Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

💥
Gadżety reklamowe
Usługi graficzne

Usługi graficzne i projektowe DTP

Jakie są standardy plików graficznych do nadruków reklamowych?

W trosce o najwyższą jakość nadruku na wybranym przez Państwa gadżecie reklamowym, zwracamy uwagę na jakość i standardy źródłowych materiałów graficznych, które Państwo nam przesyłacie przed wykonaniem zamówienia. Tu niezmiernie istotne jest dostarczenie przez Państwa logo lub innej grafiki w formie optymalnej do dalszej obróbki graficznej, mającej na celu umieszczenie jej na gadżecie w firmie nadruku.

Najczęstszym rozwiązaniem jest tzw. plik źródłowy, czyli taka grafika, która został stworzona w programach graficznych i jest zwektoryzowana ("w krzywych"). Dzięki temu, niezależnie od skalowania nadruku na gadżetach różnej wielkości, grafika zachowa swoją ostrość i precyzję wszystkich elementów i detali, co jest niezbędne dla uzyskania doskonałego odwozorowania.

Co zrobić, gdy nie posiadam logo lub grafiki w wersji wektorowej?

W przypadku braku pliku źródłowego grafiki, konieczna jest jej wektoryzacja, czyli obróbka przekształcająca grafikę rastrową (składającą się z wielu pikseli) na grafikę wektorową (opartą na krzywych matematycznych). Dopiero taki format grafiki lub logo pozwala na swobodną zmianę ich rozmiaru bez utraty jakości, co jest niezbędne przy dostosowywaniu logo do różnych powierzchni gadżetów reklamowych.

Plik zwektoryzowany, czyli “w krzywych”, umożliwia również dokładne odwzorowanie kolorów zgodnie z zasadami identyfikacji wizualnej (CI) Państwa firmy. Dosyć częstym przypadkiem jest brak pliku źródłowego u klientów. Przyczyn może być wiele: plik został skasowany, utracony lub nie został przekazany lub zwrócony przez jego twórcę czy agencję reklamową. W takich sytuacjach mamy dla Państwa rozwiązanie: oferujemy profesjonalne usługi projektowe, które obejmują rekonstrukcję, wektoryzację lub stworzenie nowej grafiki zgodnie z Państwa wizją i potrzebami.

Ile trwa i ile kosztuje wektoryzacja logo i grafiki?

Cena za opracowanie grafiki zależy od stopnia jej złożoności oraz czasu, który nasz zespół grafików poświęci na dopracowanie każdego detalu. Postaramy się, aby ta usługa dla Państwa jak najbardziej transparentna i nie nadwerężyła Państwa budżetu. Zazwyczaj podstawowe prace nad rekonstrukcją lub tworzeniem nowej grafiki nie przekraczają 1-2 roboczo-godzin, wycenianych na ok. 100-150 zł, co pozwala na szybką obróbkę i przygotowanie jej do druku. Tak przygotowana grafika jest Państwa własnością i przekazujemy ją Państwu.

Zapraszamy do współpracy z naszym zespołem grafików DTP. Jesteśmy tutaj, by pomóc Państwu w każdym etapie przygotowania gadżetów reklamowych - od koncepcji graficznej, poprzez gromadzenie danych i informacji niezbędnych do produkcji, dobór właściwej techniki nadruku, aż po dostawę finalnego produktu. Naszym celem jest zapewnienie, że Państwa brand będzie prezentowany w najlepszy możliwy sposób, dzięki wysokiej jakości gadżetom reklamowym, które wyróżnią się na tle konkurencji i pozwolą zbudować długofalowe relacje z klientami.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium