Zapytaj o gadżety reklamowe

Odpowiemy natychmiast w godzinach 8-16

Szybki Kontakt
Kategorie bloga
Podstawowe gadżety reklamowe na konferencje 0
Podstawowe gadżety reklamowe na konferencje

Poważne konferencje nie mogą odbyć się bez materiałów reklamowych. Mało tego: wręczanie uczestnikom pakietów zawierających gadżety reklamowe (obok materiałów promocyjnych) jest przyjętym standardem. Wielkim błędem i nietaktem byłoby tego nie zrobić. Sezon konferencyjny trwa od jesieni do wiosny – to wtedy najczęściej organizujemy lub uczestniczymy w niezliczonych spotkaniach, sympozjach i seminariach. Gadżety, jakie zapewnimy gościom powinny spełniać dwa podstawowe warunki: być przydatne w trakcie wydarzenia oraz na tyle atrakcyjne, by gość chciał je zabrać ze sobą i traktować jako użyteczną pamiątkę.

Im bardziej prestiżowy event, tym większą wagę organizator przywiązuje do tego, jakie gadżety reklamowe wręczy gościom. Niekiedy mogą to być drogie prezenty – ekskluzywne pióra, nowoczesne powerbanki, a nawet zegarki. Warto jednak pamiętać, że najbardziej liczy się pomysł i to oryginalny upominek reklamowy najgłębiej zapadnie w pamięć. Dobrym pomysłem będzie więc np. oryginalny wizytownik, który będzie kojarzył się z tematem konferencji lub specyfiką organizatora, gadżety antystresowe – piłki, kolorowanki etc., które można wrzucić do torby i udawać się z nimi na kolejne szkoleniowo-biznesowe podboje.

A skoro już mają podróżować między kolejnymi spotkaniami i dobrze wspominać konkretne wydarzenie, można do konferencyjnych suwenirów dorzucić np. termos reklamowy lub kubek termiczny z logo. Ciepłe napoje to nieoceniony kompan podróży. Jeśli podczas sympozjum spodziewamy się gości z całego kraju lub nawet zza granicy, do teczki z logo konferencji możemy śmiało dorzucić też lokalny gadżet lub pomysłową informację na temat miasta czy regionu, w którym wydarzenie ma miejsce. Zapominamy, jak miłe skojarzenia budzą zwykłe, „staromodne” pocztówki. Pocztówka opatrzona informacją na temat miasta i samej konferencji może być bardzo dobrze odebrana jako gadżet reklamowy.

Przygotowując sety podarunkowe na konferencję warto zawsze odnieść się zarówno do tematu spotkania, jak i docelowego odbiorcy. Jeśli zakładamy obecność osób będących rodzicami, można śmiało zapakować prezenty, które, zabrane do domu, zostaną natychmiast zagospodarowane. A szczęśliwy rodzic (który ma od razu upominek dla dziecka), nie zapomni nam tego. Za każdym razem, gdy zobaczy logo nadrukowane na puzzlach, kredkach czy klockach, będzie pamiętał miły gest. Im lepiej zapadniemy w pamięć uczestnikom konferencji – tym większa szansa, że wrócą na kolejne nasze eventy, a być może zabiorą też kolegów po fachu.

Podstawowy zestaw gadżetów reklamowych na takich spotkaniach to przybory piśmiennicze: długopis, notes reklamowy, ale także teczka konferencyjna czy torba reklamowa, czyli coś, w czym uczestnik konferencji wygodnie przeniesie określone materiały. Co więcej może się przydać? Oczywiście – podręczna pamięć usb, czyli – pendrive z logo wydarzenia.

Istnieje żelazny zestaw konferencyjny:

  1. Torby reklamowe stanowiące opakowanie pakietu. Mogą być papierowe (drukowane lub nadrukowane), bawełniane lub poliestrowe. Warto zwrócić uwagę, by swobodnie zmieśiły się w niej materiały konferencyjne: materiały drukowane (katalogi, książki, ulotki, wizytówki, teczki ofertowe - zwykle nie większe niż format A4) i pozostałe gadżety reklamowe.
  2. Długopisy reklamowe z nadrukiem logo i nazwy eventu. Podstawowym modelem jest niesłychanie popularne długopisy metalowe z grawerem z kolekcji Millenium: Cosmo, i inne, aczkolwiek z oryginalnością nie mają wile wspólnego juz od dawna.
  3. Smycze reklamowe.Dawno minęły czasy, gdy smycz reklamowa cieszyła klientów. Dziś to przede wszystkim nośnik informacji o wydarzeniu, a nie upominek reklamowy. O sucesie smyczy jako gadżetu decyduje zatem jego nadruk, czyli projekt graficzny. Smycze drukujemy najczęściej metodą sublimacji, co dla Was oznacza brak ograniczeń w ilości zastosowanych kolorów. Warto jednak nie szarżować, bo projekty zawierające zdjęcia lub rozbudowaną grafikę z dużą ilością szczegółów nie będą wyglądały na tkaninie smyczy zbyt korzystnie. Smycze reklamowe w pętli mają około 88cm długości, jeżeli zaś chodzi o szerokość to do dyspozycji mamy 1cm (bardzo wąska), 1,5cm (czasem wystarcza) oraz 2cm (najczęściej spotykana), różniące sie od siebie oczywiście i ceną, i powierzchnią nadruku.
  4. Identyfikatory dla gości przyczepiane albo na smycz, albo na ubranie. Muszę przyznać, że est to często zaniedbywany element. Organizatorzy decydują sę na zakup najtańszych, i - co tu ukrywać - byle jakich identyfikatorów, z dosyć naiwną intencją, że uczestnicy będą przeszczęśliwi, gdy je będą na sobie wieszać. Niestety, wiele z nich ląduje w kieszeni. A szkoda, bo eleganckie identyfikatory
  5. Upominki osobiste dla gości konferencji. Wszystkie powyższe elementy zestawu mają charakter biurowo-informacyjny, stąd warto zadbać, by w pakiecie znalazł się również jakś miły akcent w postaci gadżetu osobistego dla gościa konferencji. O ile warto, by gadżet nawiązywał do tematyki wydarzenia, i tak najczęściej klienci wybierają kubki i filiżanki z nadrukiem, kubki termiczne, wizytowniki reklamowe, breloczki metalowe, czasem metalowe otwieracze do listów. No i nieśmiertelne pendrive'y reklamowe USB, które ostatnio ustępują miejsca innej drobnej elektronice, takiej jak powerbanki reklamowe, przedłużacze i huby USB.

Na koniec tradycyjnie - zaproszenie do współpracy

Od 1998 roku pomagamy klientom wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem, gadżety promocyjne, materiały reklamowe, czy wreszcie prezenty firmowe dla pracowników. Wykonujemy nadruki, grawer i haft. Nie lubimy się chwalić, ale dostarczyliśmy gadżety firmowe dla kilkunastu tysięcy Klientów w całej Polsce i za granicą. Byłoby nam bardzo miło współpracować równiez z Tobą.

Agencja Reklamowa Szczecin - Butterfly Gadżety Reklamowe

Aleja Bohaterów Warszawy 98 • 70-341 Szczecin • tel. 91 421 3677 • fax 91 883 5139

e-mail: info@promoshop.pl

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium