Menu
Co słychać na blogu?
Jak zamówić kubki reklamowe z nadrukiem

Kubki z nadrukiem są wszędzie. Dostrzec je można w firmowych i domowych kuchniach, na każdym biurku i w każdej firmie. Tysiące kształtów, spore możliwości znakowania dają nieograniczone możliwości wizerunkowe. Kubki firmowe robią dobrą marketingową robotę. Tylko najciekawsze, najładniejsze kubki reklamowe są używane, więc warto poświęcić chwilę i zastanowić się nad doborem kształtu, koloru i nadruku.

 

Jak zamówić krówki i cukierki reklamowe?

Nikomu specjalnie nie trzeba tłumaczyć, że słodycze reklamowe zjednują ludzi. Wręczamy sobie czekoladki i bombonierki, częstujemy ciastkami i cukierkami. Reklama niecnie wykorzystuje naszą głęboko zakorzenioną miłość do słodkiego i owija ją w papierki z komunikatem reklamowym. Potem wystarczy częstować klientów, a następnie liczyć ich uśmiechy i obserwowac zainteresowanie, gdy przyglądają się nadrukowi na papierku. 

 

Jak zamówić?

Aby szybko i sprawnie zrealizować zamówienie na gadżety reklamowe z nadrukiem, potrzebujemy od Ciebie kilku istotnych informacji:

1. Symbol produktu i jego wersje kolorystyczne (znajdziesz je przy każdym produkcie w sklepie - możesz też przesłać nam linka z promoshopu).

2. Ilość, którą chcesz zamówić. Możesz zapytać o warianty ilościowe, np.: 100-200-300 szt. 

3. Sugerowany przez Ciebie termin dostawy do wskazanego przez Ciebie miejsca (pamiętaj, że dostawa kurierem wydłuży termin dostawy o 1-2 dni)

4. Grafika do nadruku (logo, hasło, zdjecie, itp.) w krzywych, czyli w wersji wektorowej (kliknij TUTAJ, jeśli nie wiesz o co chodzi albo TUTAJ

5. Dane kontaktowe, dane do wysyłki zamówienia i dane rejestrowe do faktury VAT i zamówienia. 

_________________________________________

Prześlij je wszystkie do nas, lub zadzwoń i je przekaż telefonicznie

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

email: info@promoshop.pl

tel. 91 421 36 77

fax 91 88 35 139

Dodatkowe informacje

Nawigacja w sklepie

Dołożyliśmy starań, aby kupowanie w naszym sklepie było proste i wygodne. Zadbaliśmy o czytelność stron naszych produktów i łatwość nawigacji przy wyborze towaru.

Powrót na stronę główną sklepu z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez kliknięcie logo naszego sklepu w lewym górnym rogu bądź odnośnika "Strona główna" w górnym menu.

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie jest możliwe poprzez odnośnik "zaloguj/wyloguj" umieszczony w górnym menu sklepu lub przez stronę "Moje konto". Logowanie odbywa się za pomocą nazwy Użytkownika . Więcej o logowaniu w naszym sklepie za pomocą danych z przeczytasz na stronie Zaloguj się loginem Allegro.

Jeżeli chciał(a)byś skontaktować się z obsługą sklepu, pomoże Ci w tym strona "Kontakt", do której link został zamieszczony w górnym menu sklepu.

Na stronach naszego sklepu udostępniliśmy dwa rodzaje wyszukiwarki produktów: prostą i zaawansowaną. Przy korzystaniu z wyszukiwarki prostej, zawsze widocznej na stronie sklepu, otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających Twoim kryteriom.

Wyszukiwarka zaawansowana pozwala określić dodatkowe parametry i opcje wyszukiwania. W ten sposób możesz zawęzić swoje poszukiwania produktu.

W naszym sklepie możesz również przeglądać kategorie w lewym bocznym panelu sklepu. Masz możliwość wyboru sposobu wyświetlania oferty sklepowej (lista produktów, widok kolumnowy albo efektowna galeria).

Jeśli zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę lub od razu wkładasz go do koszyka, używając przycisku "do koszyka". Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami jak np. dostępne rozmiary czy kolory. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. W wyborze pomogą Ci też opinie innych użytkowników. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.

Koszyk sklepowy

Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyka. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Wyjątkiem mogą być towary chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka jest niemożliwe.

Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, wpisując cyfrę "0" w polu "Ilość". Pole to służy również do zwiększania ilości wybranego produktu. Jeżeli chcesz kupić więcej sztuk, wpisz w pole wybraną liczbę.
Po każdej zmianie ilości któregoś z produktów w koszyku, naciśnij przycisk "Przelicz koszyk" tak, aby jego zawartość została zaktualizowana.

Proces składania zamówienia

Proces składania zamówienia (po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów w koszyku), podzieliliśmy na cztery etapy:

Zaloguj się. W pierwszym kroku prosimy Cię o zalogowanie się do sklepu. Skorzystaj ze swoich danych konta . Tak proste i wygodne rozwiązanie jest możliwe i co najważniejsze - bezpieczne, gdyż nasz sklep działa na oprogramowaniu Grupy Allegro. Twoje dane są chronione przez standard bezpieczeństwa SSL. Jeśli nie jesteś jeszcze użytkownikiem , możesz w tym miejscu założyć konto lub zrealizować zamówienie bez logowania do sklepu.
Określ adres dostawy. Drugi krok składania zamówienia to określenie adresu, na który wyślemy Twoje zamówienie. Jeżeli zalogujesz się danymi , wówczas pola danych adresowych zostaną automatycznie wypełnione. Gdy adres do wysyłki różni się od Twoich danych adresowych, będziesz mieć możliwość podania innego, dodatkowego adresu wysyłki. Możesz także zaznaczyć opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Zadbaj o podanie prawidłowych danych do wysyłki.

Wybierz formę płatności i dostawy. W przedostatnim kroku wybierasz sposób płatności i dostawy. Możesz zdecydować się na ozdobną formę opakowania. W oparciu o Twój wybór, wartość koszyka będzie automatycznie przeliczana. Zatwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy kończy proces składania zamówienia.

Podsumowanie zamówienia. W tym miejscu informujemy Cię o złożonym zamówieniu. Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem lub np. karta kredytowa), będziesz mógł zapłacić bezpośrednio po wysłaniu zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku "Płacę". Płatność on-line jest realizowana przez serwis Platnosci.pl z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do przelewu na nasze konto bankowe. Na Twoją pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia. Może ono także zawierać (tylko, gdy to konieczne) prośbę o potwierdzenie zamówienia poprzez specjalnie skonstruowany link.

Jeżeli w procesie składania zamówienia zalogowałeś się danymi , będziesz miał możliwość sprawdzania historii swoich zamówień oraz ich statusu po ponownym zalogowaniu się na stronach naszego sklepu (za pomocą linku "Zaloguj się", w górnym menu sklepu). Powiadomienia o statusie realizacji zamówienia będziesz także otrzymywał od nas e-mailem.

Po skompletowaniu Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o jego wysyłce. Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki zgłaszaj listonoszowi lub kurierowi. Jeżeli napotkasz na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl