" />
Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Cześć 💖 Tu znajdziesz swoje gadżety reklamowe ➜
Gadżety

Gadżety marketingowe na lato to świetny pomysł na sezonową akcję marketingową. Są to prezenty na czasie, więc są szczególnie doceniane przez klientów i przyszłych kontrahentów. Mogą to być parawany, ręczniki plażowe, dmuchane podstawki pod napoje i wiele innych.

Lato - czas reklamowych upominków

Lato to pora roku, która kocha wolność, więc wszelka kreatywność jest mile widziana. Dlaczego warto w nie inwestować? Bo budzą sympatię, upominki reklamowe na lato to gadżety, które wzbudzają wiele pozytywnych emocji. Takie prezenty to miły gest, który klienci często doceniają i wracają po więcej. W związku z tym warto pamiętać by gadżet ten był dobrej jakości, tak by był prawdziwą wizytówką firmy.

Lepsza sprzedaż

Lato to również pora roku, która w połączeniu z sezonem urlopowym wpływa na to, że większość ludzi przestaje pilnować budżetu. Właściwie dobrany, atrakcyjny gadżet może być decydujący dla sprzedaży danej usługi lub produktu. W ten sposób ma realne przełożenie na wzrost sprzedaży, a co za tym idzie - inwestycja w gadżety reklamowe, szybko się zwraca.

Co daje inwestycja w letnie upominki reklamowe?

1.Tworzą świadomość Z badań Promotional Products Association International (PPAI) w USA wynika, że 62% osób pamięta nazwę i dane firmy, która dała im produkt promocyjny. Dobry przedmiot promocyjny powinien na bieżąco przypominać o Twojej marce każdego dnia, kiedy jest używany. Lojalność klientów, a nawet lepsze relacje z klientami mogą wynikać ze sprytnego wykorzystania upominku promocyjnego, generującego natychmiastowe uznanie i wdzięczność, które tworzą pozytywne połączenie. Umieszczając swoje dane kontaktowe na produkcie, możesz spowodować, że więcej klientów będzie do Ciebie dzwonić. To świetna wizytówka długoterminowa!

2. Dają dostęp do cennej powierzchni reklamowej Większość ludzi pracuje przez 8 godzin dziennie, a wielu siedzi w tym czasie w jednym miejscu, przy biurku. Jeśli Twój obecny lub potencjalny klient korzysta z Twoich markowych materiałów lub upominku promocyjnego w biurze, zabezpieczyłeś najcenniejszą powierzchnię reklamową na świecie - bezpośrednio na jego biurku! Dobrze dobrany gadżet reklamowy może stać się trwałym billboardem Twojej marki i przekazem w miejscu pracy.

3. Dodają osobisty charakter do ogólnego przekazu marketingowego Jeśli znasz swoją bazę klientów i rozumiesz, dlaczego kupują Twój produkt, możesz nadać swojemu ogólnemu przekazowi marketingowemu osobisty wymiar. Dobry gadżet promocyjny może pomóc Ci dostosować przekaz Twojej marki i poszerzyć jego zasięg. Sprytnie wykorzystując interesujący prezent promocyjny i dodając atrakcyjne logo lub projekt, możesz zwiększyć postrzeganą wartość i atrakcyjność przedmiotu dla określonej grupy odbiorców. Na przykład, jeśli Twój przedmiot promocyjny jest postrzegany jako „fajny”, ludzie nie tylko będą bardziej skłonni go zatrzymać i używać, ale nawet mogą wrócić po więcej (jeśli jest więcej niż jedna odmiana). Wielkie marki, takie jak Coca Cola i Mcdonald's, są ekspertami w tworzeniu „fajnych przedmiotów kolekcjonerskich”. Otrzymanie interesującego, markowego produktu może być świetnym sposobem na budowanie świadomości marki i dodanie osobistego charakteru dla Twojego segmentu rynku.

4. Pozwala zaangażować się w lokalną społeczność i grupy charytatywne Sponsorowanie wydarzeń i angażowanie się w lokalną społeczność to fantastyczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz sprawdzony sposób na zwiększenie pozytywnego postrzegania przez konsumentów. Organizowanie charytatywnego grilla lub dostarczanie koszulek lokalnej drużynie piłkarskiej dla dzieci to świetny sposób, aby firma była postrzegana jako osoba naprawdę dbająca o swoją społeczność i wspierająca ją. Stosunkowo prosty gest sponsorowania lokalnej grupy i dodania swojego logo do oznakowania lub przekazania markowych towarów może nie tylko zwiększyć świadomość marki, ale także pomóc w słusznej sprawie. To wygrana-wygrana!

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium