gadżety świąteczne 2018

Gadżety reklamowe wg kategorii
kontakt i dojazd

Kontakt

Agencja Reklamowa Szczecin - Butterfly Gadżety Reklamowe

Aleja Bohaterów Warszawy 98  70-341 Szczecin  tel. 91 421 3677 • fax 91 883 5139 • e-mail: info@promoshop.pl

Zapraszamy poniedziałek - piątek, w godzinach 8:00 - 16:00

Od 1998 roku pomagamy klientom wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem, gadżety promocyjne, materiały reklamowe, czy wreszcie prezenty firmowe dla pracowników. Wykonujemy nadruki, grawer i haft. Nie lubimy się chwalić, ale dostarczyliśmy gadżety firmowe dla kilkunastu tysięcy Klientów w całej Polsce i za granicą. Byłoby nam bardzo miło współpracować również z Tobą. 

 Jesteś w Szczecinie? Odwiedź nas koniecznie - mamy biuro niedaleko CH Turzyn i CH Nowy Turzyn.

 Dane rejestrowe do faktur VAT i umów cywilnoprawnych. Numer konta: Bank Credit Agricole: 95 1940 1076 3148 7962 0000 0000

 

Jeśli szukasz inspiracji, cenisz przystępnie podaną wiedzę, potrzebujesz zasięgnąć opinii, ponieważ chcesz rozwiać wątpliwości przed zakupem - czytaj naszego bloga. Blog powstał kilka lat temu, by wspierać naszych klientów nie tylko w każdym momencie podejmowania decyzji o zakupie, ale także długo potem. Na blogu prezentujemy przydatne, a czasem wręcz niezbędne informacje o rynku gadżetów. Prezentujemy tam porady praktyczne, marketingowe i technologiczne, których na próżno szukać w podręcznikach. Zasubskrybuj newsletter, a raz w miesiącu otrzymasz maila ze świeżymi informacjami. 

 PROMOBLOG - Jak dobrze wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem?

Zajrzyj na promobloga i dowiedz się jak dobrze wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem

 

 

INFORMACJE DLA KONSUMENTA*

*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

SPRZEDAWCA

AGNIESZKA BOROWY, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BUTTERFLY AGENCJA REKLAMOWA AGNIESZKA BOROWY, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8511116127 , nr REGON 811616325, ul. Myśliwska 8/1, 71-662 Szczecin .

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ Adres pocztowy: ul. Myśliwska 8/1, 71-662 Szczecin Adres e-mail: info@promoshop.pl Telefon: +48914213677

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży. Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Kupującemu niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.

WARUNKI REKLAMACJI Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad Żądać usunięcia wady Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie. W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres Sklepu. Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego. Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z: co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595, co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że ich administratorem będzie Sprzedawca, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

Zawarcie umowy sprzedaży Marketing bezpośredni, inny niż newsletter

Przesyłanie newslettera

Podstawa przetwarzania: Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na prowadzeniu marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Podanie danych: dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy Skutek niepodania danych: brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie Możliwość cofnięcia zgody: w każdej chwili Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

OKRES PRZETWARZANIA Twoje dane Sprzedawca będzie przetwarzać tylko przez okres, w którym będzie mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym: przestanie ciążyć na nim obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania Twoich danych lub ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania - w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

TWOJE UPRAWNIENIA Ponadto przysługuje Ci prawo żądania: dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, żądania przeniesienia danych do innego administratora, A także: wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych: z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów, jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Skontaktuj się ze Sprzedawcą, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw. Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista możliwych odbiorców Twoich danych: dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego podmiot realizujący dostawę towarów hurtownia portale społecznościowe biuro księgowe hostingodawca podmiot ułatwiajacy optymalizację Sklepu osoby współpracujące z nami na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierające naszą bieżącą działalność dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe) podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne podmiot zapewniający system mailingowy podmiot zapewniający usługi marketingowe odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl