
Kategorie
Cena netto
-
od
do



Giftbox dla klientów
Każda firma działająca na rynku, niezależnie od swojej wielkości i zamożności, chce być postrzegana dla innych jako solidny partner w interesach. Budowanie relacji biznesowych to jednak ten aspekt zagadnienia, który właściciele przedsiębiorstw traktują często po macoszemu - wielu z nich wydaje się, że jeśli rozstrzygnięcia finansowe przebiegły pomyślnie dla obu stron, sprawa jest zakończona. Dokładnie tak samo wyglądają ich relacje z klientami - na pierwszy rzut oka są pozytywne i poprawne, ale w rzeczywistości grzeszą zbytnią powierzchownością. Aby to zmienić, warto rozważyć wprowadzenie w firmie zwyczaju wręczania giftboxów - drobnych upominków na każdą okazję.
Podziękowanie i zachęta na przyszłość
Któż nie lubi dostawać prezentów! Giftbox dla klientów to idealne rozwiązanie w sytuacji, gdy bardzo nam zależy na pełnej satysfakcji osób, które korzystają z naszych produktów i usług. Takie upominki, opakowane w piękne pudełka z okolicznościowym nadrukiem bądź karteczką, z pewnością na długo pozostaną w pamięci osób obdarowanych. Liczy się tu przede wszystkim sam design prezentu (im efektowniejszy, tym lepiej) oraz element zaskoczenia - ten, kogo zamierzamy obdarować, powinien się o tym dowiedzieć w ostatniej chwili. Sam upominek dla klienta nie musi być ogromnie kosztowny - wszystko zależy od tego, jaka łączy nas z nim relacja, oraz oczywiście od pozycji rynkowej naszej firmy. Jeśli jesteśmy małym, lokalnym przedsiębiorstwem, nasi stali klienci ucieszą się na pewno z każdego podarunku. Będzie się dla nich liczył raczej miły gest niż rzeczywista wartość danej rzeczy, Oczywiście, wraz ze wzrostem rozpoznawalności marki oczekiwania także wzrastają.
Giftboxy dla kontrahentów i firm
Giftbox dla firm albo giftboxy dla kontrahentów powinny już stać się nieco lepiej przemyślane, stanowią bowiem zapowiedź tego, czego nasi partnerzy biznesowi mogą spodziewać się po nas w przyszłości. Jeśli czujemy, że nie możemy sobie pozwolić na zakup odpowiednio stylowych upominków, najlepiej w ogóle zrezygnować z tej formy podziękowania.
Co warto podarować?
Decydując się na giftboxy, zostaniemy nieuchronnie postawieni przed dylematem: co ofiarować klientowi bądź kontrahentowi? Przede wszystkim warto podkreślić aspekt wspomniany już powyżej: w przypadku tej formy podarunku liczy się głównie efektowność prezentu, nie zaś jego faktyczna wartość. W każdej sytuacji pamiętajmy zatem o pięknych pudełkach i odpowiednio dobranych nadrukach bądź karteczkach z życzeniami. Same prezenty mogą być różnorodne: butelka dobrego wina, zestaw markowych słodkości, eleganckie pudełko cygar. Za podpowiedź powinna nam służyć znajomość upodobań konkretnych osób.

