Zapytaj o gadżety reklamowe

Odpowiemy natychmiast w godzinach 8-16

Szybki Kontakt
Ołówki i kredki reklamowe 0

Jak wiadomo nie od dziś "reklama dźwignią handlu jest". Dlatego prowadząc biznes nie należy zapominać o reklamie i promocji. Oczywiście nie każdego stać na wykupienie kampanii w środkach masowego przekazu, istnieją jednak znacznie tańsze (co nie znaczy absolutnie, że gorsze) środki pomocy. Można np. rozdawać ulotki. Minus takiego rozwiązania jest taki, że większość osób, albo nie bierze ich do ręki, albo wyrzuca nie czytając.Lepiej jako medium przenoszące naszą reklamę wykorzystać różnego rodzaju gadżety promocyjne, jak na przykład kalendarzyki, czy ołówki i kredki reklamowe.

Jest to opcja dobra zwłaszcza dla marek, które dopiero raczkują w danej branży. Ołówki i kredki z logo można rozdawać np. podczas różnego rodzaju spotkań branżowych. Można w ten sposób sprawić, że nazwa i logo naszej firmy w naturalny sposób zagości w biurach naszych potencjalnych kontrahentów. A zaistnienie w świadomości poważnych graczy to wcale nie tak mało.

ołówki reklamowe

Tak jak pisałem, ołówki i kredki z nadrukiem, to dobra forma promocji zwłaszcza dla początkujących. Nie znaczy to jednak, że tylko dla nich. W końcu nadruk na ołówku nie koniecznie musi ograniczać się tylko do nazwy i logo. Możemy przekazać w ten sposób dowolną treść (choć oczywiście trzeba brać również poprawkę, na ograniczoną ilość miejsca). Ołówek ma tę przewagę nad, np. folderem reklamowym, że raczej nikt nie wyrzuca go po otrzymaniu. Zazwyczaj towarzyszy obdarowanemu przy wykonywaniu służbowych obowiązków, a znając niezwykłe wędrówki, jakie potrafią odbywać długopisy, czy ołówki reklamowe nie jest wykluczone, że gadżet, który podarowaliśmy naszemu konkurentowi na rynku, trafi za jego pośrednictwem, do obsługiwanego przez niego klienta. Jeśli z kolei obdarujemy potencjalnego klienta, możemy sprawić, że nasza marka podświadomie będzie w nim budzić miłe skojarzenia. Tak więc gadżety typu, kredki, czy ołówki reklamowe, mimo że same w sobie nie są w stanie przenieść wiele treści pomagają budzić świadomość istnienia marki. A to w biznesie bardzo dużo. Bo z każdym klientem da się wynegocjować niezłą umowę. Tylko najpierw musi on do nas trafić.

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie bloga
Tagi
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium