Kubki reklamowe z nadrukiem to jeden z najczęściej wybieranych gadżetów. To zrozumiałe - ceramika reklamowa to praktyczny, trwały gadżet, z którego korzysta każdy w wielu miejscach i sytuacjach. Wybierając kubki z firmowym logo, mamy pewność, że zapewniasz swojej marce rozpoznawalność podczas codziennych czynności. Dzięki temu kubek z nadrukiem nigdy nie wyjdzie z mody i ciągle będzie jednym z najbardziej lubianych nośników reklamy. Warto zadbać o to, aby Twoja marka była w zasięgu wzroku klienta: na biurku, regale, czy kuchennym stole.
29,88 zł
Cena orientacyjna: 24,29 zł
16,50 zł
Cena orientacyjna: 16,50 zł
21,51 zł
Cena orientacyjna: 17,49 zł
13,79 zł
Cena orientacyjna: 11,21 zł
22,04 zł
Cena orientacyjna: 17,92 zł
13,26 zł
Cena orientacyjna: 10,78 zł
14,50 zł
Cena orientacyjna: 11,79 zł
16,53 zł
Cena orientacyjna: 13,44 zł
12,50 zł
Cena orientacyjna: 10,16 zł
12,79 zł
Cena orientacyjna: 10,40 zł
11,88 zł
Cena orientacyjna: 9,66 zł
64,12 zł
Cena orientacyjna: 52,13 zł
Dlaczego warto wybrać reklamę na kubkach?
Indywidualnie zaprojektowane kubki promocyjne są praktycznym, bezpretensjonalnym, eleganckim i uniwersalnym gadżetem reklamowym, który można podarować każdemu. Pracownicy firmy, którzy otrzymują takie kubki z logo firmowym, chętnie piją z nich kawę i herbatę podczas przerwy. Kubki firmowe w pracy czy w domu, rzucają się w oczy i pomagają budować pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów i pracowników. Kontrahenci i partnerzy, którzy otrzymają kubki jako upominek, na pewno często będą z nich korzystać. To oznacza, że Twoje logo będzie widoczne i zauważone każdego dnia przez szersze grono odbiorców, dzięki czemu zostanie ono zapamiętane. Kubki reklamowe są znakomitym kanałem treści marketingowych, jednak aby się tak stało, warto wybrać oryginalne modele samych kubków oraz Kluczem do powodzenia reklamy na kubkach jest ich atrakcyjność i estetyka.
Jak zamówić kubeczki reklamowe?
Oto krótka lista najważniejszych informacji, o których należy pamiętać, zamawiając korpo kubki z logo firmowym:
-
Minimum. Zamawiając kubki z logo firmy, warto zwrócić uwagę na ilość minimalną - zwykle jest to 100 szt.,
-
Projekt. Warto stworzyć wizualizację, by dobrać wielkość drukowanej grafiki oraz kolor, aby kubki z własnym napisem pasowały do identyfikacji wizualnej marki.
-
Nadruk. Więcej możliwości znakowania dają kubki o kształcie walca niż stożkowe lub o nieregularnych kształtach.
-
Wymiary. Warto zwrócić uwagę na pojemność i wymiary, musimy wiedzieć czy potrzebny nam kubek o pojemności 500 ml, czy mniejszy: 250ml lub 300ml.
-
Opakowanie. Należy zdecydować, czy kubki będą rozdawane bez opakowania, czy w każdy w indywidualnym pudełku, co nadaje im prezentowego charakteru.
Warto zastanowić się nad ciekawym kształtem, designem oraz grafiką, która będzie związana z Twoją branżą lub produktem. Ważne, aby projekt nawet na nietypowe kubki reklamowe był czytelny i przyciągający uwagę, a także pasował do Twojej firmy. Design w tym przypadku jest niezwykle ważny, dlatego też osoby, które nie mają pomysłu na kubek z własnym logo, powinny skorzystać z pomocy profesjonalnych grafików. Kubki do nadruku to idealne narzędzie marketingowe, ponieważ możesz umieścić na nich nie tylko logo - na kubku będzie widać większą grafikę czy też hasło reklamowe.
Jakie kubeczki z logo warto wybrać?
Oferujemy kubki reklamowe różnego rodzaju, aby każdy mógł znaleźć w naszym asortymencie produkt dopasowany do swoich potrzeb. Klient może zamówić do swojej firmy kubki z logo wykonane ze szkła, porcelany bądź porcelitu. Popularne są także kubki ceramiczne z nadrukiem. Wielu klientów decyduje się także na kubki termiczne, które można bezpiecznie przenosić (posiadają najczęściej pokrywkę), ponadto utrzymują one temperaturę napoju. To doskonały upominek dla pracowników, który świetnie pasuje do każdej firmy. Termiczne kubki reklamowe z logo firmy to również uniwersalny podarunek dla klientów.
Klasyczne kubki firmowe z nadrukiem to świetna metoda na promocję marki, jednak czasem warto zdecydować się na coś więcej niż tylko porcelanowy kubek. W naszym sklepie w ofercie znajdują się filiżanki z logiem firmy, jeżeli potrzebne są bardziej estetyczne i luksusowe gadżety, czy też kubki reklamowe z papieru. W przypadku obu opcji możesz umieścić nadruk logo lub hasła reklamowego. Będzie to świetny prezent dla Twoich pracowników. Jedno jest pewne – każdy pije herbatę lub poranną kawę, co oznacza częsty kontakt z logo. Nawet tanie kubki reklamowe, towarzysząc użytkownikom, doskonale nadają się do działań marketingowych.
O kubki firmowe z logo należy odpowiednio dbać. Przede wszystkim warto zwrócić uwagę na zmywanie w zmywarkach - prawie każdy kubek z naszej oferty może zostać umyty w zmywarce, jednak warto sprawdzić, czy dana technika nadruku nie zostanie naruszona podczas takiego czyszczenia.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją na spersonalizowane kubki okolicznościowe, porcelanę reklamową i inne upominki promocyjne z nadrukiem bezpośrednim, których też w naszej ofercie znajdziesz szeroki wachlarz - na tle konkurencji wypadamy niezwykle korzystnie.
1. Jakie kubki reklamowe oferujecie?
Oferujemy szeroką gamę kubków reklamowych, możesz zdecydować się na kubek emaliowany z logo, kubki plastikowe, szklanki reklamowe, kubki świąteczne z nadrukiem i wiele innych. Nasze kubki reklamowe z nadrukiem pochodzą wyłącznie od sprawdzonych, największych producentów i mają niezbędne atesty oraz certyfikaty jakościowe. Napisy na kubkach są wykonywane za pomocą ekologicznych i trwałych metod.
2. W jaki sposób drukujecie kubki na zamówienie?
Podstawową metodą nadruku na kubkach jest wypał z użyciem kalki ceramicznej. Kalkomania ceramiczna jest bardzo trwała, wiernie odwzorowuje kolory, jak również estetycznie wygląda. Nieco rzadziej stosujemy techniki charakterystyczne dla gadżetów reklamowych: sublimacja, tampodruk, piaskowanie, sitodruk, nadruk cyfrowy UV, w zależności od rodzaju kubka, wielkości i rodzaju grafiki i indywidualnych potrzeb klienta.
3. Czy mogę zobaczyć kubki z logo firmy przed złożeniem większego zamówienia?
Oferujemy możliwość odpłatnego zamówienia próbki logo na kubkach, abyś mógł ocenić jakość zarówno kubków jak i grafiki przed złożeniem większego zamówienia. Prosimy wziąć pod uwagę, że proces produkcji jednej sztuki kubka reklamowego pochłania podobne koszty przygotowania produkcji jak w przypadku dużego, regularnego zamówienia - koszt przygotowania wzoru z własnym logo jest więc wysoki i może sięgać 300 zł, zaś przygotowanie i przesłanie wzoru trwa ok. 7 dni. Być może do oceny jakości i wyglądu wystarczą kubki z innym przykładowym logo - co kosztuje ok. 30-40 zł.
4. Jak długo realizujecie zamówienie na kubeczki reklamowe?
Czas realizacji zamówienia zależy od ilości zamówionych kubków, grafiki oraz techniki nadruku. Zwykle trwa to od 5 do 15 dni roboczych, licząc od momentu zaakceptowania projektów graficznych. W przypadku pilnych zamówień skontaktuj się z nami, aby potwierdzić możliwości produkcyjne.
5. Czy zrobicie dla mnie projekt nadruku na kubkach?
Tak, oferujemy bezpłatne usługi projektowania graficznego na etapie realizacji zamówienia, aby pomóc Ci stworzyć idealny kubek. Po otrzymaniu zamówienia, niezwłocznie przystąpimy do przygotowania wizualizacji, którą prześlemy Ci mailem. Przed rozpoczęciem produkcji zawsze prosimy o uwagi lub ostateczną akceptację wizualizacji kubków. Skontaktuj się z nami - doradzimy i opracujemy projekt zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
6. Czy mogę zwrócić kubki z logo, jeśli nie będę zadowolony z jakości?
Jakość kubków reklamowych jest dla nas priorytetem i jest sprawdzana na każdym etapie realizacji zamówienia, dlatego praktycznie reklamacje jakościowe się nie zdarzają. Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości, skontaktuj się z nami, a postaramy się rozwiązać problem. W przypadku uznania reklamacji jakościowej, oferujemy zwrot kosztów lub wymianę towaru.
7. Czy oferujecie rabaty na większe ilości kubków firmowych?
Większe zamówienia są przez nas indywidualnie i szczegółowo ofertowane, ponieważ staramy się dokładnie przewidzieć wszystkie koszty realizacji: projektowanie, pakowanie i transport. Z pewnością zaoferujemy korzystniejsze warunki cenowe, ponieważ sami również negocjujemy duże zamówienia z dostawcami.