Promoshop
Koszyk do wyceny
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Cześć 💖 Tu znajdziesz swoje gadżety reklamowe ➜
Katalog Gadżetów

TAK !!! 🏆 TO TUTAJ ZAMÓWISZ GADŻETY REKLAMOWE Z NADRUKIEM LOGO ❤️

HIT NA MARZEC 2024🔥 TORBY REKLAMOWE Z NADRUKIEM 🛍️ 

ZAMÓW GADŻETY Z NADRUKIEM W 5 MINUT ⏰ - PRINT ON DEMAND ONLINE

Jaki jest cennik nadruków?

Ile kosztują nadruki reklamowe?

Wycena nadruków wymaga podstawowej wiedzy poligraficznej, więc postanowiliśmy Wam przybliżyć ten temat. Z pewnością rozjaśni to wiele kwestii i odpowiedzą na wiele pytań. Warto znać podstawy, ponieważ podobne technologie znakowania wykorzystuje się w innych produkcjach reklamowych. 

Od czego zależą ceny nadruków? 

Cena nadruku to suma kosztów, na którą składają się zarówno koszty stałe: matrycy i przygotowania (ustawienia) maszyn, jak i cena nadruku jednostkowego, czyli sam nadruk na gadżetach.  Do tego dochodzi konfekcjonowanie - czyli rozpakowywanie i pakowanie gadżetów do i po nadruku. 

Ceny nadruków (np.: tampodruk - nadruk na drobiazgach, sitodruk - nadruk na koszulki) zależą od:

  • ilości kolorów grafiki, którymi nadrukujemy gadżety firmowe,
  • nakładu artykułów reklamowych, (im więcej, tym niższe koszty nadruku
  • rodzaju podłoża pod nadruk logo (np.: metal, plastik, drewno, tkanina, skóra, itp.)

Haft komputerowy i grawer laserowy - tutaj cena zależy od:  

  • wielkości powierzcni znakowania, którą obejmuje grawer laserowy lub haft komputerowy,
  • twardości podłoża (grawer laserowy na metalu jest droższy niż grawer na szkle lub grawer w drewnie)
  • czasu pracy maszyny - istotny, gdy logo jest skomplikowane i ma dużo drobnych szczegółów
  • dostępu do miejsca znakowania na przedmiocie - nadruk w "niedostępnych" miejscach z reguły droższy.

Jak widzicie, aby właściwie wycenić nadruk, grawer lub haft, potrzebna jest rozległa wiedza i doświadczenie, a my wiemy, że każdy grosik ma dla Was znaczenie, zwłaszcza, gdy zostanie pomnożony przez nakład zamawianych gadżetów. Zdecydowaliśmy zatem sporządzać Wam wycenę bezpośrednio i osobiście, a nie za pomocą strony internetowej.

Zapraszamy do przesyłania zapytań na gadżety z logo - odpowiemy szybko i wyczerpująco.

Wszystkich Klientów, których interesują techniki znakowania i nadruki reklamowe, zapraszamy do czytania naszego BLOGA, gdzie opisujemy szczegółowo każdą z nich. 

Poniżej - wyłącznie dla celów informacyjnych przedstawiamy standardowy cennik nadruków.   

CENNIK ZNAKOWANIA: NADRUKI REKLAMOWE I GRAWER LASEROWY

 

TAMPODRUK (nadruk na długopisach, nadruk na kubkach, nadruk na filiżankach)

grupa nadruków:

T1 T2 T3 T4 ... +V
ilość sztuk:  tampo  tampo  tampo  tampo / sito aktywacja powierzchni
          od 5000 szt. 0,13 0,20 0,26 0,71 0,08
          od 2000 szt. 0,17 0,21 0,29 0,78 0,08
          od 1000 szt. 0,20 0,23 0,32 0,84 0,09
          od 500 szt. 0,23 0,31 0,36 0,97 0,10
          od 250 szt. 0,27 0,39 0,46 1,04 0,13
          od 100 szt. - 0,44 0,52 1,17 0,14
          od 50 szt.  - - 0,59 1,30 0,14
          od 20 szt. - - - - 0,26
          RYCZAŁT 85,00 (1-249 szt.)  91,00 (1-99 szt.)  104,00 (1-49 szt.) 117,00 (1-49 szt.)  - (1-49 szt.)
 UWAGA! >>>> Koszt nadruku wielokolorowego jest wielokrotnością ceny za jeden kolor  
 rozpakowanie / pakowanie  -    0,10  0,13  -
 przygotowanie (matryca) 45,00 45,00 45,00 45,00  -
powtórzenie zlecenia  20,00  20,00 20,00 20,00 -

GRAWER LASEROWY / TŁOCZENIE hotprint

grupa nadruków:

L1 L2 L3 HS
ilość sztuk: laser na długopisach  laser laser tłoczenie
          od 5000 szt. 0,31 0,59 0,71 tel.
          od 2000 szt. 0,38 0,77 0,90 0,90
          od 1000 szt. 0,45 0,85 1,03 1,03
          od 500 szt. 0,63 1,02 1,30 1,30
          od 250 szt. 0,84 1,30 1,55 1,50
          od 100 szt. 1,03 1,54 1,80 1,68
          od 50 szt. 1,16 1,68 1,94 2,00
          od 20 szt. 1,30 1,89 2,20 2,20
          RYCZAŁT 60,00 (1-19 szt.)  70,00 (1-19 szt.)  80,00 (1-19 szt.) 80,00 (1-19 szt.)
 rozpakowanie / pakowanie 0,07 0,10  0,13  0,13
 przygotowanie 20,00 20,00 20,00 20,00
powtórzenie zlecenia  20,00  20,00 20,00 40,00

 SITODRUK (np.: nadruki na koszulkach, nadruki na bluzach, duże i płaskie powierzchnie) 

grupa nadruków:

S1  za każdy
następny kolor
S2 za każdy
następny kolor
ilość sztuk: sito sito
          od 5000 szt. 0,78 0,39 0,97 0,84
          od 2000 szt. 0,84 0,46 0,17 0,91
          od 1000 szt. 0,91 0,52 1,30 0,97
          od 500 szt. 1,04 0,65 1,50 1,04
          od 250 szt. 1,17 0,78 1,56 1,17
          od 100 szt. 1,30 0,97 1,82 1,37
          od 50 szt. 1,56 1,37 2,01 1,69
          od 20 szt. - - - -
          RYCZAŁT 91,00 (1-49 szt.)  78,00 (1-49 szt.) 104,00 (1-49 szt.) 91,00 (1-49 szt.)
 rozpakowanie / pakowanie 0,13 -  0,20 -
 przygotowanie (matryca) 63,00 63,00 63,00 63,00
powtórzenie zlecenia  37,00  37,00 37,00 37,00

TERMOTRANSFER (np.: nadruk na koszulkach, nadruk na bluzach, torby z nadrukiem)

grupa nadruków:

TT1  za każdy następny kolor TT2  za każdy następny kolor TT3  za każdy następny kolor
ilość sztuk: termo transfer termo transfer termo transfer
          od 5000 szt. 0,78 0,46 1,17 0,84 1,43  0,91
          od 2000 szt. 0,84 0,46 1,30 0,91 1,56  1,04
          od 1000 szt. 0,91 0,52 1,36 0,97 1,69  1,17
          od 500 szt. 1,04 0,65 1,56 1,04 1,95  1,30
          od 250 szt. 1,17 0,78 1,75 1,17 2,21 1,43
          od 100 szt. 1,30 0,97 1,95 1,30 2,60 1,56
          od 50 szt. 1,56 1,36 2.01 1.56 2,92 1,69
          od 20 szt. - - - - -  -
          RYCZAŁT 120,00
(1-49 szt.)
105,00
(1-49 szt.)
 130,00
(1-49 szt.)
120,00
(1-49 szt.)
 155,00
(1-49 szt.)
145,00
(1-49 szt.)
 rozp. / pak. / naklejanie  0,13  - 0,20  - 0,26  -
 przygotowanie (matryca) 63,00 63,00 63,00 63,00 63,00  63,00
powtórzenie zlecenia 37,00 37,00 37,00 37,00 37,00  37,00

 

DODATKOWE INFORMACJE
 
Sitodruk na okrągło:
1. Długopisy: grupa nadruku T3 (dotyczy wybranych modeli)
2. Kubki szronione: grupa nadruku T4
 
Sitodruk, tampodruk, termotransfer:
1. Wzornik kolorów: standardowo nadruki wykonywane są w kolorach opartych na skali Pantone, na białych powierzchniach. Nadruki na ciemnym podłożu mogą mieć inny odcień i odbiegać kolorystycznie od wzorca.
2. Druk na ciemnym tle: należy doliczyć 1 dodatkowy kolor + koszt przygotowania!
3. Aktywacja powierzchni (...+V): dot. niektórych artykułów objętych grupami nadruków T1, T2, T3 i T4, wymagających przygotowania powierzchni metodą chemiczną.
 
Grawer laserowy:
1. Ceny na laser dotyczą wielkości do 9 cm. kw.
2. Personalizacja na laser: do 5 szt. ryczałt 70 zł;
od 6 do 150 szt. cena 4,80 zł/szt.;
od 150 szt. wycena indywidualna.
 
Tłoczenie HS:
1. Przygotowalnia tłoczenia obejmuje wykonanie matrycy do 20 cm. kw.
2. Tłoczenie z folią: +0,20 zł/szt.
 
 
Podstawowe pojęcia: 

Skład (grafika wektorowa)

Do wykonania nadruku potrzebny będzie odpowiedni plik, czyli skład logo albo grafikę. Taki plik zazwyczaj posiada autor logo, grafik, agencja reklamowa lub drukarnia współpracująca z Państwa firmą. Skład jest zapisany jako plik któregoś z popularnych programów graficznych z rozszerzeniem: .cdr, .ai, eps. W dużym uproszczeniu, skład to taka grafika, która po otwarciu w specjalistycznym programie graficznym daje się obrabiać, tzn. separować kolory i modyfikować kształty.

Bitmapa

Bitmapa jest zeskanowanym zdjęciem grafiki, którą chcesz nadrukować na gadżecie. Niestety, nie korzystamy z tego typu plików przy drukowaniu. Każdy plik z rozszerzeniem: .bmp, jpg, .html, .doc, cmx, .gif, .tif, .xls, musi zostać poddany dodatkowej obróbce komputerowej przez grafika, co jest taryfikowane 40,00 zł netto za godzinę pracy osoby, która zajmie się narysowaniem logo od nowa. Wniosek: pomyśleć o składzie wcześniej i mieć odpowiedni plik zawsze pod ręką, ponieważ w innym wypadku trzeba będzie wykonać dodatkową pracę i ponieść dodatkowe koszta.

Trwałość nadruku

Prawidłowo wykonany nadruk nie zetrze się na skutek używania przedmiotu zgodnie z przeznaczeniem. Parametry technologiczne farb pozwalają uzyskać trwałość nadruku przez wiele miesięcy, a może nawet lat. Zwykle nadruk przeżywa przedmiot na którym jest złożony. Prawidłowo wykonane nadruki na tekstyliach blakną po kilkudziesięciu praniach, chyba że czyści się je w nieodpowiedniej temperaturze lub wykorzystując silne środki czyszczące (proszę zwracać uwagę na informacje na metce). Warto pamiętać, że farby potrzebują czasem kilkudziesięciu godzin na utwardzenie się i utrwalenie. Dlatego, w miarę możliwości, proszę nie próbować zadrapywać nadruku przez 48 godzin od odebrania towaru, zwłaszcza, gdy zlecenie było ekspresowe.

Matryca - przygotowalnia

Jest to abstrakcyjne określenie wszystkich jednorazowych czynności przygotowujących proces druku, tzw. kosztów stałych druku: świecenie filmów poligraficznych, kalibrowanie maszyn, mieszanie farb, trawienie chemiczne matryc i sit. Koszt ten naliczany jest osobno za każdy drukowany kolor lub w za każde dodatkowe miejsce. W przypadku Butterfly koszt przygotowalni wynosi 50,00 zł netto za kolor/za miejsce. Przykład: jeśli zamówicie Państwo 200 szt. długopisów z dwukolorowym napisem na korpusie, to oprócz kosztów 200 szt. długopisów i 200 nadruków w 2 kolorach, na fakturze znajdziecie pozycję Przygotowalnia lub Matryce - 2 szt. x 50,00 zł (po 50,00 zł netto za każdy kolor nadruku). Matryca lub Przygotowalnia to koszt stały, jednorazowy niezależny od drukowanego nakładu. Wynikają z tego dwie istotne zależności: 1. im mniejszy zamawiany nakład towarów, tym większe koszty nadruku w przeliczeniu na sztukę oraz 2. im więcej kolorów (lub miejsc) nadruku, tym wyższe koszty nadruku ze względu na konieczność stosowania wielu matryc.

Wniosek: przy małych zamówieniach sugerujemy nadruk w jednym lub dwóch kolorach, ze względu na spore koszty stałe przygotowania procesu druku. Zwrot matrycy... Materialna matryca będzie Państwu przydatna tylko przy produkcji tłoczeń. W innych przypadkach matryca jest pojęciem abstrakcyjnym, istnieje, fizycznie, ale nie jest do wykorzystania w innej maszynie lub przez innego drukarza.

DWA SŁOWA O PROBLEMACH Z LOGO:

Najczęstsze problemy techniczne z logo.

1. Istnieje kilka wersji logo używanych zamiennie i równolegle. Nie wiadomo, która wersja obowiązuje.

2. Kolorystyka logo nie jest precyzyjnie zdefiniowana poza skalami Pantone, HKS, RAL lub CMYK

3. Logo ma wiele kolorów, a nie ma uproszczonych wersji logo, w tym wersji monochromatycznych.

4. Logo zawiera rastry

5. Logo jest nieforemne, np.,: podłużny napis "Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie"

6. Klient nie dysponuje składem logo.(Skład a bitmapa)

7. Upraszczajmy treść nadruków, co nie znaczy, że ograniczajmy nadruki. Lepiej wygląda silny element graficzny i nazwa, może hasło promocyjne, niż pełne dane firmy, adres, nip, regon, dane teleadresowe.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium