
Kategorie
Trendy 2023












Gadżety do 2 zł
W biznesie zawsze chodzi o to, by pozostawić po sobie jak najlepsze wrażenie. Dlatego niektórym kontrahentom wręcza się na przykład gadżety reklamowe, by lepiej zapamiętali nazwę naszej firmy. Dzięki upominkom biznesowym, pozostawimy także miły akcent zwiastujący owocną współpracę.
Tanie gadżety reklamowe do 2 złotych - co wlicza się w ich poczet?
Jako że budżet na ich zakup nie jest zbyt duży, są to raczej drobne upominki. Prym w tej kategorii wiodą kubki, długopisy, notesy czy breloczki. Jednak nie chodzi tutaj raczej o ich materialną wartość, lecz bardziej o fakt, że klient ma z nimi kontakt na co dzień. Toteż jest szansa, że gdy na nie spojrzy nazwa naszej firmy głębiej zapadnie mu w pamięć. Tanie gadżety z logo do 2 zł stanowią bowiem rodzaj inwestycji. Gdy klient, na którym nam szczególnie zależy - będzie nimi otoczony to w jego umyśle wytworzy się pewna autosugestia, która będzie w pewnym zakresie przemawiała na naszą korzyść.
Po co daje się upominki biznesowe?
Gadżety z nadrukiem do 2 złotych stanowią rodzaj takiej pozytywnej kampanii reklamowej. Dzięki nim da się w krótkim czasie pozyskać rzeszę nowych klientów, gdyż przekaz zawarty na nich rozchodzi się tempem błyskawicy. Upominki firmowe mają być tylko rodzajem zachęty do współpracy. Tak naprawdę pełnią one funkcje wabika, a nie jakieś nieformalnej nagrody, czy nie daj Boże łapówki. Przez obie strony, które ze sobą negocjują, są raczej odbierane jako miły gest i akt dobrej woli.
Komu wręcza się biznesowe upominki?
Na pewno ważnym osobistościom, od których w głównej mierze zależy czy umowa między stronami zostanie podpisana. Są to przeważnie prezesi wielkich spółek czy zagraniczni kontrahenci. Czasem zdarza się, że owe upominki trafiają także do rąk i pełnomocników, którzy niejako przybywają w ich zastępstwie.
Kiedy wręcza się upominki biznesowe?
Oczywiście przed podpisaniem umowy. Dobrym pretekstem są również nadchodzące święta, czy zbliżający się jubileusz firmy. Upominki biznesowe można wręczyć kontrahentowi na przykład podczas wspólnego lunchu czy kolacji biznesowej. Trzeba jednak przy tym wykazać się olbrzymim taktem i wyczuciem chwili.


GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM tel. 91 421 3677, mail: zapytania@promoshop.pl