Ktoś kiedyś próbował porównywać nowoczesne metody pozyskiwania Klientów drogą internetową z - jego zdaniem - inwestycjami w archaiczne upominki biznesowe. I choć faktycznie mamy już XXI wiek, to jednak trzeba przyznać, że opinia ta jest kompletnie pozbawiona wyobraźni. Upominek, czy "hejka"? Powyższe porównanie ma się tak samo, jak zestawienie ze sobą sms-a i listu. Owszem - zaproszenie do firmowej grupy znajomych na FB jest miłe, ale nie budzi tak wiele szacunku jak wspomniane gadżety reklamowe. W upominki biznesowe trzeba zainwestować a to wymaga czasu i odpowiednich środków. Potencjalny kontrahent z pewnością to doceni, gdyż w ten sposób będzie się on czuł ważny w oczach naszej firmy. Upominek biznesowy - dla kogo? Złośliwi twierdzą, że upominki z logo firmy oferuje się tylko tym podmiotom, na których można zarobić. W rzeczywistości chodzi tu o możliwie szeroką grupę jednostek gospodarczych (i nie tylko), które - dzięki swym zasięgom - mogą zbudować pozytywny obraz naszej marki i firmy. Taka polityka skutkuje szybkim wzrostem kontaktów marketingowych, których liczba jest wprost proporcjonalna do podjętych przez nas działań. Gadżety z logo firmy - kiedy inwestować? Na gadżetach z logiem firmy nigdy nie wolno oszczędzać. Wydatek na te - nie bójmy się tego stwierdzenia - materiały promocyjne, to nic innego jak inwestycja krótko i średnioterminowa. W życiu przedsiębiorstwa pojawia się wiele momentów, w których można postawić na tą formę promocji. Eventy, mniej lub bardziej formalne spotkania czy też zwykłe, przyjacielskie rozmowy biznesowe to tylko niektóre z nich. Zwróćmy uwagę, że ta metoda gwarantuje wyższą stopę zwrotu niż standardowe materiały promocyjne, ulotki a nawet reklamy medialne. Podsumowanie Czy zatem gadżety z logo firmy to już przeżytek? Oczywiście, że nie. W realiach nowoczesnego rynku to wciąż jedna z najskuteczniejszych metod promocji konkretnego brandu. Co więcej - istnieje wiele podmiotów, które profesjonalnie zajmują się szeroko pojętą organizacją takich działań. Jednym z nich jest https://promoshop.pl/.
Czy warto zamówić komin z nadrukiem?
25-01-2020
, promoshop