
Kategorie
Trendy 2023












SKARBONKI REKLAMOWE Z NADRUKIEM
Jeśli realizowane działania z wykorzystaniem gadżetów reklamowych mają być skuteczne, coraz ważniejsza staje się możliwość wyróżnienia się. Oczywiście nie oznacza to, że nie można korzystać z typowych gadżetów, ale warto pomyśleć o tym, by miały ciekawy design czy kolorystykę.
W ten sposób gadżet może okazać się dla klienta, pracownika czy kontrahenta znacznie bardziej przydatnym produktem. Jednym z celów wręczania standardowych gadżetów jest możliwość promowania nazwy firmy czy logo. Jednocześnie nie można zapominać również o tym, że takie wyroby powinny mieć wartość praktyczną. Wówczas mogą być wykorzystane przez klientów, a nie zostaną schowane do szuflady czy wyrzucone do kosza, co z punktu widzenia działań marketingowych jest porażką.
Gadżet dopasowany do działalności firmy
Warto decydować się na takie gadżety, które kojarzą się bezpośrednio z działalnością firmy. Instytucje finansowe, firmy ubezpieczeniowe mogą zdecydować się choćby na skarbonki reklamowe z nadrukiem. Taki gadżet może być z jednej strony wykorzystany jako promocja oszczędzania, a z drugiej strony jako upominek dla dzieci klientów. Jednoznacznie kojarzący się upominek, a także spersonalizowany, pozwala zapewnić, że będzie od razu kojarzył się z firmą.
Jak można spersonalizować gadżety?
Znacznie skuteczniej na odbiorców oddziaływać będą spersonalizowane gadżety. Na zamawianych produktach można:
- wykorzystać różną kolorystykę
- umieścić logo
- zaprezentować konkretne hasła
- umieścić nazwę firmy
- przedstawić stronę firmy czy konkretnego produktu
Technologie wykorzystywane przy produkowaniu gadżetów pozwalają na przygotowanie wyjątkowych projektów. Umieścić można grafiki, które będą od razu przyciągały wzrok. Zdecydować można się na bardzo precyzyjne napisy, które są w stanie prezentować choćby misję firmy, która równocześnie jest powiązana ze skojarzeniami związanymi ze skarbonką.


GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM tel. 91 421 3677, mail: zapytania@promoshop.pl