Czy upominki dla klientów są dobre jako dodatkowa forma reklamy? 0

Coraz większą popularnością cieszą się upominki reklamowe dla klientów, które stają się najskuteczniejszym i najtańszym, obok reklamy w Internecie, nośnikiem reklamy. Duży potencjał, jaki niosą upominki dla klientów jest zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm nie do przecenienia.

Głównym zadaniem upominków wręczanych klientom jest budowa pozytywnego wizerunku firmy. Pamiętajmy, ze nawet drobne upominki dla klientów pełnią bardzo ważną funkcję w zbudowaniu przyjaznych relacji z klientem, które powinny leżeć u podstaw działalności każdej firmy. Dlatego powinni być one traktowane jako inwestycja w budowanie dobrych relacji z otoczeniem firmy. Zaletami takich upominków jest wzbudzanie pozytywnych emocji oraz podnoszenie szans na długotrwałą współpracę. Upominki dla klientów powinny być atrakcyjne, dobre jakościowo oraz korzystne cenowo dla firm inwestujących w nie. Można wyróżnić następujące typy upominków: - Kosze prezentowe wypełnione kawą, herbatą i słodyczami. - Elektronika czyli zegarki, powerbanki, słuchawki oraz głośniki. - Kalendarze, które mogą występować w różnych formach np. ścienne, książkowe, trójdzielne i planery. Najlepiej dodatkowo z logo firmy obdarowującej.

Komentarze do wpisu (0)

GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM

minimalne zamówienie 1000 zł z nadrukiem i dostawą

    • O NAS
    • Od 1998 roku pomagamy Państwu wybrać oryginalne i ciekawe gadżety reklamowe z nadrukiem. Dbamy by dobrze służyły budowaniu i wzmacnianiu Waszych relacji biznesowych i osobistych. To jest nasz wspólny cel i zrobimy wszystko, by go razem osiągnąć.

    • Tel.:+48 91 421 3677
    • e-mail:info@promoshop.pl
więcej więcej
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium