
Kategorie
Cena netto
-
od
do












Bombki z logo firmy
Ozdoby świąteczne to zawsze trafione upominki firmowe dla klientów i kontrahentów. Każda firma na co dzień myśli o promowaniu się i przypominaniu o sobie klientom i kontrahentom. Co roku przychodzi na to specjalny czas: Boże Narodzenie. Wtedy wypada w szczególny sposób pomyśleć o innych. I tu pojawiają się bombki z logo.
Co da połączenie marketingu i choinkowego upominku?
Jak najbardziej to warte uwagi! Niemal wszędzie są choinki. W większości biur kultywuje się ubieranie choinki, stąd dobrym pomysłem są bombki z logo firmy. Mogą być one jednocześnie miłym prezentem i przedmiotem przypominającym o konkretnym przedsiębiorstwie. Można je powiesić na choince jako typową ozdobę świąteczną. Za każdym razem, gdy ktoś przyjrzy się jej z bliska, zauważy logo.
Jakość wykonania bombki od producenta
Jeżeli bombki z własnym nadrukiem zostaną wykonane estetycznie i oryginalnie, będą służyły osobom obdarowanym przez lata. Bo jak tu nie powiesić na choince ładnej i może też nietypowej bombki? Bombka nie musi mieć bowiem zawsze formy tradycyjnej kuli, choć takie cieszą się wciąż ogromną popularnością. Bombki z nadrukiem firmowym mogą kształtem nawiązywać np. do najważniejszego produktu danej firmy. Księgarnia dobrze zareklamuje się na bombkach w kształcie książek, a producent artykułów dla zwierząt wykorzysta zwierzaki. Jeśli trudno ująć charakter firmy w konkretnym kształcie, tradycyjne kuliste bombki reklamowe także świetnie się sprawdzą.
Bombki firmowe - Idealny prezent świąteczny
Z każdym rokiem coraz więcej przedsiębiorstw myśli o obdarowaniu swoich klientów lub kontrahentów. Najlepiej przedmiotem, który jednocześnie będzie stanowił nienachalną reklamę i kojarzył się z Bożym Narodzeniem. Wszelakie ozdoby świąteczne świetnie się do tego nadają. Bombki z logo firmy jako główna dekoracja choinki sprawi, że całość będzie wyglądać estetycznie i elegancko. Widząc bombki reklamowe na firmowej choince, wielu klientów może zamarzyć o takich ozdobach do prywatnego użytku. Zwłaszcza jeśli są zadowoleni z dotychczasowej współpracy z konkretną firmą i z jej usług lub produktów.

