Głośnik reklamowy to nowoczesny i praktyczny gadżet, łączący promocję marki z funkcjonalnością, modą i designem. W czasach miniaturyzacji i łączności Bluetooth głośniki stały się mobilne, poręczne i małe, co sprawia, że mogą służyć jako prezenty biznesowe. Mogą być używane w miejscu pracy, na zewnątrz lub w domu. Posiadamy w ofercie głośniki wodoodporne i zawierające dodatkowe funkcje: np.: powerbanku, zegarka, termometru lub ładowarki bezprzewodowej. Dostępne są w różnych kształtach, kolorach i wielkościach, co pozwala dopasować je do potrzeb i oczekiwań kampanii promocyjnej.
49,08 zł
Cena orientacyjna: 39,90 zł
108,13 zł
Cena orientacyjna: 87,91 zł
172,65 zł
Cena orientacyjna: 140,37 zł
143,83 zł
Cena orientacyjna: 116,93 zł
143,83 zł
Cena orientacyjna: 116,93 zł
43,89 zł
Cena orientacyjna: 35,68 zł
201,97 zł
Cena orientacyjna: 164,20 zł
60,43 zł
Cena orientacyjna: 49,13 zł
60,26 zł
Cena orientacyjna: 48,99 zł
67,64 zł
Cena orientacyjna: 54,99 zł
110,99 zł
Cena orientacyjna: 90,24 zł
67,64 zł
Cena orientacyjna: 54,99 zł
FAQ - Głośniki reklamowe
1. Jakie zalety mają głośniki z logo?
Przenośne głośniki reklamowe z logo lub innymi elementami graficznymi firmy, służące jako nowoczesne i funkcjonalne gadżety promocyjne. Są one praktyczne, stylowe i modne, często też posiadają dodatkowe funkcje, co czyni je atrakcyjnym upominkiem dla klientów, partnerów biznesowych czy pracowników. Z uwagi na niewielkie rozmiaru mogą być wykorzystywane wszędzie: w biurze, domu, na wycieczce i w podróży, jako źródło muzyki, radio lub przystawka głośnomówiąca do telefonu.
2. Jakie głośniki z nadrukiem są najpopularniejsze ?
Głośniki reklamowe na rynku gadżetowym przybierają zwykle formę mobilną, bezprzewodową z połączeniem Bluetooth, ładowaniem USB i czasem wejściem AUX. Często spotykaną dodatkową funkcją są powerbanki i baterie wbudowane w głośnik. Wybór odpowiedniego rodzaju zależy od potrzeb firmy, budżetu oraz grupy docelowej.
3. W jaki sposób można nadrukować głośniki reklamowe?
Oferujemy możliwość personalizacji głośników reklamowych poprzez nadruk logo, nazwy firmy, hasła czy innych elementów graficznych, za pomocą technik druku, takich jak grawerowanie laserowe, druk UV, sitodruk czy tampodruk.
4. Jakie są dostępne wzory i kolory głośników z logo?
Głośniki reklamowe występują w ciekawych i odważnych kształtach i kolorach: od minimalistycznych wzorów po bardziej zaawansowany design. Modne są obudowy z bambusu, a nawet z drobnego betonu architektonicznego. Całości dopełnia kolorowe podświetlenie LED, zmieniające się do muzyki. Kolorystyka obudowy jest zwykle stonowana: czerń, biel, srebrny i naturalne drewno.
5. Jak długo trwa produkcja głośników z nadrukiem?
Czas realizacji głośników z nadrukiem wynosi od 7 do 14 dni w zależności od ilości zamówionych sztuk, techniki druku i dostępności materiałów. Głośniki pochodzą z dystrybucji europejskiej, stąd czas ten potrzebny jest na zorganizowanie logistyki i procesu nadruku.
6. Jakie są minimalne ilości zamówienia głośników z nadrukiem?
Minimalne ilości zamówienia głośników, które opłaca się zamówić to 30-50 szt. Koszty stałe logistyki oraz nadruku nie wpływają wówczas rażąco na cenę, a taka ilość głośników zabezpieczy nawet niewielką akcję promocyjną z ich wykorzystaniem.
7. Dlaczego głośniki reklamowe z nadrukiem to dobry pomysł?
Głośniki z nadrukiem naszego logo mogą towarzyszyć naszym klientom w chwilach relaksu i wypoczynku: na biwaku, podczas wyjazdu nad wodę, pikniku, eventu, ale także w domu i w biurze. To świetny pomysł na nagrody dla pracowników lub w konkursie dla klientów, który będzie używany często i z wdzięcznością dla darczyńcy, o którym będzie przypominał widoczny nadruk.