Praca w reklamie

Witaj Kandydatko, Witaj Kandydacie,

  1. jeśli interesuje Cię praca w agencji reklamowej ze stażem 25 lat na rynku,

  2. jeśli Twoimi cechami są komunikatywność, asertywność i nie znosisz nudy,

  3. jeśli chcesz się dobrze bawić w pracy i jeszcze lepiej zarabiać...

to zapraszamy Cię do naszego zespołu jako:  

Key Account Manager (ref. 10/2022)

Twój zakres obowiązków

Account Manager to zarówno ambasador interesów Klienta w firmie i ambasador interesów firmy u klientów.

Do obowiązków Account Managera należy przede wszystkim Ofertowanie oraz Realizacja.

Ofertowanie to sporządzanie dokładnych kosztorysów w arkuszu kalkulacyjnym, wraz ze zdjęciami i wizualizacjami, negocjacje z dostawcami i klientem, wyszukiwanie produktów, planowanie logistyki i kosztów druku, oraz zamykanie sprzedaży. Account Manager nie pozyskuje klientów, tylko odpowiada na wpływające do firmy zapytania.

Realizacja to prowadzenie dokumentacji zamówienia, przygotowywanie z działem graficznym projektów nadruku, akceptowanie projektów u klientów, nadzór ogólny nad logistyką, którą zajmuje się dział zakupów, oraz kontrola jakości druku i terminowości dostaw.

Nasze wymagania

Key Account Manager - to prawdziwy Manager. Odpowiada zarówno przed klientem i przed firmą za efekty ofertowania i realziacji zamówień. Nie jest z tym zostawiony sam, ponieważ współpracuje stale z działami: graficznym, produkcyjnym, administracyjnym, zakupów i logistyki. Stąd ta osoba powinna być odpowiedzialna, sumienna, cierpliwa, precyzyjna i komunikatywna. Powinna "ogarniać" sprawy swojego klienta, dbać o niego i prowadzić w sposób profesjonalny i sprawny, skutecznie pracując z całym zespołem.

Key Account Manager - Opiekun Klienta musi rozumieć zarówno oczekiwania swojego klienta, jak i procesy realizacji zamówień, ponieważ jest dokładnie pomiędzy nimi. Musi lubić rozmawiać i łatwo nawiązywać relacje.

Umiejętności

  • arkusze kalkulacyjne,
  • oprogramowanie biurowe,
  • CRM,
  • podstawowa znajomość zasad księgowości

Cechy charakteru

  • "żyłka handlowa",
  • komunikatywność,
  • naturalna uprzejmość,
  • dokładność,
  • skrupulatność,
  • precyzja,
  • opanowanie,
  • dociekliwość
  • nieustająca chęć nauki

To oferujemy

  • Solidne przeszkolenie (technologie nadruku, dostawcy, obieg dokumentów i informacji w firmie, CRM, marketing, techniki sprzedaży).
  • Pracę w profesjonalnym zespole w dobrej, twórczej atmosferze, w pięknej willi na szczecińskim Pogodnie.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i adekwatne do niego wynagrodzenie - ścieżka kariery. Pracę w stablinej firmie, mocno zorientowanej na rozwój kadr. Progresywny, sprawiedliwy system wynagrodzeń i prowizji.

O nas

Jesteśmy znaną firmą reklamową, która działa od 24 lat na rynku gadżetów reklamowych z nadrukiem i prezentów biznesowych. W ofercie mamy 60.000 produktów, które z nadrukiem, haftem lub grawerem sprzedajemy na rynku B2B. Naszymi klientami są firmy, instytucje, urzędy, samorządy, szkoły i uczelnie. Nasz sklep promoshop.pl jest w pierwszej piątce polskiego internetu w branży. Praca z klientami to nasza pasja. Oferujemy im niezawodność, sprawność i kreatywność, a nagrodą jest ich lojalność i zysk. W naszej branży podstawową walutą jest Zaufanie. Obecnie budujemy dział handlowy, oparty na odpowiedzialnych, zaangażowanych i ambitnych osobach, szukających w pracy nie tylko pieniędzy, ale pragnących się rozwijać, uczyć i zdobywać doświadczenie w firmie o wysokich standardach obsługi klientów.

Zapraszamy ;)

Aplikuj: info@promoshop.pl

Agencja reklamowa praca dla ambitnych

Praca reklama

Praca agencja reklamowa 

Reklama praca

 

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium