" />
Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Cześć 💖 Tu znajdziesz swoje gadżety reklamowe ➜
Gadżety

Dobra reklama i promocja w dzisiejszych czasach to podstawa. Oczywiście podstawą jest sprzedaż dobrego towaru lub świadczenie usług wysokiej jakości, co przełoży się na zadowolenie nabywców. Jednak bez dobrego marketingu i zapadnięcia odbiorcy w pamięć trudno mówić o sukcesach w biznesie.

O gadżetach biznesowych

Oryginalne gadżety reklamowe z nadrukiem są znakomitym środkiem do celu, a celem tym jest zapadnięcie w pamięć odbiorcy, przez to odbiorca będzie już kojarzył markę. Od tego tylko krok do decyzji zakupowej. Warto zatem zastanowić się po co, kiedy, jak i komu wręcza się gadżety firmowe i upominki biznesowe. Wręczanie upominków biznesowych oraz gadżetów firmowych może odbywać się w zasadzie w każdej chwili, nie ma tu lepszych i gorszych momentów. Trzeba po prostu wyczuć dobry czas. Dobrze jest w ten sposób rozpocząć spotkanie biznesowe albo na przykład zakończyć je - wręczyć upominek pod koniec, przy pożegnaniu. Naturalną okazją do wręczenia gadżetów firmowych są wszelkiego rodzaju eventy, targi, pokazy, gdzie można zaprezentować swoją ofertę i postarać się zdobyć uznanie w oczach klientów. Nawet mały gadżet czy upominek sprawia, że odbiorcy jest po prostu miło i później przychylnym okiem patrzy na daną markę. Warto zatem rozważyć możliwość zaopatrzenia się w biznesowe upominki.

Gadżety reklamowe jako element marketingu

Po co wręczać upominki biznesowe? Właśnie po to, aby potencjalny klient czy kontrahent poczuł się wyróżniony, dopieszczony, ważny. Komu wręcza się te gadżety? Oczywiście generalnie są to potencjalni i obecni klienci oraz kontrahenci, ale także osoby, z którymi rozważa się współpracę i którzy mogą zostać zaproszeni do wspólnego biznesu. Coraz częściej gadżety takie wręcza się osobom, które nawet jeśli same nie zostaną klientem, to skutecznie mogą zachęcić do tego innych. Mowa oczywiście o osobach, które kreują trendy, na przykład w Internecie, osoby, które kręcą filmy i wrzucają je do sieci, osoby piszące blogi i inne osoby, które kreują zapotrzebowanie na dane dobra, towary i usługi, w XXI wieku.

Wybór formy reklamy

Zastanawiając się jaką formę reklamy wybrać dla firmy, należy wziąć pod uwagę wiele czynników, jak na przykład cena oraz zasięg. Popularnym sposobem promowania firmy jest w ostatnim czasie inwestycja w różnego rodzaju gadżety prezentowe dodawane na przykład jako gratisy do zamówień. Ponieważ ten rodzaj reklamy zyskuje coraz bardziej na popularności, najlepszym pomysłem jest wybranie czegoś, co nie jest jeszcze bardzo rozpowszechnione. Oryginalne artykuły reklamowe na pewno spełnią ten wymóg. Zdecydowanie się na coś, czego nie mają inni zapewni wyróżnienie się. Szczególnie jeśli na takim gadżecie umieści się logo lub nazwę firmy. Jeżeli taka rzecz będzie oryginalna, na pewno zapadnie w pamięć klientom i pomoże zwiększyć rozpoznawalność firmy. Co ważne, materiały promocyjne tego typu są świetną inwestycją ponieważ koszty ponoszone na taką promocję nie są duże w porównaniu do zysków, które można osiągnąć w postaci zwiększenia rozpoznawalności firmy, a co za tym idzie zdobycia kolejnych potencjalnych klientów.

Wybór oryginalnego upominku

Wykorzystanie materiałów reklamowych jest jedną z tych rzeczy, które spowodować mogą rozwój lub upadek Twojego przedsięwzięcia. Weź pod uwagę, połowę kosztu umieszczenia pojedynczej reklamy, inwestując tą kwotę w gadżety promocyjne dotrzesz do znacznie szerszej publiczności niż pojedyncza reklama. Jednak tak jak w przypadku reklamy musisz bardzo ostrożnie wybierać upominki, które wręczasz odbiorcom. W końcu nie chcesz, aby przedmioty noszące nazwę Twojej firmy po prostu wylądowały gdzieś w szufladzie lub zostały wyrzucone na bok, gdzie nikomu nie przypomną o Twojej firmie. Wybór towarów marketingowych nie jest tak trudny, jak mogłoby się wydawać, o ile pamięta się tylko o kilku prostych rzeczach.

- Zawsze wybieraj elementy, które będą konsekwentnie wykorzystywane. Długopisy, ołówki i otwieracze do listów to zawsze dobry wybór, nie tylko są one funkcjonalne, ale także często są przekazywane klientom, co zapewnia Twojej firmie ekspozycję szerszej publiczności. Innym popularnym wyborem są zarówno kalendarze ścienne, jak i osobiste, które również są prezentowane szerokiemu gronu odbiorców. Zaletą jest to, że ludzie często kupują obydwa typy kalendarzy, aby przekazać je później rodzinie i znajomym.

- Należy pamiętać, że chociaż urządzenia takie jak długopisy, ołówki, otwieracze do listów i kalendarze są zdecydowanie dobrymi pomysłami na gadżety marketingowe, to warto wykorzystać sprzęt, który jest powiązany z tematem przewodnim Twojej działalności. Na przykład: jeśli Twoja firma zajmuje się artykułami sportowymi, możesz rozważyć kilka miniaturowych piłek i tym podobne. Chociaż przedmioty o nowatorskim charakterze są bardziej odpowiednie, jeśli rozdawane są podczas wydarzeń takich jak parady i imprezy. Gadżety otrzymane podczas takich wydarzeń stają się pamiątką dla odbiorcy, przez co zyskują jeszcze większe znaczenie.

Ten rodzaj promocji może pomóc Twojej być postrzeganym w korzystniejszym świetle ze względu na przyjemne wspomnienia związane z otrzymaniem upominku.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium