Zapytaj o gadżety reklamowe

Odpowiemy natychmiast w godzinach 8-16

Szybki Kontakt
Kategorie bloga
Jak zamawiać cukierki reklamowe? 0

Badania reakcji odbiorców na słodycze reklamowe takie jak krówki reklamowe, czekoladki, reklamowe cukierki owocowe, gumy do żucia, jednoznacznie wskazują, że są odbierane jako sympatyczne i niezobwiązujące. Przy tym niewiele kosztują. Prosty wniosek: czestując klientów cukierkiem reklamowym, za cenę kilkunastu groszy zyskujemy szansę na rozmowę, uśmiech i wdzięczność ze strony osób, o których uwagę zabiegamy. To czysta korzyść.

Mało tego, każdy kęs czekolady z logo to wzrost poziomu serotoniny i endorfin – neuroprzekaźników odpowiedzialnych w mózgu za odczuwanie przyjemności oraz przeciwdziałanie depresji. Kto by nie chciał, by jego marka kojarzyła się klientom z przyjemnością? To marzenie wielu marketerów mogą spełnić w banalny sposób słodycze reklamowe, a zwłaszcza cukierki reklamowe z logo.

Czekoladki i inne słodycze reklamowe to „gadżet”, który pasuje do każdej niemal branży, a odbiorców znajdzie i wśród starszych, i najmłodszych. To w każdym przypadku strzał w dziesiątkę, ponieważ obdarowana osoba będzie nie tylko czuła się wyjątkowo, ale zaspokoi też apetyt na słodycze. Najnowsze możliwości pozwalają poszaleć także z formą – możemy podarować miły upominek, który przywiedzie na myśl czasy dzieciństwa, albo prawdziwie elegancki prezent z wyższej półki.Gadżety reklamowe muszą być jak sztuka użytkowa

Różne formy przyjemności

Bycie obdarowanym słodyczami reklamowymi to zawsze radość. Kojarzyć się z radością – to marzenie każdej firmy. Podniesiony poziom endorfin, wyrównanie poziomu cukru we krwi – to wymierne efekty, jakie można osiągnąć, rozdając krówki lub cukierki reklamowe zamiast (lub w towarzystwie) wizytówek. Genialne w swojej prostocie.

Krówki, ciągutki, landrynki – w papierkach z nadrukiem lub zapakowane w puszki czy wymyślne kartoniki obrandowane logo marki – wszystkie sprawią radość i na pewno zostaną należycie wykorzystane. Pamiętajmy, że także opakowania słodyczy reklamowych mogą mieć wymiar użytkowy (w ilu domach puszki po cukierkach czy ciasteczkach latami służyły jako ozdobne pudełko do przechowywania skarbów?).  Wyobraźnia jest tutaj jedyną granicą – im bardziej „odlecimy” z pomysłami, tym pewniej gadżet reklamowy, jakim są słodycze, nie skończy swojego oddziaływania w momencie delektowania się przyjemnością. Czekoladki w kształcie samochodów dla klientów dealera? Proszę bardzo. Jeśli dodatkowo opatrzymy je opakowaniem, które będzie warte zachowania – na pewno pozostaniemy w domu klienta na dłużej.

Wysoka jakość = wymierne korzyści

Warto pamiętać, że cukierki powinny być nie tylko ciekawe w formie – powinny być, przede wszystkim, pyszne. Najprostsza krówka odwinięta z papierka z Twoim logo, jeśli będzie smakowała jak w dzieciństwie, będzie idealnym kreatorem wizerunku marki. Cukierki reklamowe z najwyższej jakości czekolady to gwarancja wysokiej zawartości magnezu, wapnia i podniesionego poziomu hormonów szczęścia. Nie warto tego szczęścia zmarnować.Cukierki reklamowe to świetny pomysł na targi, konferencje, wykłady i prezentacje!

Tak naprawdę wiele nie kosztują (18-26 zł/kg), a są widoczne, bezpretensjonalne i sprawiają dużo radości. Ponadto, firmowe słodycze nobilitują i stanowią mini-poczęstunek, jaki firma może zaoferować potencjalnym Klientom na pierwszym spotkaniu: na tacy, w koszyku, do kawy...

Ilość minimalna zamówienia słodyczy reklamowych nie odstrasza. W przypadku krówek i cukierków owocowych to 30 kg (6-8 kartoników), w przypadku czekoladek może to być jeszcze mniej. Na zdjęciu poniżej najczęściej zamawiane cukierki reklamowe - od lewej: krówki reklamowe, cukierki owocowe oraz czekoladki firmowe.

Warto zainteresować się tą formą reklamy. Cukierki można przechowywać zwykle 6 miesięcy od daty produkcji, co oznacza, że starczą nam na dłużej, niż tylko jedna akcja promocyjna. W każdej chwili można domówić większą ilość - standardowy czas potrzebny na wznowienie produkcji to 7 dni oraz maksymalnie 14 dni na produkcje nowego projektu.

Jakie słodkości promujące firmę wytypować, żeby zadowolić kontrahentów?

            Każdy posiadacz firmy, który chce zakupić słodycze reklamowe na pewno podejmuje świetny wybór, gdyż słodkości, którymi obdarowywani są kontrahenci są w stanie zdziałać cuda. Naturalnie takie słodycze muszą pochodzić z konkretnego źródła, aby były dobre i niezbyt drogie. Firmy, które oferują tego typu słodkie upominki zapewniają zróżnicowane ceny. To, jak dużo zapłacimy za zakup słodyczy reklamowych zależy głównie od tego, jak sporo ich zamówimy oraz w jakiej formie. Bardzo korzystne cenowo są cukierki na wagę, posiadają one logo firmy na opakowaniu i mogą być dobrane względem typu i smaku. Warto wiedzieć także, że cukierki oferowane są w formie landrynek czy też czekoladek, naturalnie te drugie są zdecydowanie chętniej preferowane przez konsumentów. Słodycze firmowe to tymczasem nie jedynie cukierki, to jednocześnie ciastka, lizaki, dropsy albo czekoladki. Faktycznie jest w czym wybierać. Najważniejsze jest to, aby słodycze ładnie wyglądały i wyjątkowo smakowały. Dzięki temu z całą pewnością znakomicie będą spełniać rolę marketingową.

Na koniec tradycyjnie - zaproszenie do współpracy

Od 1998 roku pomagamy klientom wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem, gadżety promocyjne, materiały reklamowe, czy wreszcie prezenty firmowe dla pracowników. Wykonujemy nadruki, grawer i haft. Nie lubimy się chwalić, ale dostarczyliśmy gadżety firmowe dla kilkunastu tysięcy Klientów w całej Polsce i za granicą. Byłoby nam bardzo miło współpracować równiez z Tobą.

Agencja Reklamowa Szczecin - Butterfly Gadżety Reklamowe

Aleja Bohaterów Warszawy 98 • 70-341 Szczecin • tel. 91 421 3677 • fax 91 883 5139

e-mail: info@promoshop.pl

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium