Zapytaj o gadżety reklamowe

Odpowiemy natychmiast w godzinach 8-16

Szybki Kontakt
Frequently Asked Questions

Często Zadawane Pytania

1. Czy kolorystyka dostarczonego gadżetu z nadrukiem może odbiegać od zdjęć i projektów prezentowanych przed realizacją?

TAK, ale nieznacznie. Przed realizacją zamówienia zwykle prezentujemy zdjęcia produktów zrobionych w różnych warunkach oświetleniowych i następnie wyświetlanych u Państwa na różnie skalibrowanych kolorystycznie monitorach i ekranach. Mogą pojawić się zatem nieznaczne (kwestia jest oczywiście dyskusyjna) odstępstwa w odcieniu kolorystyki przedmiotów. Jedynym skutecznym środkiem zaradczym jest zakup i sprowadzenie jednej sztuki wzoru gadżetu w celu akceptacji jego kolorystyki. Jeśli chodzi o nadruki - trzymamy się skali PMS Pantone i odwzorowanie kolorystyki w 99% realizacji jest wierne. 

2. Czy mogę zmienić treść nadruku (np.: wersję logo, tekst) po zaakcpetowaniu przesłanych projektów? 

NIE, choć zawsze sprawdzimy, czy to możliwe. Akceptacja projektu przez klienta uruchamia cały łańcuch logistyczny dostaw, nadruków, pakowania, sprawdzania oraz konfekcjonowania. Nie jesteśmy w stanie dowolnie ingerować w scenariusz realizacji zamówienia bez ponoszenia często dotkliwych kosztów. Prosimy o odpowiedzialne i uważne akceptowanie przesyłanych przez nas projektów. 

 3. Czekam na dostawę i mam problem z kurierem: nie trafił do nas / nie przyjechał / twierdzi, że nikogo nie było / przyjechał pod niewłaściwy adres. Co mam zrobić? 

PROSIMY O WSPÓŁPRACĘ i pomoc w lokalizowaniu paczki lub kuriera. Niestety, nie mamy żadnego wpływu na standardy pracy kurierów, którzy wiozą dla Państwa gadżety od nas. Na przestrzeni lat współpracowaliśmy z wszystkimi firmami kurierskimi na polskim rynku i każda z tych firm miewała spore potknięcia. Dzis pracujemy wyłącznie z największymi i renomowanymi, co nie znaczy, że nie zdarzają się opóźnienia i błędy po stronie firm kurierskich. Zdarzają się i będą zdarzać. Możemy tylko starać współpracować z Państwem, by ewentualne problemy logistyczne były szybko rozwiązane. 

 4. Nie zgadza się ilość gadżetów - brakuje kilku/kilkunastu sztuk.

Zanim zgłoszą nam Państwo braki towarowe, prosimy o sprawdzenie, czy dostarczone kartony są oryginalnie zaklejone i zabezpieczone na czas transportu oraz czy nikt ze współpracowników nie do nich nie zaglądał. Towar przed wysyłką do Państwa jest LICZONY DWUKROTNIE, raz przed drukiem, raz przed spakowaniem do wysyłki. Istnieje zatem bardzo małe prawdopodobieństwo, iż czegoś brakuje. 

 5. Chcę nadrukować małe logo z wieloma drobnymi szczegółami, a Wy twierdzicie, że się nie da. 

W większości zamówień nadruki wykonujemy na gotowych, zmontowanych gadżetach, a nie ich częściach lub komponentach. Wiążą się z tym ograniczenia powierzchni nadruku na przedmiocie. W praktyce mamy ściśle określone POLA ZADRUKU na każdym gadżecie, do którego musimy dopasować planowaną grafikę. Zachowując proporcję grafiki możemy ją pomniejszać do granic czytelności, jaką osiągamy przy danej technologii nadruku (tampodruk, grawer, sitodruk, haft - mają różne granice czytelności szczegółów w logo). Gdy grafika ma mnóstwo drobnych detali, (np.: orzeł w godle Polski) to pomniejszając ją szybko tracimy czytelność wszystkich szczegółów, które zlewają się ze sobą i zakłócają jej poprawny odbiór. Wówczas zgłaszamy Klientom ten problem i prosimy albo o zmianę treści nadruku, albo o zaakceptowanie takiej wersji grafiki, która jest optymalna dla danej technologii nadruku. 

6. Dlaczego odmawiacie rozpoczęcia realizacji zamówienia złożonego za pomocą maila, telefonicznie lub na facebooku?

Współpracę z Państwem traktujemy bardzo POWAŻNIE i zależy nam bardzo, by zamówienie było kompletne: zawierało dane księgowe, teleadresowe oraz szczegółowo i jasno opisany sposób realizacji. Nasz standardowy formularz ZK (Zamówienia od Klienta), zawiera te informacje, w związku z tym ułatwia przebieg realizacji zamówienia i eliminuje nieporozumienia. Zatem, dla wspólnego komfortu współpracy, prosimy o akceptację, podpis i odesłanie przygotowanego przez nas dokumentu ZK. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość. 

Aktualizacja: 1.01.2017, Szczecin

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium