Każdy z nas posiada co najmniej kilka różnych smyczy reklamowych i to jest najlepszy dowód, że takie gadżety reklamowe to doskonały pomysł na promowanie marki. Dostajemy ich wprawdzie znacznie więcej, ale zostawiamy sobie tylko te najbardziej kolorowe i estetyczne. Smycze z logo są tanie i praktyczne jak na upominki biznesowe i dają się drukować na całej powierzchni dwustronnie, co czyni z nich atrakcyjny i wyróżniający się produkt reklamowy codziennego użytku o naprawdę wielu zastosowaniach: na klucze, identyfikatory, breloczki, zawieszki, komórkę, itp. O sukcesie smyczy jako gadżetu decyduje pomysł na projekt, dlatego warto jego wykonane powierzyć nam - specjalistom.
7,77 zł
Cena orientacyjna: 6,32 zł
2,96 zł
Cena orientacyjna: 2,41 zł
3,19 zł
Cena orientacyjna: 2,59 zł
1,96 zł
Cena orientacyjna: 1,59 zł
2,07 zł
Cena orientacyjna: 1,68 zł
2,62 zł
Cena orientacyjna: 2,13 zł
2,00 zł
Cena orientacyjna: 1,63 zł
3,52 zł
Cena orientacyjna: 2,86 zł
2,68 zł
Cena orientacyjna: 2,18 zł
11,89 zł
Cena orientacyjna: 9,67 zł
11,89 zł
Cena orientacyjna: 9,67 zł
1 241,90 zł
Cena orientacyjna: 1 009,67 zł
2 118,60 zł
Cena orientacyjna: 1 722,44 zł
484,00 zł
Cena orientacyjna: 393,50 zł
2 886,40 zł
Cena orientacyjna: 2 346,67 zł
FAQ - Smycze reklamowe z nadrukiem
-
Jakie są rodzaje smyczy z logo?
Najpopularniejsze smycze reklamowe w naszej ofercie to smycze z nadrukiem sublimacyjnym, o szerokości 2 cm. Nieco rzadziej Klienci wybierają smycze sznurkowe, plecione, ekologiczne, bawełniane, odblaskowe, lub z wstawką gumową. Dostępne są również smycze z dodatkami, takimi jak :klipsy, przedłużki, karabińczyki, zapięcia bezpieczeństwa, wąsy na komórkę, czy uchwyty na karty identyfikacyjne. Standardowa smycz ma 88cm długości, jest wykonana z poliestru o szerokości 2 cm, jednak zdarzają tez smycze o innych szerokościach: 0,5 cm, 1cm, 1,5cm oraz 2,5 cm.
-
W jaki sposób można personalizować smycze z nadrukiem?
Smycze poliestrowe znakujemy zwykle metodą subimacji, a pozostawe, w tym bawełniane - sitodrukiem lub transferem. Zależy to od budżetu klienta oraz jego oczekiwań co do personalizacji. Smycze reklamowe są wykonane z poliestru, nylonu, bawełny, bambusa lub materiałów ekologicznych, takich jak RPET (z recyklingu butelek PET). Wybór materiału zależy zatem od potrzeb klienta i wymagań dotyczących trwałości i wyglądu smyczy.
-
Jakie są minimalne ilości zamówienia smyczy reklamowych?
Minimalne ilości zamówienia mogą się różnić w zależności od techniki druku i dodatków. W naszej firmie minimalne zamówienie wynosi 200 sztuk dla poliestrowych smyczy reklamowych z personalizacją - jest to najmniejsza opłacalna produkcyjnie ilość smyczy. Ilośc ta wynika z technologii druku metoda sublimacji. Maszyna wykonuje nadruk na minimum 100m taśmy z której szyta jest smycz, co odpowiada średnio 150 smyczom + odpad.
-
Jakie są terminy realizacji zamówień smyczy z nadrukiem?
Terminy realizacji zamówień smyczy reklamowych zależą od ilości smyczy oraz złożoności personalizacji. W nasze firmie standardowy czas realizacji wynosi ok. 2 tygodni, z czego kilka dni poświęcamy na pordjekt nadruku i akceptację i ok. 7-10 dni na samą produkcję smyczy.
-
Czy można zamówić smycze w różnych kolorach?
Dostarczamy smycze reklamowe są w wielu kolorach i fasonach. Należy zadbąć, aby jeden rodzaj zamawianego mixu smyczy nie był mniejszy niż 200 szt. z uwagi na minima produkcyjne. Możemy dostarczyć smycze w kolorach Pantone, aby idealnie dopasować je do kolorystyki Twojej firmy.
-
Jakie są koszty wysyłki smyczy własnym nadrukiem?
Koszty wysyłki zależą od ilości zamówionych smyczy, wielkości paczki oraz miejsca dostawy. 200 szt, smyczy to zwykle mały karton. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat kosztów i wielkości wysyłki.