Jak wykorzystać ciastka reklamowe 0

Każdy klient lubi dostać za darmo jakiś dobry gadżet. Czuje się wtedy doceniony i traktowany indywidualnie. Warto wykorzystać te zachowania konsumenckie do promowania własnej firmy. Jak reklamować się za pomocą słodyczy? Celem reklamy jest budowanie własnej marki i sprawienie, że klienci będą ją rozpoznawać, kojarzyć z konkretną firmą lub produktem. Najlepiej nadają się do tego drobne przedmioty z logo firmy. Bardzo dobrze nadają się do tego słodycze zapakowane w firmowe papierki. Najpopularniejsze są krówki, ale już trochę spowszechniały i wielu klientów nie zwraca już uwagi na opakowanie. Bardziej uniwersalny charakter mają ciastka reklamowe. Można częstować nimi klientów odwiedzających firmę, można także wykorzystać podczas różnego rodzaju konferencji lub sympozjów. Zawsze chętnie zostaną schrupane. Rodzaje ciastek reklamowych Wiele firm produkujących gadżety reklamowe oferuje różnego rodzaju ciastka reklamowe. Zawsze pakowane są pojedynczo. Logo firmy może być umieszczone na kolorowym opakowaniu lub wykonane bezpośrednio na ciastku. W tym drugim przypadku ciasteczka pakowane są w przeźroczysty celofan. Specjalne opakowania zapewniają ciastkom świeżość przez dłuższy okres czasu. Większość firm oferuje ciasteczka w różnych smakach do wyboru. Najczęściej są to ciasteczka kruche, pierniczki, ciastka owsiane, korzenne lub z bakaliami. Kilka ciasteczek zapakowanych w eleganckie pudełka to doskonały prezent świąteczny dla pracowników, którzy poczują się dowartościowani i jeszcze bardziej będą utożsamiać się z firmą.

Komentarze do wpisu (0)

Waluty

OMIJAMY COVID: Pakujemy i rozsyłamy zamówione gadżety wprost do Waszych klientów i odbiorców !

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium