
Kategorie
Producent
Cena netto
-
od
do










Prezenty i gadżety na Święta pozwalają rozwinąć i podtrzymać dobre relacje w biznesie, dlatego warto dobrze podsumować rok i zatroszczyć się o świąteczne gadżety reklamowe z nadrukiem. Od 1998 roku sprzedajemy firmowe prezenty świąteczne dla firm i ich klientów, które tworzą klimat Bożego Narodzenia. Są to koce świąteczne, kosze świąteczne, ozdoby choinkowe, torby na prezenty, prezenty świąteczne dla firm, kubki świąteczne, bombki firmowe z nadrukiem logo, maskotki mikołaje, bałwanki i renifery, firmowe upominki świąteczne dla klientów, firm i pracowników.
Czas wręczania prezentów
Firmowe prezenty i gadżety świąteczne to obowiązkowy punkt grudniowego podsumowania roku. Kosze świąteczne, kubki świąteczne, kartki, słodycze reklamowe mają przypomnieć naszym kontrahentom o nas oraz stanowią podziękowanie za współpracę. Jednak to nie wszystko - prezenty firmowe, biznesowe na święta i prezenty biznesowe na święta wręcza się również współpracownikom.
Świąteczne gadżety reklamowe mają olbrzymie znaczenie dla budowania relacji. Prezenty świąteczne dla firm, dla klientów to jedyna okazja w roku, by zbliżyć się do siebie i zapomnieć o nerwowych momentach, których nigdy w biznesie nie brakuje. Upominki świąteczne: dla firm, dla klientów i firmowe to inwestycja, która zwróci się w przyszłym roku.
Budowanie relacji
Firmowe prezenty i gadżety świąteczne to obowiązkowy punkt grudniowego podsumowania roku. Kosze świąteczne, kubki świąteczne, kartki, słodycze reklamowe mają przypomnieć naszym kontrahentom o nas oraz stanowią podziękowanie za współpracę. Jednak to nie wszystko - prezenty firmowe, biznesowe na święta i prezenty biznesowe na święta wręcza się również współpracownikom. Świąteczne gadżety reklamowe mają olbrzymie znaczenie dla budowania relacji. Prezenty świąteczne dla firm, dla klientów to jedyna okazja w roku, by zbliżyć się do siebie i zapomnieć o nerwowych momentach, których nigdy w biznesie nie brakuje. Upominki świąteczne: dla firm, dla klientów i firmowe to inwestycja, która zwróci się w przyszłym roku.
Dlaczego warto pamiętać o klientach w okresie świątecznym?
Prezent wysłany klientowi pozwala wzmocnić więzi biznesowe i podziękować za dotychczasową współpracę. W tym zakresie niejako wysyła się sygnał świadczący o tym, że klient jest dla firmy ważny, a ona z kolei docenia go i obecne relacje. Często to okazja do ocieplenia wizerunku przedsiębiorstwa i zachowania dobrych relacji w zakresie prezentowego savoir-vivre obowiązującego w biznesie.
Prezent - ważny, by nie popełnić faux pas!
W zakresie korzyści marketingowych wskazuje się, że nie sam prezent ani jego wartość mają znaczenie, ale fakt, że klient go otrzymał. Oczywiście nie oznacza to, że powinien on być przypadkowy, ponieważ ważne jest by uwzględniał np. zainteresowania klienta, jeśli je znamy. Ważne również, by kojarzył się z marką i był zgodny z zasadami jakie panują w przedsiębiorstwie. Zależnie od profilu działalności można sobie pozwolić na mniej lub bardziej odważne prezenty. Z pewnością np. kancelaria prawnicza nie wyśle prezentu takiego jak np. agencja reklamowa, z uwagi na charakter działalności. Przyjmuje się, że w lepszym tonie jest prezent ostrożny, elegancki, niż zbyt odważny, mogący spowodować negatywne odczucia klienta co do marki lub firmy, którą reprezentuje.
O czym należy pamietać przy wyborze prezentu na Święta?

