Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Cześć 💖 Tu znajdziesz swoje gadżety reklamowe ➜
Katalog Gadżetów

TAK !!! 🏆 TO TUTAJ ZAMÓWISZ GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM LOGO ❤️

HIT NA MARZEC 2024🔥 TORBY REKLAMOWE Z NADRUKIEM 🛍️ 

ZAMÓW GADŻETY Z NADRUKIEM W 5 MINUT ⏰ - PRINT ON DEMAND ONLINE

Jak zamówić gadżety?

Dziękuję za zapytanie o gadżety z nadrukiem

Jak Zamawiać gadżety reklamowe z nadrukiem?

  

Przejrzyj nasz sklep. Jest w nim 50.000 gadżetów. Jeśli Ci się coś spodoba, to po prostu DODAJ DO WYCENY i nam wyślij. Każde zapytanie jest przez nas potwierdzane i akceptowane zaraz po otrzymaniu. 

Oto kilka wskazówek na dobry początek:

A. "TAK, mam już od Was wycenę i teraz CHCĘ zamówić gadżety firmowe"

No to już z górki. Pozostało tylko przekazanie nam kilku informacji: 

  • Poinformuj o tym Account Managera - to osoba, która sporządziła wycenę. Napisz lub zadzwoń do niej.
  • Prześlij jej od razu mailem dane do faktury VAT  oraz adres dostawy i dojazdu (jeśli inny niż dane do faktury)
  • Prześlij też mailowo swoje logo i grafikę w wersji wektorowej (CO TO JEST?) według której sporządzimy wizualizację nadruku, którą zaakceptujesz zanim przystąpimy do realizacji.
  • Gdy tylko otrzymamy od Ciebie wszystkie powyższe informacje, prześlemy Ci do podpisu nasz formularz zamówienia ZK (Zamówienie Klienta) potwierdzający ustalone warunki realizacji. Jeśli wszystko się zgadza, to poprosimy Cię o podpisanie i odesłanie go do nas faxem lub e-mailem. To faktyczny moment rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  • Wkrótce po tym prześlemy Ci mailowo projekty graficzne zamówionych gadżetów i poprosimy o ich akceptację. Wystarczy, że napiszesz e-maila, że akceptujesz projekt lub zgłaszasz poprawki. Nie zaczniemy druku gadżetów, dopóki nie zaakceptujesz ostatecznej wersji nadruku, więc nie martw się, że nadrukujemy coś, czego nie chcesz. Od tego momentu akceptacji, pozostaje Ci czekać na dostawę. 

B. "TAK, mam już wycenę, ALE chcę wyjaśnić wątpliwości "

Przykładamy olbrzymią wagę do wyjaśniania wątpliwości klientów przed zamówieniem. Pozwala to uniknąć nieporozumień, sprecyzować ofertę i wypracować lepsze rozwiązanie dla Ciebie. Nie wahaj się - zadzwoń (91 421 36 77) lub napisz do osoby, która sporządzała ofertę. Wyjaśnijmy co jest niejasne. 

  • Zagadnienia techniczne dotyczące druku, nadruków i poligrafii znajdziesz TUTAJ - Szczegółowo tłumaczymy pojęcia takie jak Tampodruk, Sitodruk, Grawer, Haft i wiele innych fachowych pojęć.
  • Termin dostawy, w tym możliwość jego skrócenia, koniecznie ustal ze swoim Account Managerem. Mamy w ofercie gadżety dostępne w parę dni, ale musimy wcześniej wiedzieć. Każda dostawa artykułów reklamowych z nadrukiem to operacja logistyczna, wymagająca skoordynowania importu, czasu nadruku, pakowania, kontroli jakości i wreszcie - transportu do Ciebie. 
  • Warunki płatności, to najczęściej kilka opcji przelewu bankowego na nasze konto, które podane jest w formularzu zamówienia. Jeśli nie mieliśmy okazji często współpracować ze sobą, poprosimy o przedpłatę lub płatność przy odbiorze. Możesz zapłacić u nas również gotówką, ale nie honorujemy kart płatniczych i kredytowych. Szczegółowych informacji udzieli Ci Account Manager, który przygotował Ci wycenę.
  • Koszty dodatkowe, takie jak matryce, grafiki, koszty składu, koszty pakowania i montażu zawsze są wliczone w cenę i przedstawione w ofercie. Pojawiają się gdy zamawiane gadżety reklamowe wymagają nieco więcej pracy niż zwykle. Być może życzysz sobie wielokolorowego nadruku, albo szczególnie rozbudowanej grafiki lup specjalnego pakowania, co sprawi, że zaangażujemyć większe siły niż zwykle. 

C. "Wybrałam/wybrałem już gadżety i chcę otrzymać wycenę"

  • Fajnie! Potrzebujemy tylko symbole gadżetów, wersje kolorystyczne i nazwy. Skopiuj je do maila lub po prostu wrzuć do koszyka i kliknij DODAJ DO WYCENY. Po otrzymaniu informacji, skontaktujemy się z Tobą, ustalić wszystkie szczegóły. 
  • Chcesz uzyskać dobre ceny, a my z przyjemnością je zaproponujemy. Dogadamy się! Potrzebujemy znać planowane ilości gadżetów reklamowych z nadrukiem, które chcesz zamówić. Mogą być nawet warianty - przedziały liczbowe lub opcje. Pomoże nam to precyzyjnie sporządzić wycenę.
  • Przy wycenie zawsze uwzględniamy cały scenariusz realizacji zamówienia, począwszy od jakości towaru, aktualnych stanów magazynowych, możliwości techniczne nadruków, jak i czas dostawy. Jeśli Ci się spieszy, proszę określ termin dostawy w zapytaniu. Gdy czasu jest mało, zaproponujemy te gadżety, które są dostępne szybciej oraz dobierzemy nadruk, który możemy szybko zaaranżować.
  • Do wyceny przyda nam się również ilość miejsc nadruku na gadżetach oraz ilość kolorów nadruku w każdym z tych miejsc. Są to parametry, które wpływają na wycenę gadżetów. Jeśli nie masz pewności lub decyzja w tej sprawie nie została podjęta, prześlij nam do wyceny różne opcje nadruku. Później wybierzesz to, co Ci odpowiada, 

D. "Chcę kupić artykuły reklamowe z nadrukiem, ale nie wiem co wybrać"

  • Z przyjemnością przygotujemy Ci propozycje gadżetów, jednak najpierw chcielibyśmy Cię poznać. Przyślij nam swój BRIEF, w którym wskażesz swoją branżę, okazję podczas której chcesz wręczać gadżety, budżet jednostkowy na gadżet lub całościowy na kampanię, profil odbiorcy promocji, planowaną ilość oraz nieprzekraczalny termin dostawy. Skroimy ofertę dokładnie według Twoich wytycznych i prześlemy mailem wycenę ze zdjęciami. 
  • Jeśli masz nieco większy budżet, powiedzmy powyżej 10.000 zł, to  możemy wyczarować prawdziwe cuda. Oryginalne gadżety reklamowe, które widzisz w sklepie to niespełna 50% naszej sprzedaży, a cała reszta należy do gadżetów projektowanych i produkowanych indywidualnie wg życzeń klientów. To szansa na zupełnie inną skuteczność promocji.
  • Jeśli pracujesz w agencji reklamowej lub sam chcesz wybrać gadżety reklamowe z nadrukiem, zapraszamy Cię do blisko 150 kategorii asortymentowych w naszym promoshopie i samodzielnego wyboru gadżetów spośród 50.000 propozycji. 

Czekamy na Twój telefon lub e-mail na każdym etapie wyboru lub realizacji zamówienia:

 info@promoshop.pl tel. 91 421 36 77, fax 91 88 35 139

 

Jak zamówić gadżety na naszej stronie?

Jako godny zaufania sklep z gadżetami reklamowymi, dołożyliśmy wszelkich starań, aby dokonywanie zakupów w naszym sklepie było maksymalnie proste, wygodne oraz intuicyjne dla użytkownika witryny. Zadbaliśmy również o czytelność stron wszystkich produktów oraz łatwość nawigacji przy wyborze określonego towaru, jak i podejmowania kontaktu z naszą załogą, pozostającą do Twojej dyspozycji. Powrót na stronę główną sklepu internetowego z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez proste kliknięcie logo naszego sklepu, znajdującego się w lewym górnym rogu bądź odnośnika "Strona główna" widocznym w górnym menu. 

Korzystanie z konta internetowego w naszym serwisie

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie internetowym jest możliwe poprzez kliknięcie w odnośnik "zaloguj/wyloguj" umieszczony w górnym menu sklepu lub poprzez stronę "Moje konto". Samo logowanie odbywa się natomiast za pomocą nazwy użytkownika oraz przypisanego mu hasła, nadawanego w trakcie rejestracji.

Szybki kontakt z naszym teamem!

Jeżeli chciałbyś skontaktować się z obsługą sklepu, ponieważ wystąpił problem podczas składania zamówienia albo chciałbyś nas o coś dopytać, pomoże Ci w tym strona "Kontakt", do której link został zamieszczony w górnym menu sklepu. Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, wypełniając odpowiednio pola dotyczącego kierowanego zapytania oraz możliwości kontaktu. Na pewno udzielimy odpowiedzi, w możliwie najkrótszym czasie!

Wyszukiwanie produktów reklamowych w naszym sklepie online

Na stronach sklepu udostępniliśmy dwa rodzaje wyszukiwarki produktów: proste oraz zaawansowane wyszukiwanie. Przy korzystaniu z wyszukiwarki prostej, zawsze widocznej na stronie sklepu, otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających podanym przez Ciebie kryteriom. Wyszukiwarka zaawansowana pozwala natomiast określić dodatkowe parametry oraz opcje wyszukiwania, dzięki czemu możesz bardziej sprecyzować swoje zapytanie. W ten sposób możesz również zawęzić poszukiwania produktu do nie tak obszernej już listy, co umożliwi Ci jej sprawne przejrzenie.

Różne opcje przeglądania z myślą o indywidualnych preferencjach klientów

W naszym sklepie internetowym możesz również przeglądać kategorie umieszczone w wygodny sposób w lewym, bocznym panelu sklepu. Jest to przydatne szczególnie wtedy, gdy nie jesteś pewien, czego do końca szukasz lub czym jako sklep online dysponujemy. Masz także możliwość wyboru sposobu wyświetlania oferty sklepowej w optymalny dla Ciebie sposób (lista produktów, widok kolumnowy albo efektowna galeria, jeśli lubisz widzieć od razu zdjęcia wszystkich produktów).

Intuicyjny proces składania zamówienia

Jeśli podczas przeglądania oferty zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę lub od razu wkładasz go do koszyka, używając przycisku "do koszyka" (po wyborze liczby sztuk produktu), po czym zostaniesz automatycznie przeniesiony do koszyka w celu złożenia zamówienia lub możesz kontynuować zakupy w sklepie i wybierać kolejne produkty.  Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami, jak na przykład dostępne rozmiary czy kolory. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. W wyborze pomogą Ci też opinie innych użytkowników. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu (np. filmy wideo czy dokumentacje PDF). W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka.

Wybór formy dostawy i płatności

Gdy już przejdziesz do koszyka w celu złożenia zamówienia, możesz wybrać formę dostawy i płatności za produkt, jak również zmienić liczbę sztuk towaru. Kolejnym krokiem jest przejście do następnego etapu - klikamy w tym celu na przycisk “Zamawiam”. Przycisk ten przenosi nas do formularza danych (jeżeli jesteśmy zalogowani w panelu sklepu), bądź do miejsca, gdzie będziemy mogli się zarejestrować lub kontynuować zakupy bez dokonywania rejestracji.

Uzupełnienie danych do zamówienia 

Należy uzupełnić dane zamawiającego, dane dostawy (jeżeli są inne niż dane zamawiającego). Pola oznaczone "*“ są to pola obowiązkowe do wypełnienia, bez uzupełnienia lub zaznaczenia których nie złożysz zamówienia. Po uzupełnieniu danych należy przejść do podsumowania zamówienia, klikając na przycisk “Podsumowanie”.

Weryfikacja poprawności danych zamówienia 

W podsumowaniu należy sprawdzić odpowiednio ilość wybranego towaru, formę płatności i dostawy oraz wpisane dane. Następnie należy kliknąć przycisk “Złóż zamówienie”. Po złożonym zamówieniu na podany w formularzu adres e-mail automatycznie zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium