Gadżety reklamowe wg kategorii

Każdej firmie działającej na rynku zależy na jak najlepszej opinii wśród klientów i kontrahentów. Nie chodzi przy tym wyłącznie o solidność i niezawodność w ubijaniu interesów, ale także - coraz częściej - o wyrobienie sobie marki firmy sympatycznej, przyjaznej dla ludzi bądź szeroko pojętego otoczenia. Zbudowanie takiego wizerunku nie jest zadaniem prostym, wymaga bowiem pewnego nakładu czasu i przemyślanej strategii. Jednym z jej elementów z pewnością mogą się stać akcje promocyjne, podczas których firma zdecyduje się rozdawać klientom zestawy upominkowe. Cóż bowiem mogłoby ucieszyć ludzi bardziej niż otrzymywanie prezentów! Upominki firmowe Zdecydowanie najłatwiej jest przygotowywać welcomeboxy tym firmom, które słyną z produkcji określonych artykułów - słodyczy, zabawek, kosmetyków itp. W takim wypadku wystarczy tylko zaplanować sprofilowanie podarunku pod kątem grupy docelowej, i w zasadzie problem się rozwiązuje: nasi klienci otrzymują wartościowy zestaw, my zaś zaczynamy być przez nich postrzegani w jeszcze lepszym świetle. Welcome box powinien zawierać artykuły zarówno atrakcyjne dla osoby obdarowanej, jak i wybrane przez firmę pod kątem określonej strategii. Jeśli np. życzylibyśmy sobie, aby w niedalekiej przyszłości określony produkt zaczął się cieszyć większą popularnością, warto podarować klientom jego próbkę wraz z ulotką reklamową, która szczegółowo wymieni wszystkie zalety artykułu. Zdjęcia z akcji promocyjnej mogą się znaleźć w firmowej gazetce promocyjnej i na stronie internetowej - w ten sposób nie tylko obdarujemy klientów, lecz także poinformujemy świat o wypuszczeniu kolejnego produktu na rynek. Kogo obdarować? Osobną kwestią pozostaje oczywiście ta, kto spośród naszych klientów "zasłużył" sobie na prezent. Tutaj wszystko zależy już od wielkości firmy i jej zamożności. Duże przedsiębiorstwa posłużą się zapewne metodami bardziej sformalizowanymi (np. przekażą zestawy upominkowe za pośrednictwem hurtowni, z którymi współpracują), mniejsze zaś będą mogły sobie pozwolić na bardziej bezpośrednie relacje. W przypadku cyklicznych akcji podarunkowych, powinniśmy się starać wyróżnić zwłaszcza tych klientów, którzy okazują nam najwięcej przywiązania i lojalności. Niech wiedzą, że są dla nas ważni, i że warto do nas wracać. Jeśli zaś organizujemy akcję prezentową po raz pierwszy, skierujmy welcome boxy w stronę modelowej grupy docelowej - taka strategia okaże się zarówno świetną reklamą naszej marki, jak i zapowiedzią trwałej relacji między firmą a nowym klientem.

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

Co słychać na blogu?
Stroiki bożonarodzeniowe i wianki świąteczne

Szukając pomysłów na prezenty związane z Bożym Narodzeniem warto wykorzystać okolicznościowe stroiki i wianki do zbudowania bądź pogłębienia relacji z klientami. Nasza oferta świąteczna skupia się głównie na prezentach, okazyjnych gadżetach czy też dekoracjach, wśród których chętnie kupowane są np. stroiki bożonarodzeniowe i wianki świąteczne dla klientów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl