzymie koszty logistyczne zwrotów. Zwykle sami również nie jesteśmy w stanie zwrócić takiego towaru dostawcom. Prosimy o rozważne zamawianie.

8. Dlaczego nie odpowiadamy na zapytania kierowane mailowo do kilkudziesięciu firm  konkurencyjnych? 

Zapytanie, które otrzymujemy mailem i kierowane jest również do kilkudziecięciu innych dostawców o charakterze konkurencyjnym pozostawiamy z reguły bez odpowiedzi z kilku ważnych powodów. Po pierwsze, tego tego typu zapytania oznaczają w praktyce kilka godzin pracy handlowców we wszystkich firmach, do których wysłane jest zapytanie, co drastycznie obniża szanse na wygraną i wypracowanie zysku niezbędnego, zarówno, by utrzymać stanowisko osoby odpowiadającej na takie zapytanie, jak i całej firmie, by mogła się rozwijać. W rezultacie, odpowiadając na takie zapytania, handlowiec obniża swoją efektywność i wyniki całej firmy. Mówiąc wprost, marnuje czas kosztem 30-40 zapytań na które odpowiada codziennie. Skupiamy się na najpierw najwyższych szansach pozyskania zamówień z zapytań, które płyna do nas z całej Polski.

Po drugie, przy takich zapytaniach poziom marży jest bardzo niski, stąd wielu konkurentów drastycznie obniza jakość, stosując podmiany i tańsze zamienniki produktów zawartych w zapytaniu. Ciśnienie na ceny i wysyłanie zapytania do tylu firm, oznacza zatem, że nie wygra najtańsza oferta, ale ta z najgorszą jakością. Bez obejrzenia wzorów nie ma szansy by to zweryfikować na etapie porównania cen - zwłaszcza, gdy zapytanie jest ogólnikowo opisane i każdy profesjonalista będzie wiedział, gdzie "przyoszczędzić" i co "podmienić" na tańszy zamiennik. To jest praktyka patologiczna i szkodliwa, jeśli chodzi o efekt marketingowy i estetyczny. Zatem dopóki mamy zapytania na normalnych warunkach rynkowych, gdzie możemy zapewnić jakość obsługi, produkcji i i rentowność - skupiamy się przede wszystkim na nich. Szanujemy klientów, którzy szanują nasz czas - i tak już szczęśliwie mija nam 22 lata na rynku.? 

9. Czy mogę obejrzeć wzory gadżetów przed złożeniem zamówienia? 

Z przyjemnością dostarczymy wzory, by mogli Państwo świadomie wybrać i zdecydować o zamówieniu gadżetów. Przyjeliśmy zasadę, że wszystkie dostarczane wzory są przez nas fakturowane, a gdy Państwo zdecydują się na zakup choćby jednego z nich, faktura za wzory jest korygowana do zera. Jest to pogodzenie naszych wspólnych interesów: zainwestujemy w rozwój naszej współpracy, dostarczając wzory i liczymy na wzajemność: zakup gadżetów reklamowych. Prosimy zatem o przemyślane zamawianie wzorów - tych, które rzeczywiście zamierzają Państwo nabyć.  

Aktualizacja: 5.08.2020, Szczecin

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium