gadżety świąteczne 2018

Gadżety reklamowe wg kategorii
Torby reklamowe

Torby reklamowe

Niezależnie jaką działalność gospodarczą się prowadzi, na rynku jest bardzo duża konkurencja. Dlatego, aby dotrzeć do klienta trzeba dobrze zareklamować swój produkt. Reklama telewizyjna lub radiowa jest stosunkowo droga, a z kolei ta zamieszczana w gazetach na ogół adresowana jest tylko do określonej grupy, która je prenumeruje. Warto zatem zdecydować się na torby reklamowe, które pozwolą rozwinąć Twoją markę oraz zwiększyć jej rozpoznawalność.

Torby reklamowe - na konferencje i szkolenia

Organizując konferencję promującą produkt, można przygotować pamiątkowe gadżety reklamowe. Tutaj doskonałym wyborem będą torby reklamowe. Są bardzo praktyczne. Można w nich nosić zakupy. Osoby obdarowane, w nienachalny sposób, będą reklamować markę, nosząc ze sobą torbę na zakupy. Przy okazji taki gadżet ucieszy obdarowanego, gdyż każdy lubi dostawać rzeczy w gratisie. Organizując konferencje można do torby reklamowej również włożyć biuletyny, foldery, a także np. długopisy i notesy z logo firmy.

Torby z nadrukiem - hasło reklamowe

Na torbie może przyciągnąć uwagę klientów...Wiele firm swoje produkty pakuje do toreb z logo. Taki brand marketing nie jest drogi, a bardzo skuteczny. Torby z nadrukiem nie muszą zawierać jedynie nazwy firmy, ale również chwytliwe hasło reklamowe. Dzięki niemu klienci będą kojarzyć sentencję z marką. Warto użyć przy tym skojarzeń, związanych z branżą czy marką, np. grę słów, aby hasło zostało lepiej zapamiętane. Hasło powinno być dobrze widoczne na torbie. Użycie odpowiednich kolorów także może przyciągnąć uwagę.

Torby z logo - dobry sposób na skojarzenie marki z grafiką

Stworzenie logo firmy służy jej rozpoznawalności. Jest ono wyróżnikiem, który pozwala skojarzyć logo z produktami danej firmy. Im częściej używane jest w materiałach reklamowych, tym bardziej może utkwić w pamięci konsumentów. Miejscem, gdzie warto umieścić logo są torby, do których pakuje się zakupy, bądź dodaje się w gratisie, w trakcie prowadzenia akcji promocyjnej.

Torby reklamowe - tania reklama Twojej firmy

Torby zawierające reklamę są bardzo tanią formą promocji firmy. Nie trzeba dużego nakładu finansowego, stąd sprawdzą się także dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Mogą one być rozdawane za darmo w sklepach, na stoisku z produktami w ramach targów danej branży, a także jako dodatek do zakupionego przez klienta produktu. Torby reklamowe powinny mieć duże logo, które będzie zwracać uwagę, ale jednocześnie nie może przytłaczać torby.

Torby reklamowe - rodzaje

Każda firma może zamówić torby różnego rodzaju. Torby z bawełny lub folii plastikowej, a także papieru. Należy odpowiednio dobrać torbę do branży i pory roku. Gdy zbliża się sezon letni i wakacyjny, warto w gratisie rozdawać torby plażowe. Są one bardzo przydatne i klienci chętnie z nich korzystają podczas urlopu. Przez cały rok można rozdawać torby zakupowe, z kolei zimą najlepiej sprawdzą się torby plastikowe.

Torby reklamowe - jakie firmy mogą z nich korzystać?

Torby papierowe doskonale nadadzą się dla sklepów spożywczych czy też odzieżowych, które stawiają na ekologię. Ponadto mogą je również zamówić firmy gastronomiczne, np. restauracje oferujące dania na wynos bądź kawiarnie, czy też piekarnie. Na torbach oprócz logo mogą, w takim przypadku, pojawić się np. przepisy kulinarne. Można również klientów zapewnić o jakości produktów, z których zostały stworzone potrawy, umieszczając dokładne informacje o składzie.

Torby plastikowe dobrze sprawdzą się we wszystkich branżach, a zwłaszcza tych, których produkty wymagają trwałego przenośnego opakowania. Mogą to być firmy z branży RTV i AGD bądź np. budowlane.

Torby firmowe można wykorzystać również do przenoszenia dokumentów, czy w przypadku mocnych toreb z tworzywa również laptopa. W tym wypadku warto postawić na trwałość i wybrać modele wykonane z bawełny. Warto również zadbać o elegancką kolorystykę, która wpisze się w estetykę biurowego dress code. Można również postawić na nietypowe kształty, np. torby okrągłe czy trapezowe.

Torby reklamowe dla fashionistek

Kolejną grupą, do której adresowane są torby z logo i torby z nadrukiem są kobiety, które interesują się modą. Fashionistki czy blogerki modowe mogą rozreklamować produkt lub firmę, umieszczając zdjęcia z torbami na swoich portalach społecznościowych. Inną opcją jest również stworzenie spersonalizowanych toreb, które razem z reklamowanymi produktami, np. kosmetycznymi mogą rozdawać w konkursach organizowanych na Instagramie, Facebooku czy blogu.

Torby reklamowe sprawdzą się jako doskonała forma reklamy. Inwestując niewielkie pieniądze można w łatwy i szybki sposób rozreklamować swoją działalność. Ważne jest jednak logo, które umieszczone jest na torbach. Powinno być ono chwytliwe i wyróżniające się, dlatego jeżeli nie ma się pomysłu, jego stworzenie można zlecić profesjonalnej firmie reklamowej z doświadczeniem, która zna się na brand marketingu i pomoże w znalezieniu unikalnego logo, które będzie wyróżniało się na tle konkurencji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl