jak zamówić gadżety

Dziękujemy za zaufanie i wybór naszej firmy. WOW - dokładnie tak się teraz czujemy !

wow, wow, wow

Nic nas nie cieszy bardziej, niż klienci, którzy zamawiają u nas gadżety reklamowe z nadrukiem! 

Dołożymy wszelkich starań, by realizacja zamówienia przebiegła sprawnie i szybko. Z przyjemnością będziemy służyć Ci radą i wsparciem na każdym etapie współpracy. 

Jeśli jesteś klientem naszego sklepu internetowego, to po prostu kliknij KUP w w koszyku. Każde zamówienie złożone w sklepie internetowym jest przez nas potwierdzane i akceptowane zaraz po złożeniu, według poniższej procedury.

Oto kilka wskazówek na dobry początek:

A. "TAK, mam już od Was wycenę i teraz CHCĘ zamówić gadżety z nadrukiem"

No to już z górki. Pozostało tylko przekazanie nam kilku niezbędnych informacji: 

  •  Poinformuj o tym Account Managera - to osoba, która sporządziła wycenę. Napisz lub zadzwoń do niej.
  • Prześlij jej od razu mailem dane do faktury VAT (dane rejestrowe oraz NIP) i dokładny adres dostawy i dojazdu (jeśli jest inny niż dane do faktury)
  • Prześlij też mailowo swoje logo i grafikę w wersji wektorowej (CO TO JEST?) według której sporządzimy wizualizację nadruku, którą zaakceptujesz zanim przystąpimy do druku.
  • Gdy tylko otrzymamy od Ciebie wszystkie powyższe informacje, prześlemy Ci do podpisu nasz formularz zamówienia ZK (Zamówienie Klienta) potwierdzający ustalone warunki realizacji zamówienia. Jeśli wszystko się na nim zgadza i jest jasne, to poprosimy Cię o podpisanie i odesłanie tego dokumentu do nas faxem lub e-mailem. To od tego momentu zaczynamy realizację zamówienia.
  • Wkrótce po tym prześlemy Ci mailowo wizualizacje zamówionych gadżetów z Twoją grafiką oraz poprosimy Cię o akceptację tych projektów. Wtedy wystarczy, że napiszesz e-maila, że albo akceptujesz projekt lub zgłosisz poprawki do niego. Nie zaczniemy druku gadżetów, dopóki nie zaakceptujesz ostatecznej wersji nadruku, więc nie ma niebezpieczeństwa, że nadrukujemy coś, czego nie chcesz. Od tego momentu pozostaje Ci czekać na dostawę. 

B. "TAK, mam już wycenę, ALE chcę wyjaśnić wątpliwości"

Przykładamy olbrzymią wagę do wyjaśniania wszelkich wątpliwości klienów przed zamówieniem. Pozwala to nie tylko unikać nieporozumień, ale przede wszystkim pozwoli sprecyzować ofertę i wypracować lepsze rozwiązanie dla Ciebie. Nie wahaj się zatem - zadzwoń (91 421 36 77) lub napisz do osoby, która sporządzała ofertę, o tym co budzi wątpliwości lub jest niejasne. 

  • Jeśli interesują Cię zagadnienia techniczne dotyczące druku i nadruków lub rozwiązań poligraficznych, zapraszamy Cię na naszego promobloga (TUTAJ), gdzie szczegółowo tłumaczymy pojęcia takie jak Tampodruk, Sitodruk, Grawer, Haft i wiele innych fachowych pojęć.
  • Jeśli interesuje Cię termin dostawy, a zwłaszcza możliwość jego skrócenia, to koniecznie poinformuj o tym Account Managera. Mamy w ofercie gadżety dostępne dosłownie w parę dni, ale musimy wcześniej wiedzieć, że Ci się spieszy. Każda dostawa gadżetów reklamowych z nadrukiem to operacja logistyczna, wymagająca skoordynowania transportu gadżetów od dostawców, często z różnych części Europy, wcześniejszego zaplanowania nadruku, pakowania, kontroli jakości i wreszcie - transportu do Ciebie. 
  • Jeśli interesują Cię warunki płatności, to najczęściej proponujemy kilka opcji przelewu bankowego na nasze konto, które podane jest w formularzu zamówienia. Jeśli nie mieliśmy okazji zbyt często współpracować ze sobą, poprosimy o przedpłatę lub płatność przy odbiorze. Możesz zapłacić u nas również gotówką, ale nie honorujemy kart płatniczych i kredytowych. Szczegółowych informacji udzieli Ci Account Manager, który przygotował Ci wycenę.
  • Jeśli interesują Cię koszty dodatkowe, takie jak matryce, koszty składu, koszty pakowania i montażu, to zapytaj o nie Account Managera, który przygotował Ci wycenę. Zwykle pojawiają się one, gdy zamawiane gadżety reklamowe wymagają nieco więcej pracy niż zwykle. Być może życzysz sobie wielokolorowego nadruku, albo szczególnie rozbudowanej grafiki lup specjalnego pakowania upominków, które sprawią, że będziemy musieli zaangażować większe siły niż zwykle. 

C. "Wybrałam/wybrałem już gadżety i chcę otrzymać wycenę"

  • Fajnie, że przeglądasz naszą stronę internetową i podobają się Ci nasze gadżety reklamowe. Chcemy zaoferować Ci na nie najlepsze możliwe warunki sprzedaży. Potrzebujemy do tego ich symbole, wersje kolorystyczne i nazwy. Skopiuj je do maila lub po prostu wrzuć do koszyka i kliknij KUP. Po otrzymaniu tej informacji, skontaktujemy się z Tobą, by potwierdzić lub ustalić wszystkie szczegóły. 
  • Z pewnością chcesz uzyskać najlepsze możliwe ceny, a my z przyjemnością je zaproponujemy. Dogadamy się! Potrzebujemy znać planowane ilości gadżetów reklamowych, które chcesz zamówić. Mogą być nawet warianty - przedziały liczbowe lub opcje. Pomoże nam to precyzyjnie sporządzić wycenę.
  • Przygotowując wycenę gadżetów reklamowych, bierzemy pod uwagę cały scenariusz planowanej realizacji, począwszy od jakości towaru, aktualnych stanów magazynowych, poprzez możliwości techniczne nadruków i czas realizacji. Jeśli Ci się spieszy, proszę określ precyzyjnie termin dostawy w zapytaniu do nas. Gdy czasu jest mało, zaproponujemy gadżety, które są osiągalne szybciej u dostawców oraz dobierzemy nadruk, który możemy szybko zaaranżować.
  • Do ostatecznej wyceny przyda nam się również ilość miejsc nadruku na gadżetach oraz ilość kolorów nadruku w każdym z tych miejsc. Są to parametry, które w dużym stopniu wpływają na ostateczną wycenę gadżetów reklamowych z nadrukiem. Jeśli nie masz pewności lub decyzja w tej sprawie nie została podjęta, prześlij nam do wyceny różne opcje nadruku. Później wybierzesz ostateczną wersję.

D. "Chcę kupić gadżety reklamowe z nadrukiem, ale nie wiem co wybrać"

  • Z przyjemnością przygotujemy Ci propozycje gadżetów, jednak najpierw chcielibyśmy Cię poznać. Przyślij nam swój BRIEF, w którym wskażesz swoją branżę, okazję podczas której chcesz wręczać gadżety, budżet jednostkowy na gadżet lub całościowy na kampanię, profil odbiorcy promocji, planowaną ilość oraz nieprzekraczalny termin dostawy. Skroimy ofertę dokładnie według Twoich wytycznych i prześlemy mailem wycenę ze zdjęciami. 
  • Jeśli masz nieco większy budżet, powiedzmy taki powyżej 10.000 zł, to  możemy wyczarować prawdziwe cuda. Gadżety reklamowe, które widzisz w sklepie to niespełna 50% naszej sprzedaży, a cała reszta należy do gadżetów projektowanych i produkowanych indywidualnie wg życzeń klientów. To szansa na zupełnie inną skuteczność promocji.
  • Jeśli pracujesz w agencji reklamowej lub sam chcesz wybrać gadżety reklamowe z nadrukiem, zapraszamy Cię do blisko 100 kategorii asortymentowych w naszym promoshopie lub do przejrzenia promobloga i samodzielnego wyboru gadżetów spośród 50.000 propozycji. 

Czekamy na Twój telefon lub e-mail na każdym etapie wyboru lub realizacji zamówienia:

 info@promoshop.pl tel. 91 421 36 77, fax 91 88 35 139

 


 

Jak zamówić gadżety na naszej stronie?

Jako godny zaufania sklep z gadżetami reklamowymi, dołożyliśmy wszelkich starań, aby dokonywanie zakupów w naszym sklepie było maksymalnie proste, wygodne oraz intuicyjne dla użytkownika witryny. Zadbaliśmy również o czytelność stron wszystkich produktów oraz łatwość nawigacji przy wyborze określonego towaru, jak i podejmowania kontaktu z naszą załogą, pozostającą do Twojej dyspozycji.

 

Powrót na stronę główną sklepu internetowego z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez proste kliknięcie logo naszego sklepu, znajdującego się w lewym górnym rogu bądź odnośnika "Strona główna" widocznym w górnym menu.

 

Korzystanie z konta internetowego w naszym serwisie

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie internetowym jest możliwe poprzez kliknięcie w odnośnik "zaloguj/wyloguj" umieszczony w górnym menu sklepu lub poprzez stronę "Moje konto". Samo logowanie odbywa się natomiast za pomocą nazwy użytkownika oraz przypisanego mu hasła, nadawanego w trakcie rejestracji.

 

Szybki kontakt z naszym teamem!


Jeżeli chciałbyś skontaktować się z obsługą sklepu, ponieważ wystąpił problem podczas składania zamówienia albo chciałbyś nas o coś dopytać, pomoże Ci w tym strona "Kontakt", do której link został zamieszczony w górnym menu sklepu. Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, wypełniając odpowiednio pola dotyczącego kierowanego zapytania oraz możliwości kontaktu. Na pewno udzielimy odpowiedzi, w możliwie najkrótszym czasie!

 

Wyszukiwanie produktów w naszym sklepie online


Na stronach sklepu udostępniliśmy dwa rodzaje wyszukiwarki produktów: proste oraz zaawansowane wyszukiwanie. Przy korzystaniu z wyszukiwarki prostej, zawsze widocznej na stronie sklepu, otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających podanym przez Ciebie kryteriom. Wyszukiwarka zaawansowana pozwala natomiast określić dodatkowe parametry oraz opcje wyszukiwania, dzięki czemu możesz bardziej sprecyzować swoje zapytanie. W ten sposób możesz również zawęzić poszukiwania produktu do nie tak obszernej już listy, co umożliwi Ci jej sprawne przejrzenie.



Różne opcje przeglądania z myślą o indywidualnych preferencjach klientów

W naszym sklepie internetowym możesz również przeglądać kategorie umieszczone w wygodny sposób w lewym, bocznym panelu sklepu. Jest to przydatne szczególnie wtedy, gdy nie jesteś pewien, czego do końca szukasz lub czym jako sklep online dysponujemy. Masz także możliwość wyboru sposobu wyświetlania oferty sklepowej w optymalny dla Ciebie sposób (lista produktów, widok kolumnowy albo efektowna galeria, jeśli lubisz widzieć od razu zdjęcia wszystkich produktów).

 

Intuicyjny proces składania zamówienia

Jeśli podczas przeglądania oferty zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę lub od razu wkładasz go do koszyka, używając przycisku "do koszyka" (po wyborze liczby sztuk produktu), po czym zostaniesz automatycznie przeniesiony do koszyka w celu złożenia zamówienia lub możesz kontynuować zakupy w sklepie i wybierać kolejne produkty.

 

Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami, jak na przykład dostępne rozmiary czy kolory. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. W wyborze pomogą Ci też opinie innych użytkowników. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.

 

Wybór formy dostawy i płatności

 

Gdy już przejdziesz do koszyka w celu złożenia zamówienia, możesz wybrać formę dostawy i płatności za produkt, jak również zmienić liczbę sztuk towaru. Kolejnym krokiem jest przejście do następnego etapu - klikamy w tym celu na przycisk “Zamawiam”. Przycisk ten przenosi nas do formularza danych (jeżeli jesteśmy zalogowani w panelu sklepu), bądź do miejsca, gdzie będziemy mogli się zarejestrować lub kontynuować zakupy bez dokonywania rejestracji.

 

Uzupełnienie danych do zamówienia

 

Należy uzupełnić dane zamawiającego, dane dostawy (jeżeli są inne niż dane zamawiającego). Pola oznaczone "*“ są to pola obowiązkowe do wypełnienia, bez uzupełnienia lub zaznaczenia których nie złożysz zamówienia. Po uzupełnieniu danych należy przejść do podsumowania zamówienia, klikając na przycisk “Podsumowanie”.

Weryfikacja poprawności danych zamówienia

 

W podsumowaniu należy sprawdzić odpowiednio ilość wybranego towaru, formę płatności i dostawy oraz wpisane dane. Następnie należy kliknąć przycisk “Złóż zamówienie”. Po złożonym zamówieniu na podany w formularzu adres e-mail automatycznie zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl