
Kategorie
Katalog z gadżetami
-
Agadzety (139)
-
AgadzetyN (44)
-
Gadżety dla firm z logo (208)
-
Gadżety firmowe (220)
-
Gadżety firmowe (1)
-
Gadżety promocyjne (134)
-
Gadżety reklamoweN (10)
-
Gadżety świąteczne (2)
-
Gadżety z logo (27)
-
Gadżety z logoN (182)
-
Gadżety z nadrukiem (5)
-
Gadżety z nadrukiemN (136)
-
Odzież promocyjna (19)
-
Produkty firmowe+ (18)
-
Reda (9)
-
Stedman (5)
-
Upominki reklamowe (193)
-
Upominki z nadrukiem (7)
-
Upominki z nadrukiemN (8)












ODZIEŻ REKLAMOWA
Zamówienie odzieży reklamowej to możliwość korzystania z wyrobów specjalnie przygotowanych w celu realizowania działań marketingowych czy reklamowych. Taka odzież wykazuje różnice we właściwościach w stosunku do tej, która kupowana jest w sklepach detalicznych.
Przy realizowaniu odzieży reklamowej wykorzystywane jest znakowanie. W zależności od potrzeb firmy można decydować się na umieszczanie dyskretnego logotypu, delikatnego nadruku na piersi czy widocznego logo na plecach, choćby koszul. Pozwala to stworzyć design zgodny z oczekiwaniami, który pozwala z jednej strony zapewnić wyjątkowo prezentujące się ubrania, a z drugiej strony odpowiednio prezentować informacje o firmie.
Cel wykorzystania odzieży reklamowej?
Atutem odzieży reklamowej jest możliwość jej różnorodnego wykorzystania. Zamówić można duże nakłady takich produktów, które mogą stać się:
- upominkiem dla klientów
- upominkiem dla pracowników
- strojem firmowym
Zdecydować można się również na taką odzież, która prezentuje się bardziej elegancko i może być wykorzystana choćby podczas konferencji czy na targach branżowych.
Zalety odzieży reklamowej z nadrukami
W odróżnieniu od wielu gadżetów reklamowych, odzież reklamowa z nadrukiem jest uniwersalnym produktem. Takie wyroby mają swoją praktyczną wartość. W ten sposób wielu klientów czy pracowników będzie z podarowanej odzieży reklamowej korzystać. Z jednej strony sprawia to, że takie produkty doskonale nadają się na praktyczny upominek, a z drugiej strony pozwalają na skuteczne promowanie marki. Przy zamawianiu odzieży reklamowej można postawić zarówno na duże nakłady wyrobów o optymalnej jakości wykonania, jak też można zdecydować się na najwyższej jakości wyroby, które realizowane są z zastosowaniem nowoczesnych technologii. Konkretny wybór zależy przede wszystkim od celu przeznaczenia ubrań. Oczywiście nie powinno się zamawiać niskiej jakości produktów, gdyż może to negatywnie wpływać na postrzeganie firmy. Jednak optymalna jakość wykonania odzieży reklamowej jest wystarczająca przy większości jej zastosowań.

GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM
minimalne zamówienie 1000 zł z nadrukiem i dostawą
