Gadżety reklamowe wg kategorii
jak zamówić gadżety

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej firmy. WOW - dokładnie tak się teraz czujemy !

wow, wow, wow

Nic nas nie cieszy bardziej, niż klienci, którzy zamawiają u nas gadżety reklamowe z nadrukiem! 

Dołożymy wszelkich starań, by realizacja zamówienia przebiegła sprawnie i szybko. Z przyjemnością będziemy służyć Ci radą i wsparciem na każdym etapie współpracy. 

Jeśli jesteś klientem naszego sklepu internetowego, to po prostu kliknij KUP w w koszyku. Każde zamówienie złożone w sklepie internetowym jest przez nas potwierdzane i akceptowane zaraz po złożeniu, według poniższej procedury.

Oto kilka wskazówek na dobry początek:

A. "TAK, mam już od Was wycenę i teraz CHCĘ zamówić gadżety z nadrukiem"

No to już z górki. Pozostało tylko przekazanie nam kilku niezbędnych informacji: 

  •  Poinformuj o tym Account Managera - to osoba, która sporządziła wycenę. Napisz lub zadzwoń do niej.
  • Prześlij jej od razu mailem dane do faktury VAT (dane rejestrowe oraz NIP) i dokładny adres dostawy i dojazdu (jeśli jest inny niż dane do faktury)
  • Prześlij też mailowo swoje logo i grafikę w wersji wektorowej (CO TO JEST?) według której sporządzimy wizualizację nadruku, którą zaakceptujesz zanim przystąpimy do druku.
  • Gdy tylko otrzymamy od Ciebie wszystkie powyższe informacje, prześlemy Ci do podpisu nasz formularz zamówienia ZK (Zamówienie Klienta) potwierdzający ustalone warunki realizacji zamówienia. Jeśli wszystko się na nim zgadza i jest jasne, to poprosimy Cię o podpisanie i odesłanie tego dokumentu do nas faxem lub e-mailem. To od tego momentu zaczynamy realizację zamówienia.
  • Wkrótce po tym prześlemy Ci mailowo wizualizacje zamówionych gadżetów z Twoją grafiką oraz poprosimy Cię o akceptację tych projektów. Wtedy wystarczy, że napiszesz e-maila, że albo akceptujesz projekt lub zgłosisz poprawki do niego. Nie zaczniemy druku gadżetów, dopóki nie zaakceptujesz ostatecznej wersji nadruku, więc nie ma niebezpieczeństwa, że nadrukujemy coś, czego nie chcesz. Od tego momentu pozostaje Ci czekać na dostawę. 

B. "TAK, mam już wycenę, ALE chcę wyjaśnić wątpliwości"

Przykładamy olbrzymią wagę do wyjaśniania wszelkich wątpliwości klienów przed zamówieniem. Pozwala to nie tylko unikać nieporozumień, ale przede wszystkim pozwoli sprecyzować ofertę i wypracować lepsze rozwiązanie dla Ciebie. Nie wahaj się zatem - zadzwoń (91 421 36 77) lub napisz do osoby, która sporządzała ofertę, o tym co budzi wątpliwości lub jest niejasne. 

  • Jeśli interesują Cię zagadnienia techniczne dotyczące druku i nadruków lub rozwiązań poligraficznych, zapraszamy Cię na naszego promobloga (TUTAJ), gdzie szczegółowo tłumaczymy pojęcia takie jak Tampodruk, Sitodruk, Grawer, Haft i wiele innych fachowych pojęć.
  • Jeśli interesuje Cię termin dostawy, a zwłaszcza możliwość jego skrócenia, to koniecznie poinformuj o tym Account Managera. Mamy w ofercie gadżety dostępne dosłownie w parę dni, ale musimy wcześniej wiedzieć, że Ci się spieszy. Każda dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem to operacja logistyczna, wymagająca skoordynowania transportu gadżetów od dostawców, często z różnych części Europy, wcześniejszego zaplanowania nadruku, pakowania, kontroli jakości i wreszcie - transportu do Ciebie. 
  • Jeśli interesują Cię warunki płatności, to najczęściej proponujemy kilka opcji przelewu bankowego na nasze konto, które podane jest w formularzu zamówienia. Jeśli nie mieliśmy okazji zbyt często współpracować ze sobą, poprosimy o przedpłatę lub płatność przy odbiorze. Możesz zapłacić u nas również gotówką, ale nie honorujemy kart płatniczych i kredytowych. Szczegółowych informacji udzieli Ci Account Manager, który przygotował Ci wycenę.
  • Jeśli interesują Cię koszty dodatkowe, takie jak matryce, koszty składu, koszty pakowania i montażu, to zapytaj o nie Account Managera, który przygotował Ci wycenę. Zwykle pojawiają się one, gdy zamawiane gadżety reklamowe wymagają nieco więcej pracy niż zwykle. Być może życzysz sobie wielokolorowego nadruku, albo szczególnie rozbudowanej grafiki lup specjalnego pakowania upominków, które sprawią, że będziemy musieli zaangażować większe siły niż zwykle. 

C. "Wybrałam/wybrałem już gadżety i chcę otrzymać wycenę"

  • Fajnie, że przeglądasz naszą stronę internetową i podobają się Ci nasze gadżety reklamowe. Chcemy zaoferować Ci na nie najlepsze możliwe warunki sprzedaży. Potrzebujemy do tego ich symbole, wersje kolorystyczne i nazwy. Skopiuj je do maila lub po prostu wrzuć do koszyka i kliknij KUP. Po otrzymaniu tej informacji, skontaktujemy się z Tobą, by potwierdzić lub ustalić wszystkie szczegóły. 
  • Z pewnością chcesz uzyskać najlepsze możliwe ceny, a my z przyjemnością je zaproponujemy. Dogadamy się! Potrzebujemy znać planowane ilości gadżetów reklamowych, które chcesz zamówić. Mogą być nawet warianty - przedziały liczbowe lub opcje. Pomoże nam to precyzyjnie sporządzić wycenę.
  • Przygotowując wycenę gadżetów reklamowych, bierzemy pod uwagę cały scenariusz planowanej realizacji, począwszy od jakości towaru, aktualnych stanów magazynowych, poprzez możliwości techniczne nadruków i czas realizacji. Jeśli Ci się spieszy, proszę określ precyzyjnie termin dostawy w zapytaniu do nas. Gdy czasu jest mało, zaproponujemy gadżety, które są osiągalne szybciej u dostawców oraz dobierzemy nadruk, który możemy szybko zaaranżować.
  • Do ostatecznej wyceny przyda nam się również ilość miejsc nadruku na gadżetach oraz ilość kolorów nadruku w każdym z tych miejsc. Są to parametry, które w dużym stopniu wpływają na ostateczną wycenę gadżetów reklamowych z nadrukiem. Jeśli nie masz pewności lub decyzja w tej sprawie nie została podjęta, prześlij nam do wyceny różne opcje nadruku. Później wybierzesz ostateczną wersję.

D. "Chcę kupić gadżety reklamowe z nadrukiem, ale nie wiem co wybrać"

  • Z przyjemnością przygotujemy Ci propozycje gadżetów, jednak najpierw chcielibyśmy Cię poznać. Przyślij nam swój BRIEF, w którym wskażesz swoją branżę, okazję podczas której chcesz wręczać gadżety, budżet jednostkowy na gadżet lub całościowy na kampanię, profil odbiorcy promocji, planowaną ilość oraz nieprzekraczalny termin dostawy. Skroimy ofertę dokładnie według Twoich wytycznych i prześlemy mailem wycenę ze zdjęciami. 
  • Jeśli masz nieco większy budżet, powiedzmy taki powyżej 10.000 zł, to  możemy wyczarować prawdziwe cuda. Gadżety reklamowe, które widzisz w sklepie to niespełna 50% naszej sprzedaży, a cała reszta należy do gadżetów projektowanych i produkowanych indywidualnie wg życzeń klientów. To szansa na zupełnie inną skuteczność promocji.
  • Jeśli pracujesz w agencji reklamowej lub sam chcesz wybrać gadżety reklamowe z nadrukiem, zapraszamy Cię do blisko 100 kategorii asortymentowych w naszym promoshopie lub do przejrzenia promobloga i samodzielnego wyboru gadżetów spośród 50.000 propozycji. 

Czekamy na Twój telefon lub e-mail na każdym etapie wyboru lub realizacji zamówienia:

 info@promoshop.pl tel. 91 421 36 77, fax 91 88 35 139

 


 

Poniżej znajdziesz dodatkowe informacje dla użytkowników naszego sklepu internetowego promoshop.pl

Nawigacja w sklepie

Dołożyliśmy starań, aby kupowanie w naszym sklepie było proste i wygodne. Zadbaliśmy o czytelność stron naszych produktów i łatwość nawigacji przy wyborze towaru. Powrót na stronę główną sklepu z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez kliknięcie logo naszego sklepu w lewym górnym rogu bądź odnośnika "Strona główna" w górnym menu.

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie jest możliwe poprzez odnośnik "zaloguj/wyloguj" umieszczony w górnym menu sklepu lub przez stronę "Moje konto". Logowanie odbywa się za pomocą nazwy Użytkownika.

Jeżeli chciał(a)byś skontaktować się z obsługą sklepu, pomoże Ci w tym strona "Kontakt", do której link został zamieszczony w górnym menu sklepu.

Na stronach sklepu udostępniliśmy dwa rodzaje wyszukiwarki produktów: prostą i zaawansowaną. Przy korzystaniu z wyszukiwarki prostej, zawsze widocznej na stronie sklepu, otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających Twoim kryteriom.

Wyszukiwarka zaawansowana pozwala określić dodatkowe parametry i opcje wyszukiwania. W ten sposób możesz zawęzić swoje poszukiwania produktu.

W naszym sklepie możesz również przeglądać kategorie w lewym bocznym panelu sklepu. Masz możliwość wyboru sposobu wyświetlania oferty sklepowej (lista produktów, widok kolumnowy albo efektowna galeria).

Jeśli zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę lub od razu wkładasz go do koszyka, używając przycisku "do koszyka". Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami jak np. dostępne rozmiary czy kolory. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. W wyborze pomogą Ci też opinie innych użytkowników. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.

Koszyk sklepowy

Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka jest niemożliwe.

Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". Pole to służy również do zwiększania ilości wybranego produktu. Jeżeli chcesz kupić więcej sztuk, wpisz w pole wybraną liczbę.
Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, naciśnij przycisk "Przelicz koszyk" tak, aby jego zawartość została zaktualizowana.

Proces składania zamówienia

Proces składania zamówienia (po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów w koszyku), podzieliliśmy na cztery etapy:

  1. Określ adres dostawy. Drugi krok składania zamówienia to określenie adresu, na który wyślemy Twoje zamówienie. Jeżeli zalogujesz się swoimi danymi, wówczas pola danych adresowych zostaną automatycznie wypełnione. Gdy adres do wysyłki różni się od Twoich danych adresowych, będziesz mieć możliwość podania innego, dodatkowego adresu wysyłki. Możesz także zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Zadbaj o podanie prawidłowych danych do wysyłki.
  2. Wybierz formę płatności i dostawy. W przedostatnim kroku wybierasz sposób płatności i dostawy. Możesz zdecydować się na ozdobną formę opakowania. W oparciu o Twój wybór, wartość koszyka będzie automatycznie przeliczana. Zatwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy kończy proces składania zamówienia.
  3. Podsumowanie zamówienia. W tym miejscu informujemy Cię o złożonym zamówieniu. Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł zapłacić bezpośrednio po wysłaniu zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku "Płacę". Płatność on-line jest realizowana przez serwis Platnosci.pl z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do przelewu na nasze konto bankowe. Na Twoją pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia. Może ono także zawierać (tylko, gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link.

Jeżeli w procesie składania zamówienia zalogowałeś się swoimi danymi, będziesz miał możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusu po ponownym zalogowaniu się na stronach naszego sklepu (za pomocą linku "Zaloguj się", w górnym menu sklepu). Powiadomienia o statusie realizacji zamówienia będziesz także otrzymywał od nas e-mailem.

Po skompletowaniu Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o jego wysyłce. Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki zgłaszaj listonoszowi lub kurierowi. Jeżeli napotkasz na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.

Co słychać na blogu?
Kubki termiczne i termosy

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad praktycznym i jednocześnie ciekawym gadżetem marketingowym. Długopisy i smycze, to gadżety bardzo powszechne, coraz mniej cenione przez konsumentów.

Kubki termiczne i termosy z logo, to znakomity sposób, aby wyróżnić się pośród innych firm oraz zostać zapamiętanym przez potencjalnych klientów lub konsumentów. Kubki termiczne i termosy, to przedmioty, które coraz więcej z nas, używa każdego dnia. 

Zestawy do pisania

Zestawy do pisania z nadukiem czy też zestawy do pisania z logo to świetny sposób na promocję. Tego rodzaju gadżety reklamowe cieszą się sporym zainteresowaniem klientów agencji czy studiów reklamy.

Nawiasem mówiąc, tego rodzaju podmiotów na naszym rynku funkcjonuje dosyć dużo, więc nie ma najmniejszych kłopotów ze znalezieniem odpowiadających nam usługodawców w tym obszarze. 

Skrzynki na wino

Skrzynki na wino z grawerem to najlepszy sposób żeby zapakować wino w sposób, który zostanie zapamiętany. Atrakcyjny, efektowny, a jednocześnie wytrzymały i praktyczny. Sprawdzi się równie dobrze przy jednej butelce, jak przy kilku.

Butelka dobrej klasy wina to zazwyczaj trafiony prezent. Kilka butelek wina, to prezent jeszcze lepszy. Ale nie od dziś wiadomo, że kluczem trafionego prezentu jest jego wyjątkowe opakowanie. Opakowanie, które zainteresuje, urzeknie odbiorcę, zanim ten zdąży zachwycić się zawartością prezentu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl