
Kategorie
Katalog z gadżetami












GADŻETY ŚWIATECZNE DLA KLIENTÓW, KONTRAHENTÓW I PRACOWNIKÓW.
Prezenty świąteczne dla klientów oraz partnerów to element tradycji, która pozytywnie wpływa na relacje biznesowe i pozwala umacniać więzi biznesowe. Dobrze wybrany prezent wręczony klientowi lub parterowi stanowi formę uznania i docenienia współpracy.
Dlaczego warto pamiętać o klientach w okresie świątecznym?
Prezent wysłany klientowi pozwala wzmocnić więzi biznesowe i podziękować za dotychczasową współpracę. W tym zakresie niejako wysyła się sygnał świadczący o tym, że klient jest dla firmy ważny, a ona z kolei docenia go i obecne relacje. Często to okazja do ocieplenia wizerunku przedsiębiorstwa i zachowania dobrych relacji w zakresie prezentowego savoir-vivre obowiązującego w biznesie.
Prezent - ważny, by nie popełnić faux pas!
W zakresie korzyści marketingowych wskazuje się, że nie sam prezent ani jego wartość mają znaczenie, ale fakt, że klient go otrzymał. Oczywiście nie oznacza to, że powinien on być przypadkowy, ponieważ ważne jest by uwzględniał np. zainteresowania klienta, jeśli je znamy. Ważne również, by kojarzył się z marką i był zgodny z zasadami jakie panują w przedsiębiorstwie. Zależnie od profilu działalności można sobie pozwolić na mniej lub bardziej odważne prezenty. Z pewnością np. kancelaria prawnicza nie wyśle prezentu takiego jak np. agencja reklamowa, z uwagi na charakter działalności. Przyjmuje się, że w lepszym tonie jest prezent ostrożny, elegancki, niż zbyt odważny, mogący spowodować negatywne odczucia klienta co do marki lub firmy, którą reprezentuje.

GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM
minimalne zamówienie 1000 zł z nadrukiem i dostawą
