Odzież reklamowa z logo to popularny i efektywny sposób na promocję marki oraz zwiększenie jej rozpoznawalności w przestrzeni publicznej. W marketingu wykorzystywana jest jak każdy inny nośnik reklamy zarówno w biznesie, jak i na wydarzeniach sportowych, kulturalnych czy charytatywnych, odzież z nadrukiem sprawdza się jako środek budowania lojalności i wzmocnienia wizerunku firmy. Odzież reklamowa z nadrukiem to nie tylko skuteczne gadżety promocyjne, ale również sposób na zjednoczenie zespołu i budowanie silnej tożsamości korporacyjnej. Dobrze dobrana odzież promocyjna sprawia, że pracownicy czują się częścią wspólnoty, co przekłada się na większe zaangażowanie oraz lepsze relacje w pracy.
Fartuchy z nadrukiem grillowy BBQ, czarny R17528
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Odblaski - kamizelki odblaskowe z nadrukiem (rozmiar XL) R17769
Wykonana z poliestru kamizelka odblaskowa zwiększająca widoczność, w rozmiarze XL (W70 x L66)
Produktu nie należy utożsamiać z produktami ochrony indywidualnej w rozumieniu Dyrektywy Środki Ochrony indywidualnej 89/686/EEC
"'Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Odblaski - kamizelki odblaskowe z nadrukiem rozm. L, jasnozielony R17771.55
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Odblaski - kamizelki odblaskowe z nadrukiem rozm. L, żółty R17759.03
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Odblaski - kamizelki odblaskowe z nadrukiem rozm. XL, żółty R17760.03
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Odblaski - kamizelki odlbaskowe z nadrukiem rozm. XL, jasnozielony R17772.55
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Odblaski - odblaskowe kamizelki reklamowe (rozmiar L) R17768
Wykonana z poliestru kamizelka odblaskowa zwiększająca widoczność, w rozmiarze L (W68 x L64)
Produktu nie należy utożsamiać z produktami ochrony indywidualnej w rozumieniu Dyrektywy Środki Ochrony indywidualnej 89/686/EEC
"'Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Rękawiczki reklamowe Touch Control do urządzeń sterowanych dotykowo R35646
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Fartuchy reklamowe grillowe Steakout, czarne R17701.02
Dostępność: duża ilość
92,13 zł
Cena orientacyjna: 74,90 zł
Fartuszki z kredkami WHITE LINE R08689.06
Dostępność: Zamówienie minimalne 1000 zł brutto
Wysyłka w: 7 dni roboczych
Rękawice reklamowe do kąpieli Rub, beżowe R17468.13
Dostępność: duża ilość
13,41 zł
Cena orientacyjna: 10,90 zł
Rękawiczki reklamowe Touch Control do urządzeń sterowanych dotykowo, szare R35646.21
Dostępność: duża ilość
5,47 zł
Cena orientacyjna: 4,45 zł
Rękawiczki Touch Control do urządzeń sterowanych dotykowo, zielone R35646.05
Dostępność: duża ilość
5,47 zł
Cena orientacyjna: 4,45 zł
FAQ - Odzież reklamowa dla firm
1. Jakie są rodzaje odzieży reklamowej ?
Oferujemy szeroki wybór odzieży reklamowej, takiej jak koszulki, bluzy, polarowe, kamizelki, czapki, kurtki, softshelle, koszule, spodnie, a także ubrania robocze czy sportowe, dobrane wg przeznaczenia i funkcji: odzież na zewnątrz (letnia, na deszcz, jesień i zimę), odzież sportową i fitness, korporacyjną i biurową, BHP oraz typowo promocyjną. Styl luźny, casual i elegancki - odzież jest w stanie wykreować odpowiedni wizerunek firmy, a kilka tysięcy modeli odzieży jest w stanie zaspokoić każdą promocyjna potrzebę w firmie.
2. Jakie techniki druku są stosowane do umieszczania logo na odzieży reklamowej?
Odzież promocyjna jest naturalnym i oczywistym nośnikiem nadruku reklamowego. Konstrukcja technologiczna odzieży umożliwia znakowanie w dogodnych i widocznych miejscach na tkaninie. Do umieszczania grafiki lub logo na odzieży reklamowej stosuje się różne techniki, takie jak sitodruk, druk cyfrowy, druk transferowy, termotransfer, DTF, DTG, sublimację czy haft komputerowy.
3. Jak się określa rozmiary i kolorystykę odzieży reklamowej?
Standardowo odzież firmowa z nadrukiem jest dostępna w pełnej rozmiarówce S-M-L-XL-XXL, jednak te rozmiary w różnych modelach mogą się znacznie róznić. Zalecamy zakup próbki lub sprawdzenie rozmiarówki w centymetrach, zwłaszcza, gdy zależy nam na drobrym dopasowaniu ubrań do odbiorców. Kolorystyka tkanin jest na ogół podana w skali Pantone lub podobnych, by pasowała do barw najczęsciej wykorzystywanych przy projektowaniu logosów.
4. Czy istnieją ubrania promocyjne wykonane z eko tkanin przyjaznych dla środowiska?
Coraz większa świadomość ekologiczna klientów wymusza na producentach odzieży reklamowej właćzenie do oferty tkanin ekologicznych, w tym: certyfikowanej bawełny organicznej i FairTrade, włókien bambusowych oraz tworzyw poliestrowych z recyklingu typu rPET. Odzież wykonana z tych tkanin jest nieco droższa, ale personalizować ją móżemy w ten sam sposób co standardową.
5. Jak długo trwa produkcja odzieży reklamowej na życzenie?
Istnieje możliwość wyprodukowania odzieży promocyjnej od zera - na życzenie klienta, jesli nie odnajdzie on w naszej ofercie pasującej do celu kampanii pormocyjnej. Czas produkcji indywidualnie szytej odzieży wynosi kilka tygodni.
6. Jakie są zalety odzieży reklamowej z nadrukiem?
- Ubrania firmowe z logo są uniwersalne - nadają sie na okazje firmowe, biznesowe i prywatne. Niezależnie od okoliczności, są widoczna i spełniają swoja rolę, czasem nawet w mało oczywistych sytuacjach.
- Kolejnym atutem jest długi czas użytkowania - badania wskazują, że średnio użytkujemy taką odzież ok. 2 lata.
- Nie bez znaczenia jest efektywnośc reklamowa: za stosunkowo niewielką cenę zyskujemy stałą ekspozycję marki.
- Widocznośc marki - Samo miejsce oznaczenia czy też logo jest dowolne, jednak najczęściej nadruk pojawia się na klatce piersiowej, na ramieniu czy też na mankiecie koszuli. Tego typu zabiegi poprawiają percepcję marki była rozpoznawalna ale także aby stworzyć dobrą relację z klientem.
- Praktyczny upominek - odpowiednio dobrana odzież promocyjna stanowi doskonały gadżet z logo, który może przysporzyć firmie uznanie klientów. Osoba, która ma na sobie koszulkę lub polar z logo firmy staje się chodzącą reklamą i billboardem i w ten sposób może zachęcić innych klientów do odwiedzenia danego przedsiębiorstwa.
7. Dla kogo będzie odpowiednia odzież firmowa z logo?
Dla każdego, kto ją będzie systematycznie nosił. Każda szanująca się firma, która chce budować wizerunek wśród najważniejszych odbiorców, powinna rozważyć zakup elementów garderoby z własnym logo. Mogą nimi być pracownicy lub grupa stałych klientów, którzy będą dzięki temu bardziej lojalni względem firmy i pomogą zbudować reputację całego przedsiębiorstwa.