Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Cześć 💖 Tu znajdziesz swoje gadżety reklamowe ➜
Gadżety

Biurowe gadżety reklamowe to doskonały sposób na promowanie marki i wzmocnienie jej obecności w miejscu pracy: wśród pracowników i gości firmy - w tym odwiedzających Klientów, dostawców oraz innych kontrahentów. Gadżety do biura są chętnie używane przez pracowników, którzy dzieki nim lepiej identyfikują się z miejscem pracy oraz są naturalnym, korporacyjnym elementem wystroju zakładu pracy. Używane w firmie firmowe długopisy, kubki, segregatory, kalendarze, zegary, notesy i inne akcesoria, są przejawem silnej marki i dbałości zarządu o wizerunek. Zamawianie nadrukowanych gadżetów do biura jest znacznei lepszym pomysłem niż zamawianie ich w hurtowniach z akcesoriami biurowymi. 

 

Gadżety do biura

Huby USB ze zintegrowanym kablem P308.113

Huby USB ze zintegrowanym kablem P308.113
Huby USB ze zintegrowanym kablem P308.113

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

22,65 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 18,41 zł

szt.

Lampki USB P301.861

Lampki USB P301.861
Lampki USB P301.861

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

15,48 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 12,59 zł

szt.

Podkładki pod mysz z własnym nadrukiem

Podkładki pod mysz z własnym nadrukiem
Podkładki pod mysz z własnym nadrukiem

Podkładka pod mysz mousepad z nadrukiem Podkładka pod mysz z nadrukiem full color pod folią. Warstwa spodnia wykonana z pianki antypoślizgowej. Dostępne formaty: format standard 220x180mm, 200x200mm, średnica 200mm, elipsa 220x180mm, 230x185mm. Cena dotyczy zamówienia 100 sztuk.

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

8,12 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 6,60 zł

szt.

Elastyczne warsztatowe lampki P513.715

Elastyczne warsztatowe lampki P513.715
Elastyczne warsztatowe lampki P513.715

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

93,70 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 76,18 zł

szt.

Elastyczne warsztatowe lampki P513.718

Elastyczne warsztatowe lampki P513.718
Elastyczne warsztatowe lampki P513.718

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

93,70 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 76,18 zł

szt.

Huby USB Cloud P308.305

Huby USB Cloud P308.305
Huby USB Cloud P308.305

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

39,40 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 32,03 zł

szt.

Huby USB Flat P308.503

Huby USB Flat P308.503
Huby USB Flat P308.503

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

56,55 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 45,98 zł

szt.

Huby USB i czytnik kart Station P308.103

Huby USB i czytnik kart Station P308.103
Huby USB i czytnik kart Station P308.103

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

90,28 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 73,40 zł

szt.

Huby USB typu C P308.011

Huby USB typu C P308.011
Huby USB typu C P308.011

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

48,72 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 39,61 zł

szt.

Huby USB z diodą LED P300.561

Huby USB z diodą LED P300.561
Huby USB z diodą LED P300.561

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

65,84 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 53,53 zł

szt.

Huby USB , lampka LED P308.001

Huby USB , lampka LED P308.001
Huby USB , lampka LED P308.001

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

24,45 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 19,88 zł

szt.

Huby USB , lampka LED P308.003

Huby USB , lampka LED P308.003
Huby USB , lampka LED P308.003

Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto

Wysyłka w: 7 dni roboczych

Cena orientacyjna:

24,45 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 19,88 zł

szt.

Klipy "serce" z migającym światełkiem V6463-5

Klipy "serce" z migającym światełkiem V6463-5
Klipy "serce" z migającym światełkiem V6463-5

Dostępność: duża ilość

Cena orientacyjna:

5,72 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 4,65 zł

Klipy do dokumentów V2794-2

Klipy do dokumentów V2794-2
Klipy do dokumentów V2794-2

Dostępność: duża ilość

Cena orientacyjna:

2,16 zł

zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy

Cena orientacyjna: 1,76 zł

FAQ - Gadżety do biura 

  1. Jakie są popularne gadżety biurowe z logo?

Popularne gadżety biurowe z logo obejmują długopisy, notesy, kubki, pendrivy, podkładki pod mysz, kalendarze, uchwyty na telefon, czy breloki. Niektóre firmy zamawiają też ekskluzywne gadżety do biura, dbając o wizerunek i prestiż.

  1. Czy mogę zamówić gadżety do biura z własnym projektem logo?

Tak, większość sklepów z gadżetami reklamowymi oferuje możliwość zamówienia gadżetów z indywidualnym projektem logo. Należy dostarczyć odpowiednią grafikę w formacie wektorowym, aby zapewnić wysoką jakość nadruku.

  1. Jakie techniki nadruku są stosowane na gadżetach biurowych?

Techniki nadruku stosowane na gadżetach biurowych zależą od rodzaju produktu i materiału, z jakiego jest wykonany. Najczęściej spotykane techniki to tampodruk, sitodruk, grawerowanie laserowe, druk cyfrowy, czy druk UV.

  1. Jaki jest minimalny nakład zamówienia na gadżety biurowe z logo?

Minimalny nakład zamówienia może się różnić w zależności od rodzaju produktu i producenta. Warto jednak zaznaczyć, że zamawianie większej ilości gadżetów może prowadzić do niższej ceny jednostkowej.

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia na artykuły biurowe dla firm?

Czas realizacji zamówienia zależy od ilości zamówionych produktów, techniki nadruku i dostępności towaru. Przeważnie wynosi on od 1 do 3 tygodni.

  1. Czy mogę zamówić jeden gadżet biurowy z logo na próbę przed złożeniem w zamówienia?

Wiele sklepów z gadżetami reklamowymi oferuje możliwość zamówienia próbki przed złożeniem większego zamówienia. Warto zapytać o taką możliwość, aby sprawdzić jakość produktu i nadruku przed zdecydowaniem się na większą inwestycję.

  1. Czy mogę zamówić gadżety biurowe z ekologicznymi materiałami?

Tak, wiele sklepów oferuje gadżety biurowe wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska, takich jak papier z recyklingu, materiały biodegradowalne czy produkty wykonane z bambusa. Wybierając takie gadżety, możesz promować swoją firmę, dbając jednocześnie o środowisko.

 

Reklamy oparte na najnowszych technologiach, które w obecnej chwili przeważają w środkach medialnych, nie powodują, że tradycyjne metody marketingowe stały się mniej atrakcyjne. Gadżety reklamowe nadal są jednym z podstawowych sposobów budowania marki. Do dyspozycji reklamodawców mamy współcześnie bardzo wiele oryginalnych i tanich przedmiotów, które mają za zadanie utrwalenie ich firm w pamięci klientów.

Jak budować markę w oparciu o gadżety reklamowe?

Jednym z podstawowych warunków sukcesu firmy jest bycie widocznym. Ważny jest tutaj wizerunek firmy, czyli widoczny i uchwytny dla klienta symbol, jaki się z nią kojarzy. Tak jak strona internetowa, szyld na lokalu firmy czy tablica reklamowa pozwalają zwrócić na nie uwagę, tak gadżety biurowe z nadrukiem, długopis, kubek czy smycz będą sposobem na jej zapamiętanie.

Miły, praktyczny, cieszący oko gadżet sprawi, że kiedy będzie w zasięgu wzroku potencjalnego klienta spowoduje miłe wspomnienie o darczyńcy. Nie można bowiem zapomnieć, że gadżet pełni rolę upominku, a przecież każdy z nas lubi otrzymywać prezenty, nawet jeśli są one symboliczne. Oczywiście gadżety wręczane są także pracownikom firmy, przede wszystkim w celu zintegrowania pracowników oraz budowania dobrych stosunków międzyludzkich w biurze.

Jak wybrać dobry gadżet do biura ?

Gadżety reklamowe zamawia się przede wszystkim dla klientów, ale także dla kontrahentów i partnerów biznesowych, a sam gadżet musi kojarzyć się z firmą czy osobą fizyczną. Bardzo ważna jest okazja, kiedy wręczamy gadżet reklamowy. Mogą to być sytuacje biznesowe takie jak podpisanie umowy, zakończenie negocjacji lub obsługa kontraktu. Inny rodzaj tych drobnych prezentów przeznacza się na specjalne okazje takie jak święta czy ważne wydarzenia w życiu klienta. Droższe, ekskluzywne prezenty możemy wręczyć potencjalnym klientom z okazji bardzo ważnych uroczystości takich jubileusze czy wręczenie nagród.

Bardzo ważny jest rodzaj gadżetu.

Ma on przecież ważną rolę do spełnienia, aby był atrakcyjny i na długo zapamiętany. Musi być cały czas w zasięgu wzroku klienta i osób z nim związanych. Na przykład, dobre gadżety reklamowe do biura powinny kojarzyć się z branżą, dlatego dobrymi pomysłami są tutaj na przykład długopisy, czy notesy kalkulatory, oczywiście wszystko z logo firmy. Przy wyborze gadżetu należy zwrócić szczególną uwagę na jakość gadżetu, jego estetykę, odpowiednią wielkość oraz oczywiście ilość.

Które artykuły biurowe dla firm wybrać?

Do najpopularniejszych rodzajów zaliczamy gadżety do biura z logo firmy. Mogą to być różnego rodzaju pióra, długopisy, ołówki, zakreślacze, artykuły piśmiennicze, karteczki samoprzylepne, stojaki biurowe czy kalkulatory. Bardzo modne stają się ostatnio gadżety elektroniczne takie jak pamięci USB, powerbanki, podkładki pod myszy, akcesoria do komórek, pendrivy czy wskaźniki laserowe. Praktycznymi gadżetami dla klientów o zacięciu sportowym będą wszelakiego rodzaju opaski na uszy, mini torebki, kubki termiczne, okulary słoneczne. Drobiazgi, które sprawdzą się tak w domu, jak i w biurze, czyli korkociągi, otwieracze do butelek, kubki ceramiczne, breloki, smycze czy parasole.

Nie wolno zapominać o podniebieniu, można tutaj wykorzystać jako gadżet bombonierki, cukierki albo czekoladki. W dobie zwracania uwagi na ekologię warto pomyśleć o drobnych prezentach takich jak produkty elektroniczne zasilane energią słoneczną, eko-kosmetyki, czy ekologiczne artykuły piśmiennicze. Gadżety ze skóry takie jak portfele, aktówki czy koszulki też mogą się dobrze przysłużyć renomie firmy.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium