Co słychać na blogu?
Jak zamówić kubki reklamowe z nadrukiem

Kubki są takimi wyrobami, które chyba nigdy się ludziom nie znudzą. Wszyscy za nimi przepadają, a niektórzy wręcz je kolekcjonują, dlatego gdy tylko mają możliwość pozyskać całkowicie nowe naczynie, od razu to robią. Czasami takie Kubki z logo ludzie zdobywają zupełnie za darmo, ponieważ otrzymują je od chcących się wypromować firm czy sklepów. 

Jak zamówić krówki i cukierki reklamowe?

Wielu z nas, a zwłaszcza osoby promujące własną firmę lub pracujące w marketingu, zastanawia się jaki gadżet reklamowy wybrać. Na rynku mamy ich do wyboru mnóstwo: smycze, długopisy, ołówki, magnesy, otwieracze do piwa, ulotki, odblaski, plecaki i wiele, wiele innych. Ciekawą możliwością promocji są także krówki reklamowe. Na palcach u jednej ręki możemy policzyć osoby nam znane, które nie lubią słodyczy, a tym bardziej tego rodzaju cukierków. 

Gadżety reklamowe wg kategorii
Producenci
Jak zamówić krówki i cukierki reklamowe?

Wielu z nas, a zwłaszcza osoby promujące własną firmę lub pracujące w marketingu, zastanawia się jaki gadżet reklamowy wybrać. Na rynku mamy ich do wyboru mnóstwo: smycze, długopisy, ołówki, magnesy, otwieracze do piwa, ulotki, odblaski, plecaki i wiele, wiele innych. Ciekawą możliwością promocji są także krówki reklamowe. Na palcach u jednej ręki możemy policzyć osoby nam znane, które nie lubią słodyczy, a tym bardziej tego rodzaju cukierków. Słodki smak kojarzy nam się z dzieciństwem i niewątpliwie z czymś przyjemnym oraz sprawiającym radość. Taki słodki upominek z pewnością zadowoli zarówno młodszych, jak i starszych klientów. Okazuje się, że krówki z nadrukiem cieszą się największym powodzeniem wśród osób kupujących naszą usługę czy produkt - tak mówią wyniki badań. Konsumenci mieli do wyboru kilka najpopularniejszych gadżetów, po które sięgają najczęściej w czasie eventów. Rezultat był taki, jakiego się spodziewaliśmy - krówki z logo zrobiły furorę wśród wszystkich grup wiekowych. Dzieci, młodzież, dorośli i osoby starsze z radością sięgały po gadżet promocyjny, jakim były cukierki. Przy wyborze rodzaju krówek ważne jest, aby były one kruche, gdyż mało kto lubi ten rodzaj, w którym znajdziemy ciągnące się nadzienie. Istotny jest również wybór opakowania. Najlepiej sprawdzają się cienkie, białe papierki, które będą przykryte czymś grubszym. Należy zwrócić również uwagę na to, aby logo naszej firmy lub korporacji, dla której zamawiamy produkt, było wyraźne i dobrej jakości. Wielu konsumentów zachowuje opakowania po krówkach na pamiątkę. Klienci lubią, gdy wewnątrz papierka znajdują jakiś miły napis np. "miłego dnia" lub "uśmiechnij się". Sprawia on, że produkt, który reklamujemy czy firma, którą chcemy wypromować, będzie się kojarzyła pozytywnie. Nie należy zapominać również o sposobie zawinięcia krówek w papierek. Istotne jest, aby cukierek można było w prosty sposób wyjąć i skonsumować. Mamy nadzieję, że nasze wskazówki odnośnie wyboru gadżetów reklamowych okażą się pomocne.

Chyba wszystkim znane jest powiedzenie: reklama dźwignią handlu. Trudno się z nim nie zgodzić szczególnie, że przyszło nam żyć w czasach, kiedy to każdego dnia rynek zalewa multum najróżniejszych produktów, a każdy producent musi się nagłowić, aby konsumenci zechcieli kupić właśnie jego produkt. Tutaj do głosu dochodzi marketing i szeroko pojmowana reklama. Ich znaczenie jest naprawdę ogromne tym bardziej, że w przypadku wielu produktów i usług ma się często wrażenie, iż ich wartość użytkowa pozostawia wiele do życzenia lub w ogóle trudno ją dostrzec. Takie produkty sprawiają niekiedy wrażenie kompletnie nieprzydatnych, a wręcz niepotrzebnych. Tutaj do akcji wkracza marketing - należy przekonać ludzi, że sprzedajemy coś, czego bardzo potrzebują, a najlepiej byłoby wprowadzić swego rodzaju modę na nasz produkt. Zwracając uwagę na to, ile przedmiotów posiada każdy z nas, możemy uznać, iż wiele z tych strategii zdecydowanie działa. Właśnie, strategie, jak to z nimi jest? Ważne jest, aby reklamy były widoczne, często wystarczy, byśmy dostrzegali je tylko kątem oka nie zwracając zbytnio uwagi na ich treść, a w trakcie zakupów wybierając pomiędzy dwoma podobnymi produktami różnych marek prawdopodobnie zdecydujemy się na ten, którego reklamę widzieliśmy choćby przelotnie, gdyż będziemy odnosić wrażenie, że znamy ten produkt, więc musi być dobry. Parafrazując cytat z kultowego filmu Marka Piwowskiego, "Rejs": podoba nam się to, co już raz widzieliśmy lub o czym już kiedyś słyszeliśmy. Stąd też częsta emisja reklam w środkach masowego przekazu, aby konsumentów przyzwyczaić do danego produktu, co ma przełożyć się na jego większą sprzedaż. W przypadku promowania nowego produktu, usługi lub marki firmy często starają się poprzez swoje działania marketingowe sprawić, aby potencjalni konsumenci mieli jak najlepsze skojarzenia związane z ich produktem czy marką. Dlatego też wiele akcji reklamowych nastawionych jest na wywoływanie emocji, które mają powiązać dane uczucie w umyśle klienta z konkretnym przedmiotem lub firmą. W to podejście do zdobywania klientów w ciekawy sposób wpisują się cukierki reklamowe. Nietrudno zauważyć, że będą one budzić pozytywne emocje wśród odbiorców - w końcu dostają za darmo coś słodkiego. Darmowy charakter oraz fakt, iż zdecydowana większość ludzi lubi słodycze, powodują, że cukierki z logo danej firmy zwyczajnie muszą się dobrze kojarzyć. Wykorzystana zostaje tutaj zasada, że pozornie bezinteresowna przysługa tworzy u jej odbiorcy poczucie wdzięczności. Cukierki z nadrukiem marki przekierowują tę chęć odwdzięczenia się darczyńcy z osoby rozdającej cukierki na markę ogółem, co właśnie jest celem takich działań. Od tej pory dana firma i jej produkty u danego klienta będą miały pierwszeństwo w wyborze przed innymi markami. Każda marka usiłuje zdobyć jak największą grupę odbiorców dla swoich produktów, a mnogość narzędzi marketingowych pozwala na realizację tego celu na wiele różnych sposobów.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl